Jump to content

Газов инжекцион? 3.0 кубика V6 Audi A4 B6


Recommended Posts

Здравейте, искам да поставя ВИСОК КЛАС (внушил съм си че искам да е ЛОВАТО) газов инжекцион на Ауди А4 Б6 3.0 мултитроник/ Audi A4 B6 3.0 Multitronic. Може ли някой да даде МНЕНИЕ ОТ ОПИТ къде в София или Пловдив може да се постави такъв грамотно и на г/д разумна цена? Моля ако някой има такава кола и го e пробвал да сподели мнение, ще съм много благодарен. Моля споделете мнение за марка инжекцион, която добре би паснала (типът мотор е ASN). Благодаря!

Редактирано от Audi B6 3.0 Multitronic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 3 часа, Audi B6 3.0 Multitronic написа:

... Може ли някой да даде МНЕНИЕ ОТ ОПИТ къде в София...

 

:)

Той е във форума и има мнения за него:

От личен опит - монтирани два ГИ на други марки машини и 3-4 години без проблеми.

Освен това не отказва помощ, а и екзотики и... по-мощни коли не съм виждал да го затрудняват:

https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=52&t=47712#p436854

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит на моя двигател BBJ, който е почти същия като ASN - сложи си Ланди-Ренцо, вече над 80 000км никакви проблеми. За да си доволен от монтажа и настройката му ползвай оторизирания им сервиз на Ботевградско шосе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ланди Ренцо и си карай спокойно...

Както казва колега в официален представител с 3 години гаранция и те така ;)

Там ще ти сложат правилния изпарител за конските сили и ще имаш икономичен автомобил... а не като повече слагат изпарители по мощни да вървят повече и после гори ми 20 газ :D .

Газта е гориво за икономия не за гонки ;)

Хайде със здраве и запомни Ланди Ренцо друго не ти трябва ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И BRC и Landi и Romano одавна не са номер 1 и са толкова постни откъм настройки защото са от времето когато газта бе само за икономия и не се търсеше да е неразличима работа мощност и еластичност потчертавам...просто са остарели на фона на съвременните компютри ГИ четвърто поколение с много бърза корекция и адаптация.Но всеки си знае понякога има и носталгии към Ладите колко здрави са били :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш БРЦ , Ланди и Романо и имаш база за сравнение ли?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

С фобос и тамона :hilezh:

Шегата настрана, италианските системи отдавна не са върха на технологията. 

Заменят ги вероятно с КМЕ или LPG Tech.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да LpgTech и KME но не искам да звучи като реклама затова умишлено не писах повече.AcStag и Europegas също са в техния клас.Превъзхождат многократно остарелите вече италянски системки.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Ланди и за 2 години и 50к.км, само един път донастройка в началото още , след това само сменям филтри на 10к. и на извънградско падам под 9 понякога.Изключително долен съм от уредбата да чукам на дърво, но я сложих с презумцията , че не е подходяща за чип и затова избрах нея. Чел съм и съм говорил с разбирачи, че ако искам да слагам чип, правилният избор бил LPGTech,  защото предлагала повече опции за настройки.

Само не знам на колко км трябва да  сменям рейка на газовата уредба или по-точно правила се някаква промивка?

P.S. Митко, я сподели на л.с. колко пари излиза едно ЛПГ тех с монатажа и каква му е гаранцията и с какви компоненти е на колата от подписа. Мерси.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има хора мапвали 1.8т с големи турбини с Ланди.

Проблемът е само в избора на компоненти и монтаж. Все пак това е стандартен компютър АЕБ3000 (какъвто имат повечето италиански уредби).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло Landi няма много прецизна настройка и всеки газов инжекцион може да се настройва прецизно от мапер но аз нито съм нито съм се насочил натам,а и не е нужно просто монтираме правилните компоненти и се получава дали АМG или S или чипнато АUDI няма значение има само един проблем при лошо мапване не мога да помогна или не поне без да поправя грешката а тя е при пълна газ напълно отворени инжектори на бензин,няма газова която да не забие грешка.КМЕ-то тогава се справя като прехвърля на бензин за част от секундата и след падане на инжекторното време обръща на газ моментално което е компромисен вариант,но истината е понижаването на инжекторното време за перфектна настройка и лесно се демонстрира с едни инжектори от S-ка на мястото на старите за проба ;) Не искам да обидя хората с Landi но може би сте доволни защото не сте пробвали по-доброто а и аз не гоня само при определени хора да се получава а от 10 на 10 да се получи без да има разлика във всички режими на работа а не само на празен ход и пълна газ...зная възможностите на италянските компоненти и те не могат да задоволят изискванията ми при монтаж на AMG М-ка или S-ка.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, просто из форума тогава четох, че най-доброто за BFB към този момент е Ланди, иначе не бих се поколебал да сложа ЛПГ тех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупост съм написал - компютърът за 1.8т е стар АЕБ, не му знам номера.

Ланди имат няколко ГИ, примерно със и без ОБД.

Съмнявам се, че 1.8Т има нужда от по-добър компютър от стандартен италиански.

Но си иска правилен подбор на компоненти (каквито няма в готов евтин кит) и монтаж. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, mitkofitnesa написа:

всеки газов инжекцион може да се настройва прецизно от мапер но аз нито съм нито съм се насочил натам,а и не е нужно просто монтираме правилните компоненти и се получава 

 

И ти се наричаш "газаджия" , така ли? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра но не ми се спори всеки си има право на мнение,дали съм газаджия или не други ще кажат иначе всеки си хвали неговото нормално.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.12.2018 г. at 14:38, anto1 написа:

Цитиране на предходно мнение!

Ако карам с ограниченията ми пада на под 9 и съм куатро, а не предно. Ако коментара е към мен, иначе 9,5 до 10. И не съм казал, че колата лети, върви си нормално.

Тук го дават 7,1 на дълго, https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b7-8e-1.8-t-163hp-quattro-26617 на мен ми дава 8,8-9 та кое е чудното.

Друг е въпроса, че рядко постигам такъв разход заради малко по-тежък режим.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...