denko1995 Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Привет, скоро се приспособих с С3 8л 2001 код на мотора АМК, колата не е била настройвана в България по думите на стария собственик ! Турбината удря пик на 1.4 бара и пада на 1 бар. Върви доста прилично , но отвреме навреме не иска да надува , смисъл надува до 0.4 бара и не повече.... Спирам гася , паля , проблема изчезва ... може да се появи след 2 дена , може да се появи след 20 мин. Някакви мнения ? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Има записана грешка.Прочетете я. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 16 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Загуба на налягане между дросел и турбо , това изписва на диагностика? дали N75 си прави гаврата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Може и от кофти софтуер, нещо да не е направено като хората и да влиза в авариен режим. За грешката е хубаво да се провери и разтоварващия клапан. Ако е със стоковия... не обича много наляганията и има навика да се предава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 1 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2018 (Редактирано) На 19.11.2018 г. at 8:35, GTX3071R написа: Цитиране на предходно мнение! Не е стоковия , бейли двубутален Редактирано 3 Декември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Провери си вакумите ,понякога може да има много малка дупчица някъде и тя регистрира грешка и кара колата да забива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 5 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2018 Нека започна отначало за да бъда по ясен. Купих я настроена , не знам къде , но софт-а беше калпав и сложихме оригиналния 209к.с. Гейта беше разглабен... Мястото на гейта беше измерено от друго С3 АМК сток ! Гейта е настроен на точното място ! Клапан N249 изолиран , сменени вакуми за регулатора и разтоварващия клапан .. Забелязах, че е сложен 4бара регулатор ( не знам защо ?!?!). Смених го с 3 баров както си е сток .. В момента се получава следното ... Както всичко е окей , просто спира да надува , прави 0.4 налягане ... Гася , паля и проблема изчезва ... При опит за настройка , ( настроен гейт , 3бара регулатор , иЗолиран N249) прави 1.6 пик и забива муцуна ... мап сензорите отчитат правилно , дебитомера работи .. Къде бъркам , какво да погледна още ?? N75 може ли да прави такава глупост ? Сток софт ,не забива муцуна , примерно започвам да я мачкам , и след това когато започна да я карам на по ниски обороти просто спира да надува .. Мисля да закача монометър да видя дали помпата държи 3 бара ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 5 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2018 Ако вакумния маркуч на актуатора е сцепен от горещината и не прави нужния вакум ? Силиконов ще държи ли на топлината там ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване