Jump to content

Ауди А4 Б5 1.9ТДИ 110 фейслифт


Recommended Posts

Здравейте, колеги! Продавам си колата, поради покупката на семейна.

 

       

Информация за колата:

Дата на производство: септември 1999 г.

Тип двигател: 1.9 TDI AFN

Мощност: 110кс (147кс Adler)

Скоростна кутия: Ръчна

Категория: Комби

Пробег: 261 000 км

Цвят: Светло сив


 

Данъци и такси:

  • Платен данък за 2018 година.
  • Винетка до арпил 2019.
  • Гражданска отговорност до април 2019.
  • Технически преглед до април 2019.

 

 

Допълнително поставени екстри:

  • Андроид навигация с телевизия и камера за задно виждане - всичко работи, прилича на RNS-E.
  • Лостче с темпомат - не са пунати кабелите до ECU-то, но е активиран през VCDS.
  • Подлакътник.
  • Джанти 16” - когато я взех беше с грозните 15” с голям капак върху болтовете.
  • Сменени са диодите на таблото, за да свети в бяло.
  • Втори ключ - Колата имаше само един оригинален. Поставена е аларма и е обучен и нарязан втори.
  • DLR модул за фаровете с функция “Добре дошъл” и “Изпрати ме до вкъщи”.

 

 

Допълнителни неща към колата:

  • Сменена турбина с чисто нов Garret от UK и премахнат EGR.
  • Сменен съединител.
  • Два пъти сменена предница. За последно в Di-Bros.
  • Рециклирана кормилна рейка в ТУ-София.
  • Сменено радиаторче на парното.

 

 

По-големи ремонти:

  • Сменена турбина с чисто нов Garret от UK и премахнат EGR.
  • Сменен съединител.
  • Два пъти сменена предница. За последно в Di-Bros.
  • Рециклирана кормилна рейка в ТУ-София.
  • Сменено радиаторче на парното.

 

 

Проблеми:

  • Казанчето за течност за чистачки капе над 1.5 литра.
  • Лагер на ролката на климатика за смяна.
  • Закъсано на шофьорската седалка.
  • Малки козметични забележки.

 

   

Колата е внесена от Италия през Април 2015г. на 194 753км. - купена от първи собственик. Проверена е в Порше и няма никаква сервизна история след датата на закупуване (купена е от Германия). Карана е основно с Авиодизела на Еко. Има сложен чип от Adler, като на диното искара 147 коня и 390 нютон метра въртящ момент. След смяната на турбото е карана само с Liqui Moly 5W40. Колата върви много приятно и пъргаво. Има прибиращ се теглич, смазан и готов за използване. Предлагам проверка в сервиз по ваш избор. Постарал съм се да опиша всички дефекти и ефекти на колата, ако ви интересува нещо конкретно звъннете. Коментар на цената на място. Задължително прехвърляне.

 

Всички разходи и зареждания на колата са описани в Carspending.

Обява в Mobile.

Допълнителни снимки в голям размер.

   

Цена 4 200лв.        

   

Контакти: 089 441 86 28 - Петър

 

Снимки:

kUwgCto.jpg

5EkY2vg.jpg

n5eiNaS.jpg

LdltjEV.jpg

7CaVyUt.jpg

3apFArr.jpg

w6krsUD.jpg

ijd8MUw.jpg

6BYfVg4.jpg

 

 

Редактирано от papi92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...