Zare Публикувано 3 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2018 Здравейте , интересува ме има ли колеги ремапвали колите си от някоя от двете фирми и съответно доволни ли са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 5 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2018 REVO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zare Публикувано 5 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2018 При REVO Stage 1 дали включва изолирането на втората ламбда сонда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2018 Aко кракомобилът ти има , може и да се изключи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zare Публикувано 6 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2018 Кракомобила е 2.0 TSI , CCZB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insane Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 Кои са дилърите на APR за България, и има ли разлика в цената сравнение с Рево? До колкото съм запознат от чуждестранните форуми, специално за 2.0 тси, казват че поведението е различно, като при Рево е по-експлозивно, а при АPR мощността се разгръща по-плавно. Но незнам до колко е вярно ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 REVO има на поне две места в България. Zare,за каква кола става дума-Голф ГТИ ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insane Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 Revo са ясни, за APR беше въпроса. Overdrive ми бяха излезли в един от локаторите за дилър, но в техният сайт няма никаква информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 Overdrive са официалните дистрибутори на APR, но ще трябва да им звъннеш/пишеш. При REVO цените са по-ниски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido99 Публикувано 8 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 На 7.11.2018 г. at 11:32, insane написа: Кои са дилърите на APR за България, и има ли разлика в цената сравнение с Рево? До колкото съм запознат от чуждестранните форуми, специално за 2.0 тси, казват че поведението е различно, като при Рево е по-експлозивно, а при АPR мощността се разгръща по-плавно. Но незнам до колко е вярно ...... Не е вярно, APR е много агресивен, a Revo е плавен и се разгръща плавно, гладко през целия оборотен диапазон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insane Публикувано 8 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 Възможно е, мнението ми не е от личен опит. Това е което бях чел тук: https://forums.vwvortex.com/showthread.php?6964571-Revo-vs-apr#/topics/6964571 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zare Публикувано 8 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 На 7.11.2018 г. at 19:13, tonko2.0T написа: REVO има на поне две места в България. Zare,за каква кола става дума-Голф ГТИ ли? Да за Голф 2011 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 REVO. Кеф ти в София, кеф ти на морето, има кадърни хора, които да ти сложат софтуера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insane Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 8 hours ago, JusttRelaxx said: REVO. Кеф ти в София, кеф ти на морето, има кадърни хора, които да ти сложат софтуера. в София кое място препоръчваш? Има ли такова където имат дино? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 В София можеш да се обърнеш към D-Bros. Колегата@cvetan83 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 Още един глас за REVO. Има ли финанси и мерак,избираш си ниво и ГТИ-то ще стане още по-добър хот-хеч.Само незнам в какви граници е разхода на масло,примерно за 10к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 Преди 20 часа, insane написа: в София кое място препоръчваш? Има ли такова където имат дино? Абе хора, спрете се с тия динота............ Не случайно АПР/РЕВО тестват на пътя и продуктите им са скъпи. Щом са сложили конете в граници, значи са толкова. АПР са американци - по-скъпи продукти, предимно ориентирани в облъчването на тамошните тунинг "батки" и основното настройки като цяло за тамошните горива. Изборът за ВАГ за Европа като цена/качество е РЕВО. Особено за Голф и моторите са доооста силни. Най- малкото да беше влезнал в сайта на РЕВО, щеше да си изясниш доста неща какво , как и на каква цена може да се направи и какво да се очаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 https://www.onlyrevo.com/products-for-vehicle/volkswagen/golf-vi&engineid=177 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insane Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 В сайта на РЕВО съм влизал не веднъж. Въпроса ми беше дали има място с дино, не дали РЕВО/АПР тестват на пътя или на дино. Ясно е че има граници на постигнатата мощност, все пак не винаги става въпрос на нови коли. Точно за това аз бих искал да се направи справка преди и след. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido99 Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 Мери си преди и след това, и без това ти трябва пробег след намесата. Новите ЕКУ-та са им нужни едни 1000+ км до като си тръгнат на 100%. А това, че не първа младост колицата не е гаранция за по-празна конюшня , важна е правилната и навременна поддръжка, а не пробега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insane Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 Ясно, победителят в темата е only REVO. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 2 hours ago, dido99 said: .... Новите ЕКУ-та са им нужни едни 1000+ км до като си тръгнат на 100%. ... Какво точно се случва през тези 1000км в ЕКУ-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 Под пробег 1000 км колегата има предвид, че съвременните ЕКУ-та имат нужда да се самоадаптират по време на шофирането. При флашване на автомобили с автоматична трансмисия (без значение от типа) винаги са необходими 5-600 км каране за да се адаптира кутията към мощността и въртящия момент на мотора и докато това се случи, еку-то на автомата доста реже от мощността (дори и да е С-Троник и дори да му се сложи софт пак иска каране). Същото е когато се кара с 95 и се сипе безнин 100 октана, колата реагира чак на втория резервоар. При мен с 3,0т и 6НР19 автомата има силата в зависимост от стила на шофиране да успи мотора до такава степен, че динамика му става като за 150 кс, след 4-500 км динамично каране колата се променя драстично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 6 hours ago, cvetan83 said: Същото е когато се кара с 95 и се сипе безнин 100 октана, колата реагира чак на втория резервоар. При мен чак на 8-мия резервоар Абе хора като ги пишете тия глупости вЕрвате ли си? Щото моята кола като й сипя квото там съм решил да й сипвам (сливова, гроздова, А95, А100) веднага във VagCom-а мога да гледам колко реже аванс и колко впръсква гориво и колко е горивната смес Явно някои коли са много тъпи щом им отнема цели два резервоара че да почнат да усещат нещата а извънземния С-троник дето е пълен с 2 мозъка - един от Айнщайн другия от Нютон - много ги мЕришат горивата щото ауспуха нали минава покрай кутията и затова режат от мощностТа че да се наместят говняните "съединителни плочки" по-нежно че да не се скъсат като тоалетна хартия Белана Тоя пост е кандидат за наследник на онЯ със студения въздуф дето режеше компресорните перки на турбините Да не би хАфтора да е същия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 При мен с 3,0т и 6НР19 автомата има силата в зависимост от стила на шофиране да успи мотора до такава степен, че динамика му става като за 150 кс, след 4-500 км динамично каране колата се променя драстично. 4-500км за да се върне мощността? Бах тея интелигентни автомати, дето се борят с войната по пътищата... Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване