Jump to content

Турбината спира да надува !?


denko1995

Recommended Posts

Привет, скоро се приспособих с С3 8л 2001 код на мотора АМК, колата не е била настройвана в България по думите на стария собственик ! 

Турбината удря пик на 1.4 бара и пада на 1 бар. Върви доста прилично , но отвреме навреме не иска да надува , смисъл надува до 0.4 бара и не повече.... Спирам гася , паля , проблема изчезва ... може да се появи след 2 дена , може да се появи след 20 мин. Някакви мнения ? 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загуба на налягане между дросел и турбо , това изписва на диагностика? 

дали N75 си прави гаврата ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и от кофти софтуер, нещо да не е направено като хората и да влиза в авариен режим. За грешката е хубаво да се провери и разтоварващия клапан. Ако е със стоковия... не обича много наляганията и има навика да се предава :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 19.11.2018 г. at 8:35, GTX3071R написа:

Цитиране на предходно мнение!

Не е стоковия , бейли двубутален 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека започна отначало за да бъда по ясен. Купих я настроена , не знам къде , но софт-а беше калпав и сложихме оригиналния 209к.с. Гейта беше разглабен... Мястото на гейта беше измерено от друго С3 АМК сток ! Гейта е настроен на точното място ! Клапан N249 изолиран , сменени вакуми за регулатора и разтоварващия клапан .. Забелязах, че е сложен 4бара регулатор ( не знам защо ?!?!). Смених го с 3 баров както си е сток .. В момента се получава следното ... Както всичко е окей , просто спира да надува , прави 0.4 налягане ... Гася , паля и проблема изчезва ... При опит за настройка , ( настроен гейт , 3бара регулатор , иЗолиран N249) прави 1.6 пик и забива муцуна ... мап сензорите отчитат правилно , дебитомера работи .. Къде бъркам , какво да погледна още ?? N75 може ли да прави такава глупост ? Сток софт ,не забива муцуна , примерно започвам да я мачкам , и след това когато започна да я карам на по ниски обороти просто спира да надува .. 

Мисля да закача монометър да видя дали помпата държи 3 бара ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вакумния маркуч на актуатора е сцепен от горещината и не прави нужния вакум ? Силиконов ще държи ли на топлината там ? 

D02E7FE6-B30E-4CC2-823C-0795F3E3D111.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...