Jump to content

Сервизи за S-tronic кутия


komitov

Recommended Posts

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен 2 пъти ходи при тях, като първия път беше ремонта, втория уж някаква си адаптация, но също като при теб си риташе от време на време, докато не започна при ритане да си изгася и двигателя. Така реших да отида в ДасАуто и въобще не съжалявам, че отидох там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз правих няколко адаптации през няколко стотин км включително и в Порше Пловдив, но не съм стигал до чак такова ритане. А и си мисля, че с навъртането на км се самоадаптира и сега един път го има един път го няма, а не знам понякога дали не съм се и вманиечил от всичко това, но важното е че колата върви и да чукам на дърво не съм имал проблеми.

Редактирано от HUGO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, N1995 said:

Тия дас ауто са далеч по-добри в клипчетата отколкото с кутийте, не се връзвай ма глупости, карай си колата.

 

Я дай повече инфо, че се колебая дали да ги посетя за едни филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че Мишо си бачка в София няма какво да го мислиш. Иначе познати с лош опит при тях и много приказване на глупости с цел оскъпяване на ремонта. Но личен опит с тях нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2 години чудене кое блъска и кое тресе.... приблъскването между втора и първа е изцяло от маховика, глупости е че е от платка на мехатроник и клапани. Блъскането между 3 и 2 е от адаптационно шофиране, което никои не прави след като смени съединители. Лично на мен Мишо ми каза, че да не е направено шофиране, кутията се самоадаптирала - да ама не! 

 Евала на Дас ауто за много неща, ама и много минуси имат. Връзват си гащите на 100%. Сменят съединители, ремонтен к-кт мехатроник и маховик. Еми то това е всичко, а като отидем в МиД хората искат да открият проблем и да го отстранят само него, за да не сменяме всичко. А и снопа от кабели сменят дас ауто, ми и цялата кутия направо :D. Това е разликата в дас ауто и другите сервизи. И ми писна да им гледам клиповете как показват, че маслото в механичната част било грешно , това е смешно.  Някой , който е ходил в Дас ауто под 7.500 да е оставил? А в мид по 3-4 хиляди. Еми върнете се да ви досменят всичко и няма да има проблеми...

Редактирано от petarlazarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, аз не ги нападам, просто казвам, че не търсят проблем а сменят всичко. А най-лошото е че обиждат всички други и само те знаят кое как се прави. И пак казвам, ако се отиде в МиД и се сменят всички работи ефектът ще е същия. Наскоро един колега беше писал, че са му ремонтирали кабел и е доволен. Дас ауто щяха да сменят и съединители.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно. Отделен въпрос защо изобщо човек би отишъл при тях, а не при Порше като ще смениш кажи речи цялаа кутия, даже и в Порше може да излезне по-евтино :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на съединители и клапани на мехатроник в Порше 3300 лева. Смяна на маховик 2800. Това са цени с труда. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сроковете им са абсурдни. Последния път колата ми седя над 20 дни просто така, без да я започнат. Карали са ми да сменям части, които не е беше необходимо. Подвеждали са ме за решаване на казус по абсолютно грешен начин, който в последствие си го реших в друг сервиз без да се налага да правя абсурдните им предложения.
Предното ми 4Г беше правено при тях, теч от мотора (позната болка) преди да му стана аз собственик. Протече отново, когато го придобих и си платих и аз същия ремонт... Продадох го, защото си купих олроуд, а новия собственик преди месец ми се оплака, че пак тече мотора.
И това, което беше споменато горе, че плюят наред всички е абсолютно вярно. Споменах ли, че са ме бавили без никаква логика с дни за най-различни глупости от типа - "Чакаме нов софтуер от Германия за твоята кола"

Тъпото е, че има и свестни хора там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питайте и Райно от S CAR Service.Хиляди пъти е писал в мненията си ,че познава много добре Sтроника,и може да е доста полезен.Ама няма кой да чете тук.Само изкачат теми и мнения-това и това се развали,къде да отида,(а всъщност да се чете -къде е най-евтино)? Със сигурност има и още сервизи в София които ги правят кутиите,ама си ценят и труда хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ясно е, че всеки работи за пари ама ако трябва да дам 7000лв за ремонт на кутия директно съм продал колата защото и аз си ценя труда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.12.2018 г. at 20:12, Tanko kara A6 написа:

Питайте и Райно от S CAR Service.Хиляди пъти е писал в мненията си ,че познава много добре Sтроника,и може да е доста полезен.Ама няма кой да чете тук.Само изкачат теми и мнения-това и това се развали,къде да отида,(а всъщност да се чете -къде е най-евтино)? Със сигурност има и още сервизи в София които ги правят кутиите,ама си ценят и труда хората.

Теорията и чисто физическата работа са две различни работи-както търговията и сложните ремонти не са за всеки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както бях писал и в друга тема, в Das Auto Service и колелото не бих си закарал след опита ми с тях. 

 

И все пак ако изпратите там колело за диагностика и/или ремонт, ето как биха протекли нещата - колелото се оглежда щателно и се установяват спукана предна гума, а в последствие и хлабави педали. Предната гума се сменя заедно с каплата и вилката(използват се само оригинални инструменти). В процеса на работа се установява, че и звънецът е тръгнал - сменя се с нов(с оригинални инструменти). Цената за всичко е тлъста. Взимате си колелото, но то пак не върви. Оказва се че всъщност спукана е заднага гума, а предната е била само спаднала. Отстранявате и този проблем(разбира се в друг сервиз).

 

А хлабавите педали?! - за тях няма какво да се направи, педалите винаги са си хлабави.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахха.....е не, да не очакваш. Пък иначе правят обучение 

на други сервизи. Е на това ли ги учат?

Днеска си вземам колата след ремонт на кутия при Мишо.

Като я покарам 2-3 седмици ,ще напиша отзиви.

След адаптирани съединители обикновенно колите са добре,проблемите

се появяват след доатаптация като покараш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, manoleo said:

Както бях писал и в друга тема, в Das Auto Service и колелото не бих си закарал след опита ми с тях. 

 

И все пак ако изпратите там колело за диагностика и/или ремонт, ето как биха протекли нещата - колелото се оглежда щателно и се установяват спукана предна гума, а в последствие и хлабави педали. Предната гума се сменя заедно с каплата и вилката(използват се само оригинални инструменти). В процеса на работа се установява, че и звънецът е тръгнал - сменя се с нов(с оригинални инструменти). Цената за всичко е тлъста. Взимате си колелото, но то пак не върви. Оказва се че всъщност спукана е заднага гума, а предната е била само спаднала. Отстранявате и този проблем(разбира се в друг сервиз).

 

А хлабавите педали?! - за тях няма какво да се направи, педалите винаги са си хлабави.

 

Хахах ревах, язък, че са си хванали тука форумни лъвчета да им правят реклама :D 

 

Иначе ме кефи за тия адаптации как всеки чул недочул, чел недочел, правил недоправил пише и изказва супер компетентно мнение. Това е процес който е от едно 6 или 7 стъпки след като се пусне в сервиза, една част минават на място, друга след първоначално адаптивно каране, а останалта продължава. Отделно, че кутията със стандартен софтуер не спира да се адаптира. За това е и адаптивна. Карай я на дълъг път до Италия примерно и обратно и после почни да ръчкаш градско на всеки светофар - еми ще има придърпвания, ще има мудност, докато се адаптира. В Порше добрите страни са им същите като лошите - действат по процедура и сменят, а не оправят. На ганя като му дойде сметката над два лева и почва да реве - това е ясно. Само, че като му е написано на човека в Порше - при тия, тия, тия симптоми сменяш тва, тва и тва - той ти казва - толкова пари и ако искаш. Щото утре ако не ти смени нещо за смяна ще си загуби работата, може да им направиш проблем и тн. Така си правят и адаптацията на кутията - вързват я - препоръчва ли се нов софтуер - да / не, ако не - няма ъпдейт. Ако има - тръгва процедура - софтуер, адаптация, седи на място, после я карат по околовръстното / севертната колкото трябва и ти я връщат да си я доадаптираш... 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с колелото ме застреля ,но същевраменно е и трагично , не трябва ли на такива сервизи с времето ,да намалява работата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно балъците са повече отколкото можем да предположим.:gruebel: След като прочетох,че ако носачите не са сменени с оригинални инструменти се променяла геометрията на преднецата в мен не остана и капка съмнение,че са тесни специалисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...