Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, колеги

Преди няколко седмици си взех А4 В5 1998. Радиатора течеше и губеше много вода. Сложих малко червен пипер, та теча намаля. Парното обаче, незнайно защо спря да работи. Смених радиатор, термостат и колата почна да загрява - оказа се, че и водната помпа замина. Вчера смених и нея. Сега температурата на двигателя е нормална, но все още няма парно... Дайте някакви идеи, какво може да съм пропуснал? А, и вече на дисплейчето не ми показва в градуси, а футове - как може да си го направя пак да показва в градуси? Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв червен пипер ве......., малиии.....

Задръстил си радиаторчето на парното, или отпушваш, или сменяш, според повредите и състоянието. Двата маркуча, които влизат в радиатора, трябва да са еднакво горещи, ако не са, запушено.

Не е футове, а фаренхайт.......:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За футовете мога да ти помогна :) задържаш копчето за вентилация и натискаш копчето за температура +

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яйце се слага в радиатора бе колеги :D
Zа парното хващай един маркуч от чешмата и промивай обратно на посоката през която минава водата от двигателя,няма вариант да не го промие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A така, червен пипер, яйца, лучец по-наситничко нарязан, сиренце да се настърже отгоре, малко магданозец да се нараже и става работата! Какви са тези бабини рецепти? Има си специални добавки за тази цел които няма да задръстят цялата система. Това което се яде и пие не се налива никъде в колата и обратно. Водата е единственото изключение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно добавките запушват най-качествено.И освен теча най-качествено запушват радиатора на парното,ако са ви излишни 200 и повече лева за труд и ново радиаторче експериментирайте.Яйцето и да не запуши напълно теча,поне ще го намали,а при нужда се измива без проблем с вода под налягане,само че това не го пише във форума.

Редактирано от Gostrex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте и за много години. 
Наскоро и при мен парното замина изведнъж. Преди 2 години имах същия проблем който се реши за две зими с промиване на радиаторчето.
Тази стана така, че след счупена капачка на разширителния съд изхвърли антифриз и раз. съд остана без течност. Смених капачката и налях антифриз. Но след по малко от месец хоп парното изчезна, загря първоначално и после духна хладно.
И се почна в най-големия студ опити за обезвъздушаване от изходящия маркуч. Няма въздух.
Обърнах тръбите за да избута наобратно ако има буклук. Пак нищо.

Та въпроса ми е може ли да има въздушен джоб в радиаторчето. Или си се е запушили просто.
И какво може да е решението. Но без сменяване на радиатор! Сменявал съм на B3, сърцето ме боли като се замисля да го правя същото на B4! То това не е христианско!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сменяване не знам, но ти се налага сменяне на радиатор.

Болящото сърДце - нитроглицеринче. 

Вярно тия немци са варвари, никакво хростиянско милосърдие!

(тук не беше ли раздела за В5)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

49 minutes ago, NIKO said:

(тук не беше ли раздела за В5)

B5 имах в предвид!

Просто питах дали някой не е стигнал до по-хитро и леко решение.

Имаше някакъв вариант с машинно почистване на радиатора в Дунев, ако някой е пробвал?

Бях пробвал с оцет уж разтварял нали е киселина, не знам дали имаше ефект, с яйца, зехтин и други подправки не ми се пробва :D.

Иначе за смяна на радиатор се убедих, че трябва сам да си го правиш. А пък аз нямам къде особено в тоя бахър.
 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте от далечна Канада! Зачетох много неща - мнооого полезно! Благодаря на всички!

Жена ми кара A4 quattro, 2.8L -6 цилиндрово малко чудовище.

Бих искал да споделя опит и допълня за промивките на отоплението. Парното спря преди 3 години при външна температура -25С.

Подлудях, търсих информация.....намерих проблема: Запушен топлообменник в купето, а си е студ голям.

Промих го но как: с вода в двете посоки, после с компресор в двете посоки и после го пълня с препарат (CLR), за почистване на котлен камък и други замърсявания в бани кухни и други.

Стои 30 мин. с този препарат и после пак промивки с вода в двете посоки и компресор..Закачам меките тръби обратно и парното идва. И така, всяка есен преди студа.

Сега въпроса: Къде е термостата, че загрява бавно?

Ангел

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно бързо съветче, не се увличай много-много с тия промивки с кухненските химии, че тия радиаторчета имат интересния навик да се пробиват, а смяната на пробит топлообменник при В5 си е пренаписване на Война и мир.

Нямам идея, къде е термостата при тоя мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Благодаря за съвета, и без това тази кола ми усложни живота вече 8 години и ще гледам да я разкарам! Термостата на този модел( V6 надлъжно разположен) е зад ангренажния ремък, който трябва да се свали и всичко по книгата.....цялата предница долу.........ужасно трудно са го измислили. Трудно за мен, аз не съм автомеханик но неволята ме учи.

Поздрави!

Ангел

Редактирано от ludgidiya
Forgot a word
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...