Jump to content

Чукане в багажника


sloter

Recommended Posts

Здравейте колеги, от едно известно време като запаля колата се чува този странен звук от към багажника. Оказа се, че идва от резервоара. Чува се след стартиране на двигателя и изчезва след около 5-10 минути каране. Като сложа ръка на резервоара се усещат леки вибрации. Някой има ли идея от какво може да и към какво да се насоча за ремонт?

 

Друг проблем, който ми прави е, че при каране на по-високи обороти тече бензин от капачката на резервоара. Капачката е затворена и заключена, количеството бензин в резервоара е 1/3 или 1/4 и при вземане на нагорнише на по-ниска предавка с високи обороти тече бензин от капачката на резервоара.

 

Прилагам видео с шума:

Сниман е резервоара в багажника на Б3

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sloter - на двигател 1.8 NE този шум идваше от бензиновата помпа (механична, на блока на двигателя, в близост до делкото). Оригиналната е валцована (неразглобяема) Pierburg с код 026 127 025G (оригинал - около сакралната форумна сума). Намират се заместители - Meyle например (скромно - около 40 лв.), но пък тя след 3-4 години в жегите и от топлината на двигателя подкачва сякаш по-малко гориво (над 3500 оборота в горещините, общо взето 5-6 случая досега, не достига дебит и мотора "хлъцва"). Обаче имат вид на ремонтнопригодни, не съм отварял все още.

 

След помпата има един филтър+регулатор на налягането (закрепен на капака на клапаните м/у 2 и 3 цилиндър), откъдето бензинопроводите са 2: към карбуратора и обратно към резервоара. Шумът идва от пулсациите на уморената оригинална помпа и празен резервоар (под половината). Обикновено само когато е хладно или направо студено, лятото при мен нямаше барабанене (евентуално за минимално време).

 

На двигател NE смяната е лесна и решава проблема, но се изненадах - на meyle-то гарнитурката е едно картонче, което бързо просмуква масло и реших проблема с повторно сваляне и подготвена преди монтажа тънка маслоустойчива гарнитура, която да изрязах по контура на оригинала/бакелитения фланец (основа). Болтовете са два, вътрешен шестограм 6, единия е малко на евем страна под делкото, но с махането на кабелчетата на датчиците върху камбаната на масления филтър става по-лесно (и нетрошливо). Особеността е палеца на помпата да се пъхне върху гърбицата на паразитния вал. Общо взето - работа за половинн час.

Надявам се, че RU схемата е подобна.

 

За теча на бензин от капачката нямам представа, не се е случвало при мен нито с пълен, нито с полупразен резервоар. Има един жълтеникаво-бял клапан (суфлерен май му казват), който е за вентилация на резервоара и изпускане на свръхналягане от него. Цилиндър със сачма, намира се горе, вляво. Просто го провери.

 

Успех.

бензинова ппомпа.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...