batpets Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 (Редактирано) Здравейте, днес реших да си сменям разширителния съд, тъй като старият течеше. Когато тръгнах да поставям новия ми направи впечатление че лостчето от снимката се е измъкнало. Прегледах темата за темпоматите и видях как изглежда реално този актуатор и че при мен е изпаднала жълтеникавата пластина от едната страна. Въпросът ми е мога ли въобще да го оставя така и ако не как да закърпя положението. Колата няма темпомат и не знам всъщност този вакумен актуатор само за темпомата ли има функции. Колата е 1.8 ADR 1996 г. Редактирано 2 Декември 2018 от batpets Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Ако си сигурен, че нямаш темпомат, дросела ти е сменян, тоя актуатор може да го махнеш, или може да си го оставиш за красота, не играе никаква роля, съответно и лостчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpets Публикувано 2 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Смятам че нямам. Лостчето за мигачите е съвсем обикновено. Колата е била автоматик и след това сменена с ръчни скорости. Какво друго да погледна за да е сигурно дали имам или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Нищо недей да гледаш.Тя работата е ясна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpets Публикувано 2 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Ако може с 2-3 изречения да ми разясниш и на мен. Заради автомата ли е имало актуатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Влез в ECU-то и провери има ли .модул за темпомат, ако има, прави го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 "ECU"-то ( модула ) на темпомата не го лови VCDS. Погледни под ABS-а имаш ли вакуум-помпата от системата на темпомата, в нея ( помпата ) влиза черен маркуч и сноп с три кабела с кръгла букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Здравейте, днес реших да си сменям разширителния съд, тъй като старият течеше. Когато тръгнах да поставям новия ми направи впечатление че лостчето от снимката се е измъкнало. Прегледах темата за темпоматите и видях как изглежда реално този актуатор и че при мен е изпаднала жълтеникавата пластина от едната страна. Въпросът ми е мога ли въобще да го оставя така и ако не как да закърпя положението. Колата няма темпомат и не знам всъщност този вакумен актуатор само за темпомата ли има функции. Колата е 1.8 ADR 1996 г. Колега, ако наистина нямаш темпомат и мислиш да махаш актуатора, с удоволствие ще го купя с планката закрепена на колекторите 058907347А. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване