Jump to content

Помощ за 2.3Е


liobo

Recommended Posts

Здравейте форум,

Както си харесах перфектно работещо ауди 2.3Е, точно 7км след подписването в нотариуса се пръсна маркуча за бензина. Дотътрих се на газ до софия, смених маркуча, но сега като поддържам ниска скорост (под 60км/ч) или като вървя по инерция колата осезаемо придърпва и при двете горива, и се губи комфорта. При леко ускорение или при газ до ламарината работи перфектно. Въпроса е какво може да съм объркал, или е възможно да е проблем от преди инцидента? 

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Май се оказа друг проблема. Без нищо да пипам се оправи. Ретроспективно искам да попитам ако някой разбира: със стария маркуч налягането на бензина беше 3 атмосфери а с новия изработен маркуч се беше вдигнал на 3.3 атмосфери. Беше направила толкова богата смес че боядиса стената в черно зад кюнеца и хвърляше огромни сажди, до сега не бях виждал нещо подобно. Така няколко пъти и след това се оправи всичко. Някой има ли идея какво се е случило? 

Бях забравил да добавя че колата не е с оригиналния механичен инжекцион, а с конверсия към електронен. 

Друг проблем който забелязвам е че волана не се изправя сам лесно, и се върти далеч по трудно отколкото бях свикнал с предишната стотица. Течността която е в казанчето е зелена, до колкото си спомням на предишната беше червен ATF2. Някой идеи дали е ок това?

46516563_485595811849228_3593674697922838528_n.jpg

Редактирано от liobo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката е поръчкова а компютъра е мегаскуърт 2, друго не се сещам. Ще трябва да попитам за повече информация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При рециклиране на рейка,слагат зелено масло . Аз съм с червена хидравлична течност на А6 Ц4 2.8 куатро авант ,а на брат ми е Ауди 100 2.0 8V на предно ,авант ,автомат и неговата се върти много по леко от моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И проблема с волана се оправи сам, бил съм настроил криво чупещия се волан и сега е супер. Има шанс да съм взел адекватен екземпляр в крайна сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И новия маркуч за бензина го пръсна, все едно е срязан с нож. Изработен беше с гума Continetal до 15 атмосфери, специално казах да е за бензин. Когато се случват такива неща каква най често може да е причината? Възможно ли е да са ме изментили с маркуча? 

IMG_20181222_153135.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно. Според мен трябва да е с външна оплетка. Аз съм слагал с външна оплетка, няма драми няколко години вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва точно до пресовката ли е скъсано? Ако да, или е пресовано неправилно, или е грешния размер маркуч/щуцер, а най-вероятно грешния тип маркуч, горивопроводите (качествените) са с метална оплетка вътре. Няма как да се пръсне така, ако е наистина 15 бар-ов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 31.12.2018 г. at 7:52 PM, NIKO said:

..., горивопроводите (качествените) са с метална оплетка вътре....

Вътре или вън, са с метална оплетка, чайка без фарма?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При 100-цата мисля няма ЕРН и потенциометър на дебитомера закачени на главата на инжекциона и се настройва по-лесно - т.е. инжекциона е изцяло механичен. По-рядко има проблеми с чистата механична инжекция стига да е в кондиция.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е чист мех. инжекцион с подходяща плочка с "байпас" извод към изпарителя няма да имаш проблеми. Ниските се регулират от отделно ел. реле, което е свързано към ст. моторче и са по-стабилни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако става въпрос за 100/С4 платформата - там инжекцията е с ЕРН и потенциометър на дебитомера, но въпреки това се настройва по-лесно от 4-ри цилиндровите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, vladi написа:

И при 100-цата, С4 модела, 2.3(AAR) е същия инжекцион(като при АСЕ), с ЕРН и потенциометър :)

Колата е 100-ца,човечеца казва,че мотора е NJ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...