malakie7ca Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Здравейте колеги, от скоро ми се появява някакъв проблем с тоците. Предполагам е от там понеже редовно ме "бие" ток като слизам от колата (от различни материи са дрехите и всичките се перат с омекотител). Другото, което ме води на тази мисъл е, че трудно пали, без значение дали е топла или студена, с и без подгрев или изчакване известно време на контакт, понякога пали от раз, друг път върти много. Монтирал съм си уред, който показва волтажа на акумулатора и като е запалена показва 14.0-14.1и2, на контакт около 13 над +5° и около 12.4 под +5°( градусите от показания на таблото). Работата е там, че понякога при температура над +5° чувам релето за подгрев и някой показания ми се зануляват като например климатроника ( става като след откачане на клемите- на 22° на АУТО и вкл. Климатик). Акумулатора е на 1 година, генератора е рециклиран преди година също, свещите са здрави (замервал съм ги с мултицет). Стойностите на гнп-то както и на дюзите са в нормите. Тъъъъ, не ме притеснява токът, който ме бие, ами това, че от сега трудно пали и ме притесняват големите студове. Някой ако има идея нека сподели, благодаря предварително. Ауди а4, 1.9 тди, 1Z мотор, 96г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 (Редактирано) Тока който те бие е статично електричество от няколко хиляди волта и няма нищо общо с 12-волтовото напрежение в колата. През зимата ще те бие още повече, а пък ако носиш вълнено палто върху седалки от плат готви се за шокова терапия! Напрежението на акумулатора ти е идеално както при зареждане, така и в покой. Ако стартера продължава да върти без проблем при трудното плене, проблема не е изобщо електрически. Климатика ти се занулява най-вероятно защото много дълго въртиш докато запали и напрежението пада. Редактирано 12 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 12 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 преди 28 минути, CVT написа: Тока който те бие е статично електричество от няколко хиляди волта и няма... Да, но колата я имам от 5 години и едва наскоро взе да ме бие. Колкото до климатика, днес се случи отново да се занули и то след като я бях карал доста преди това (след карането, може би 10 мин по- късно я запалих) и при палене запали след 1-2 сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 (Редактирано) Търси разликата в дрехите или обувките които носиш сега и преди да започне да те бие. Редактирано 12 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 12 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 (Редактирано) Ще го имам предвид, занапред да видя, ще открия ли причината, че е кофти да ме бие, не мога да му го върна :D. А колкпто до трудното палене, идванли ти нещо на ум? Редактирано 13 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 (Редактирано) Провери си всички силови кабели, букси и керновки, маса на купе, клеми. Няма такова нещо, като "дълго въртене, паднало напрежение?!? и занулен климатроник". Това, че си "проверил свещите с мултицет", не винаги означава, че същите са наред. Когато слизаш от колата, се хващай за металната рамка на вратата преди да стъпиш на земята, дръж я докато излезеш от колата, така няма "бой". Редактирано 12 Ноември 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Ако ще се заяждаме,няма и такова нещо като керновка,има си една друга думичка.Провери си оборотите докато въртиш на стартер с VCDS,ако са под 200 сваляй стартера за ревизия,дори да не реши проблема,ще ти улесни доста живота.Ако пак се инати търси проблем с подгревните свещи и нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 12 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Момчета, благодаря за съветите, но моля Ви, не влизайте в излишни спорове, за това кое как се нарича, само се изнервяте допълнително и ненужно. Утре- вдругиден ще се опитам да проверя за всичките съвети, които ми дадохте и ще докладвам. Благодаря отново! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 22 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Колеги, за сега нещата отиват към стартер, макар че не можахме да го хванем, че го прави когато си поиска, а и в Смолян си поваля добре тези дни. Сега въпросът ми е дали да рециклирам моя или да взема нов като за нов цените за 1.8 киловата почват от 150лв на AS-PL и 180лв за 2.0 киловата на Valeo. Има и трети вариант, който е да взема от някоя морга някакъв с уговорката ако прави проблеми да го върна, което е нож с две остриета, понеже може да не е от там и да си го върна, но може и да е от там проблема и не се знае колко ще изкара ( за това и не съм фен на тази идея много). Вие какво бихте посъветвали? Благодаря предварително! П.С. Последната седмица не съм усещал напрежение от вратите, като съм с дрехи, с които знам, че съм имал "приключение" ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 ремонтирай твоя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 (Редактирано) Ако твоя е Valeo вземи Bosch от моргата и го ремонтирай,няма по-лесен стартер за ремонт от този.Ако вземеш читав стартер най-вероятно ще минеш само с четки.Ако не ти се занимава с глупости ремонтирай твоя и в близките 5 години няма да го мислиш. Редактирано 22 Ноември 2018 от Gostrex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Втулки по 1 лв. Четкодържател 25лв. Бендикс 20 лв. И е нов стига колектор да е здрав. Ако стартерА не прАви 250 обороти няма гориво от екуто. И ако имаш изгоряла свещ и центровката е назад, мисия невъзможна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 23 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Със сигурност е над 250 оборота, но се върти малко над него да кажем около 300-350 оборота, когато трудно пали. Все пак, може би утре ще ми остане време да го сваля и ремонтирам. Ако не е от това няма да загубя много, поне ще знам, че е читав. Благодаря отново и скоро ще пиша пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 3 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Здравейте колеги, както се казва "око лъже". Оставих я колата да постои почти цял ден без да я паля и след това на компютър, показа стойности под 150 оборота. Рециклирах стартера (който ми излезна 60лв) и запали почти веднага и докато умувахме дали да сложа клапан на горивния филтър на изходящата нафта, видяхме че едининя вход на горивния филтър не е закрепен както трябва (т.е. може би е счупен), днес ще потърся от някъде нов корпус да го сменя, мисля че влиза въздух и затруднява паленето. Надявам се днес да ми остане време да потърся и сменя корпуса. П.С. Днес запали от много бързо, без излишно въртене, а навън са минусови температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Сложи си филтър с два извода и махай клапана. Много често от о пръстен а не уплътнява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 7 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 (Редактирано) Първо смених клапана, но като че ли стана по- зле. Но в крайна сметка те послушах и сложих такъв филтър и мога да се похваля с бързо и лесно палене. Благодаря много колеги! Редактирано 7 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 Идеята на клапана е да върти горивото през филтъра до около 60 гр. На горивото. И след това да започне да връща в резервоара. Една зима при минус 20 с работещ клапан след 30 Мин. Каране колата изгасна. Филтъра беше топъл пък. Е пускаше гориво към помпата. И с подръчни материали ( химикалка) се реши проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 8 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 В общи линии и аз направих същото и вече съм доволен, че нямам ядове.. Благодаря много!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване