Jump to content

Съвет за газови дюзи


Recommended Posts

купих преди време една баракуда за една шкода на приятел. Не ща да чувам повече за баракуда. Мина 10 или 15 хиляди макс и рейката спря да пропуска газ. Страшен боклук или менте. Купих я от Lpg mania или нещо от сорта от Ст. Загора. Сега колата е s Lpg Tech Yeti

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това,че не пропуска газ говори за лошо гориво,и нефилтриране.Баракудата си е добра,но иска качествени филтри.Тая,която си купил сега е почти пълно копие на Баракуда така или иначе...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигирност Йетито ще работи по добре от Баракудата. Разликата е в покритието на буталцето а именно Баракудата е с оксидирано буталце, докато Йетито е с тефлоново покритие.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Със сигурност баракудата НЕ става. Лошото гориво го караме всички! Как с еднакви филтри едните дюзи работят а баракудата не ще?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично отдавна съм зачеркнал обикновенните хартиени филтри. Ползвам полиестерни такива, а когато клиента прояви желание му поставям и от циклонните филтри.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Муцев е прав аз бях спрял да пиша понеже темата се превърна във спор и потвърждавам че Йетито и Ханите са с тефлонено покритие а Баракудите не лично съм разглеждал разрез и на трите на семинара на ЛПГтеч,но щом някой е чел нещо защо да споря :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Честита нова година!И аз да се включа в темата защото наскоро ми предстои смяна на рейка с инжектори!Колебая се между LPG Tech YETI+ и HANA BLUE която е доста по скъпа. Има и HANA GOLD които за на цената на LPG Tech YETI+. Колата ми е Audi A4 B6 бензин - 130 k.c. ALT на метан. От скоро купих колата и това ми е първата кола на газ.Колата работи добре на бензин но имам проблем с газовото.Има едно претрисане на бавни обороти.След падане на температурите проблема ми се задълбочи и когато прехвърля от бензин на газ не заработва веднага а започва да се мъчи и да претриса че даже и по някога угася. Колата съм я карал при газаджия който направи наново настройка на газовото което е Фобус. Газаджията ми каза че рейката с инжекторите е за смяна защото не можел да намести газовото да работи добре на ниски обороти.Преди неговата намеса газовата се включваше на близо 90 градуса и той смени температурен датчик и я направи да се превключва на газ на 55 градуса но сега при студено време тези 55 градуса и идват малко и чак когато колата мине 60-65 градуса тогава започва да работи долу горе като хората и да не гасне.Въпроса ми е дали само вината е в рейката с инжекторите или има вероятност да е и от редуктора който не загрява достатъчно газа и той не отива навреме към двигателя защото когато колата е загрята вече може да се форсира и да се кара а преди това при прехвърляне на газ светва само първата лампичка от бутона за превклучване и започва да мига и чак след време светват и другите лампички а до него време на мен ми се налага да помпя педала на газта или да го държа натиснат до дъно.Ако ми се случи по време на движение да прехвърля на газ колата започва да тресе все едно и свършва горивото и се мъчи което никак не е приятно!Ако можете помогнете със съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател няма нужда от Yeti+, и обикновеното Йети ше върши работа. Напълно е възможно проблема с претрисането на студено да е само от инжекторите, но понякога и изпарителя може да се включва в проблема. Газаджията не провери ли в какво състояние е рейката? И как е вързана водата за подгряването на редуктора?

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета!Газаджията ми каза че рейката с инжекторите е за смяна но ми предложи да ги замени с LPG Tech YETI + но мен ми се струва че и редуктора ми прави проблем и не доставя затоплен газ при незагрят напълно двигател и затова искам да не бързам за да не ходя по сто пъти на ремонт понеже колата се кара всеки ден.Ще имам в предвид за това което сте ми казали и ще го помоля да провери и за това къде е вързана водата за подгряването на редуктора.Другото което ме дразни че колата не се превключва на едни и същи градуси а всеки път различно.Веднъж на 55 градуса а друг път чак на 90 градуса.Термо датчика на рейката е сменен но този на редуктора не е затова искам да попитам дали има възможност да е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Привет!

Здраво са те ядосали, за да не дадеш поне локация за ориентир! 😉

Може и марка на газовата, какъв е проблема и т.н... Пиша с добро чувство... и съчувствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега газовата незнам каква е , проблема с майсторите е масов нищо конкретно .

Спря да върви колата за 110 хиляди км. Нищо не съм и правил по газта и мисля , че е време за профилактика .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, Mladenov 7 написа:

Здравейте на всички търся човек  за ремонт на газова уредба ,че ми писна от майстори

Ето, дори не е един, а са няколко майсторите:

Цитат

Contacts

Landi Renzo S.p.A.

Ph. +39 0522 9433 | Fax +39 0522 944044 | info@landi.it
Via Nobel, 2 - 42025 Corte Tegge, Cavriago (RE) | Italy

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За София може да опиташ при https://www.mucev-gas.com/ .

Препоръки си позволявам само на базата на лични впечатления.

 

От написаното имам чувството, че няма да мине лесно. Надявам се поне, че работата на бензин е безпроблемна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да работи добре на бензин и газ , но не върви както преди  , и искам да я види човек , който си разбира от работата .

И разхода е нормален за този автомобил .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така не може да намериш майстор? Така като чета как се изразяваш... Сякаш проблема е в теб колега. Не съм газаджия, но ако съм на майстора и ми доидиш в сервиза с уредба която я е монтирал някой си + ти не си я обслужвал изобщо...(ос*ана работа яко). Отиваш някъде и търсиш майстор който да си разбира от работата ( да ти обърше д*пето). Кой да ти предложим дето ще изтърпи това? :)
П.С. Не целия да те обидя и се надявам да намериш майстор. Ама и ти май трябва да промениш нещо ;)

Редактирано от Spama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колеги, какво ще кажете за HERCULES BLUE? По принцип ми се иска единични Инжектори, но ми идват доста скъпи за 6цил. Херкулеса и той не е много евтин 240лв за 3х2цил. Трябва ми нещо надеждно и горе долу прецизно(за разлика от Райл), не държа да са бързи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За в момента в средния клас инжектори според мен няма по добър избор от BLUE-то. И като надеждност, и като начин на работа. Съчетани с висок клас филтри, които да се сменят на около 10000 км може спокойно да изкарат над 100000 км без драми.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...