Jump to content

От 1.8 към 2.0


Recommended Posts

Здравейте на всички! Имам няколко въпроса относно преобразуването на 1.8Т в 2.0T! Мисля да пробвам класическия метод - вал от 2.0 TFSI и бутала от същото. Въпроса ми е, биелите казват че си остават същите от 1.8Т/всъщност това ми е и питането защото сега са ковани/ и дали пасват на вала и на буталата. От там на татък ми е ясно - разтъргване на блока за да паснат бутала. Второто питане ми е дали маховика пасва на вала от TFSI?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Строук на 1.8Т се прави със споменатия вал и по-големи афтър маркет бутала за 1.8Т (в зависимост от обема, който се гони), а не с каквито имаш под ръка. 2.0TFSI първо е 16 клапанов (а не 20), второ CR е различна и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вал от 2.0Т (92,8mm) и стоковите бутала (81,00mm) обема ще бъде  = 1912cc. Но при такива вложения се гони и степен на сгъстяване. Така че блока е най-добре да се разстърже за новите бутала. Примерно 82,50mm = 1984cc.

Стоковият маховик едва ли ще е нужен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! До тук нещата ми се изясниха! Дайте още един съвет- колата ако си остане със същия обем, и се кара с GT3076R, какви валове бихте препоръчали при полужение че си остане с хидравликата/търся единствено ранен спул/?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж сега, дали е правилна или не, нека аз си преценя! Въпроса ми е валове с какъв лифт и какви фази ще са най-подходящи, така че да си има празен ход и да си е с хидравликата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж сега, след като ти си преценяваш, защо търсиш мнение във форума? Със същия успех можеш да си прецениш и за това, в нета информация колкото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Разликата в хода на двата мотора е доста сериозна, 1.8т моторите с достатъчно дълъг блок ли са за да остане нормално биела/ход съотношение, което е доста ключово за живота и здравината на мотора след интервенцията? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дълготраен живон на голф 2 1.6 дизел. Тук живота на мотора е относително понятие. Ако се търси живот - бензин и адекватна поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...