Jump to content

engine check ?


murnau

Recommended Posts

Привет
както си карах снощи, ми замига за няколко сек check engine в жълто  и за пръв път се случва и леко се стреснах. След това спря да мига, но оборотите на място играеха и колата леко се тресеше. След минута дадох повече газ на място и се успокои, след което оборотите заковаха на 800 както винаги.
Днес я карах, няма и помен от потрисане, нито нещо по таблото, но все пак е странно. Какво може да  е причинило това?

После може би ще я закача на компа, но да питам преди това, на някого да се е случвало?

Мерси
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и резултата от грешките - за пръв път имам такива

 

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Wednesday, 12 December 2018, 17:10:52:0


Chassis Type: 8L - Audi A3/S3
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
   Controller: 8D1 906 018 B
   Component: 1.8L R4/5VS MOTR 01 0002
   Coding: 10500
   Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
            P0304 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes       Labels: Redir Fail!
   Controller: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0103
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 06435
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC       Labels: Redir Fail!
   Controller: 8L0 820 043 H
   Component: A3  KLIMAAUTOMAT   0101
   Coding: 00040
   Shop #: WSC 06435
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags       Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL
   Controller: 8L0 959 655 J
   Component: Airbag Front+Seite 4008
   Coding: 00104
   Shop #: WSC 06435
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments       Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL
   Controller: 8L0 920 900 H
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D55
   Coding: 00142
   Shop #: WSC 00897
   XXXXXXXXXXXXXXXXX       
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks       Labels: 8D0-862-257.LBL
   Controller: 8D0 862 257
   Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16
   Coding: 15179
   Shop #: WSC 06435
2 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
            35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
            35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor       Labels: 4B0-951-173.LBL
   Controller: 4B0 951 173
   Component: Innenraumueberw.    D03
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 00000
No fault code found.

End   --------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен така се получи когато имах проблем с бобини. 

 Газова има ли? Ако да може да има бедна смес и да отчита зрив в цилиндрите, но мисля бобина или свещи понеже показва само на единия цилиндър. 

 

Редактирано от Audi8l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново.

преди няколко дни бях изчистил грешката и след това не се появи наново, помислих , че е било нещо от горивото.

Днес обаче иконката с engine check ми светна постоянно и оттогава не се маха, не мига, а си стои.

Преди малко взех лаптопа и направих една диагностика и излиза товааа

 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
   Controller: 8D1 906 018 B
   Component: 1.8L R4/5VS MOTR 01 0002
   Coding: 10500
   Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
            P0130 - 35-00 - -
Readiness: 0010 1001

 

Сега, да проверя ли сондата или да гледам по-скоро инжектори/свещи/бобини...според вас?

Ще се опитам да погледна самата ламбда сонда, ако можете да ме насочите точно къде се намира....

Но предишният собственик я е сменял преди 2 години. Не вярвам да се прецака за толкова малко време.

 

Мнения?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Виж тук какво са писали колегите. Почни от окабеляването на сондата, в последния коментар мисля, беше описано какво се преглежда на кабелите и как. Няма значение, че е на S4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, благодаря ти.

Ще проверя кабелите задължително. Ламбда сондата е някъде пред двигателя на моя модел, нали?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се ламбда сондата.
Има 2 на този модел!

Първата е зад двигателя , втората до катализатора.

Смених първата с Бош, ебати, 200 лв и 20 лв работа.
Сега няма грешки и колата няма проблем с оборотите.
ще видя как се държи и ще пиша пак.

Иначе тази сонда е била сменяна преди около 2 години. Много бързо заминават тия содни, при тая цена, ужас...
Гледахме за кофти кабели, няма уж. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...