Jump to content

Recommended Posts

Кои са дилърите на APR за България, и има ли разлика в цената сравнение с Рево?

 

До колкото съм запознат от чуждестранните форуми, специално за 2.0 тси, казват че поведението е различно, като при Рево е по-експлозивно, а при АPR мощността се разгръща по-плавно. Но незнам до колко е вярно ...... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.11.2018 г. at 11:32, insane написа:

Кои са дилърите на APR за България, и има ли разлика в цената сравнение с Рево?

 

До колкото съм запознат от чуждестранните форуми, специално за 2.0 тси, казват че поведението е различно, като при Рево е по-експлозивно, а при АPR мощността се разгръща по-плавно. Но незнам до колко е вярно ...... 

 

Не е вярно, APR е много агресивен, a Revo е плавен и се разгръща плавно, гладко през целия оборотен диапазон ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.11.2018 г. at 19:13, tonko2.0T написа:

REVO има на поне две места в България.

Zare,за каква кола става дума-Голф ГТИ ли?

Да за Голф 2011 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, JusttRelaxx said:

REVO. 

Кеф ти в София, кеф ти на морето, има кадърни хора, които да ти сложат софтуера. 

 

в София кое място препоръчваш? Има ли такова където имат дино?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за REVO.

Има ли финанси и мерак,избираш си ниво и ГТИ-то ще стане още по-добър хот-хеч.Само незнам в какви граници е разхода на масло,примерно за 10к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, insane написа:

 

в София кое място препоръчваш? Има ли такова където имат дино?

Абе хора, спрете се с тия динота............

Не случайно АПР/РЕВО тестват на пътя и продуктите им са скъпи.

Щом са сложили конете в граници, значи са толкова.

АПР са американци - по-скъпи продукти, предимно ориентирани в облъчването на тамошните тунинг "батки" и основното настройки като цяло за тамошните горива.

Изборът за ВАГ за Европа като цена/качество е РЕВО.

Особено за Голф и моторите са доооста силни.

Най- малкото да беше влезнал в сайта на РЕВО, щеше да си изясниш доста неща какво , как и на каква цена може да се направи и какво да се очаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сайта на РЕВО съм влизал не веднъж. Въпроса ми беше дали има място с дино, не дали РЕВО/АПР тестват на пътя или на дино. Ясно е че има граници на постигнатата мощност, все пак не винаги става въпрос на нови коли. Точно за това аз бих искал да се направи справка преди и след.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери си преди и след това, и без това ти трябва пробег след намесата. Новите ЕКУ-та са им нужни едни 1000+ км до като си тръгнат на 100%.

А това, че не първа младост колицата не е гаранция за по-празна конюшня ;), важна е правилната и навременна поддръжка, а не пробега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, dido99 said:

.... Новите ЕКУ-та са им нужни едни 1000+ км до като си тръгнат на 100%.

...

 Какво точно се случва през тези 1000км в ЕКУ-то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под пробег 1000 км колегата има предвид, че съвременните ЕКУ-та имат нужда да се самоадаптират по време на шофирането. При флашване на автомобили с автоматична трансмисия (без значение от типа) винаги са необходими 5-600 км каране за да се адаптира кутията към мощността и въртящия момент на мотора и докато това се случи, еку-то на автомата доста реже от мощността (дори и да е С-Троник и дори да му се сложи софт пак иска каране). 

Същото е когато се кара с 95 и се сипе безнин 100 октана, колата реагира чак на втория резервоар. 

При мен с 3,0т и 6НР19  автомата има силата в зависимост от стила на шофиране  да успи мотора до такава степен, че динамика му става като за 150 кс, след 4-500 км динамично каране колата се променя драстично. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, cvetan83 said:

Същото е когато се кара с 95 и се сипе безнин 100 октана, колата реагира чак на втория резервоар.


При мен чак на 8-мия резервоар :hilezh:

Абе хора като ги пишете тия глупости вЕрвате ли си?

Щото моята кола като й сипя квото там съм решил да й сипвам (сливова, гроздова, А95, А100) веднага във VagCom-а мога да гледам колко реже аванс и колко впръсква гориво и колко е горивната смес 
Явно някои коли са много тъпи щом им отнема цели два резервоара че да почнат да усещат нещата :D
а извънземния С-троник дето е пълен с 2 мозъка - един от Айнщайн другия от Нютон - много ги мЕришат горивата щото ауспуха нали минава покрай кутията и затова режат от мощностТа

че да се наместят говняните "съединителни плочки" по-нежно че да не се скъсат като тоалетна хартия Белана :hilezh:

 

Тоя пост е кандидат за наследник на онЯ със студения въздуф дето режеше компресорните перки на турбините

Да не би хАфтора да е същия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен с 3,0т и 6НР19  автомата има силата в зависимост от стила на шофиране  да успи мотора до такава степен, че динамика му става като за 150 кс, след 4-500 км динамично каране колата се променя драстично. 

4-500км за да се върне мощността? Бах тея интелигентни автомати, дето се борят с войната по пътищата...

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...