Jump to content

Турбо хибрид - Къде


Recommended Posts

Здравейте.Турбото ми е к04-064 и е за ремонт.Като ще го свалям си мисла направо да сложа една по-голяма компресорна перка на Mamba или Kinugawa.Въпроса ми е къде в София могат да престържат студената част за по-голямата перка и да сменат ремонтен комплект за нормални пари ? Някой ползва ли е въпросните 2 фирми за турбо части и добри ли са ? Перките които са най-големите ги дават за 400hp и са с размери: 

inducer:51.03mm/exducer:61.98mm при оригинални размери - inducer:46.39mm exducer:56.08mm, 5мм по голямо е новото.Дали ще има осезаем ефект ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За GRturbo засега само положителни отзиви ... Но нямам още много километри с продукта им.

 

Преди 6 часа, Marto7777 написа:

Дали ще има осезаем ефект ?

Не беше ли споменал, че колата има по голям turbo lag отколкото си очаквал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хибрид се изработва от съпоставими компоненти, а не с разлика от 5мм
Няма да остане много от студената част и вариантите ще са да се преработи студената част и след това перката, т.е.- перката ще е с по- малки размери

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, МММ1 said:

Не беше ли споменал, че колата има по голям turbo lag отколкото си очаквал. 

В началото беше така да, но или понеже бях свикнал на малкото К03 или е имала проблем тогава.В момента горе долу прилично развърта.Ясно ми е че неможе да е 350 коня и да прави 1.5 бара на 2000 оборота с тоя мотор поне.С по-голямата перка по-лагава ли ще стане ? Много ли ?

 

4 hours ago, eic-idimitrov said:

Хибрид се изработва от съпоставими компоненти, а не с разлика от 5мм
Няма да остане много от студената част и вариантите ще са да се преработи студената част и след това перката, т.е.- перката ще е с по- малки размери

Еми това е перката която предлагат Kinugawa и Mamba за тази турбина.Предполагам, че щом се предлага за точно това турбо, трябва да става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се каже какво ще се получи без да се видят графиките на сегашната конфигурация. Едва ли ще има по голям лаг. Но има ли смисъл за 1.8л. двигател.

В нета има ли реални отзиви за това "ново" компресорно колело?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, МММ1 said:

Не може да се каже какво ще се получи без да се видят графиките на сегашната конфигурация. Едва ли ще има по голям лаг. Но има ли смисъл за 1.8л. двигател.

В нета има ли реални отзиви за това "ново" компресорно колело?

 

Точно за това компресорно колело не.Но има доста фирми които предлагат К04-064 с хибридна перка за 400 и 400+ коне.Повечето не споменават каква перка използват и са от рода на 3000+ долара за цял кит за засилване на 2.0тфси.Едно видях сега с по-голяма перка и от тази която съм написал - Линк

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На повечето места казаха, че няма как да се обработи студената част на тая турбина заради кривия интейк, обаче в нета има доста хибриди с тая студена част и засега само на 1 от тях видях че е рязан интейка на турбото и после заварен.На тази от линка в горното мнение.

 

51q5QJnwdnL.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.12.2018 г. at 8:57, eic-idimitrov написа:

Хибрид се изработва от съпоставими компоненти, а не с разлика от 5мм
Няма да остане много от студената част и вариантите ще са да се преработи студената част и след това перката, т.е.- перката ще е с по- малки размери



Брей, ти да видиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, eic-idimitrov said:

Брей, ти да видиш

 

Проблема не идва от това че е голяма перката, а заради кривия интейк.А Перката щом я дават за това турбо предполагам трябва да става

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Marto7777 написа:

На повечето места казаха, че няма как да се обработи студената част на тая турбина заради кривия интейк

 

За да разстържеш тоя профил, се прави нарочно припособление за планшайбата на струга( силно желателно CNC машина), на което да го захванеш и да има възможност за финно позициониране. Това струва бая пари, ако го нямаш приспособлението/захвата, отказваш и поръчката, съответно нещата са "невъзможни, щото за тая ракета космоса е криФ".

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, NIKO said:

За да разстържеш тоя профил, се прави нарочно припособление за планшайбата на струга( силно желателно CNC машина), на което да го захванеш и да има възможност за финно позициониране. Това струва бая пари, ако го нямаш приспособлението/захвата, отказваш и поръчката, съответно нещата са "невъзможни, щото за тая ракета космоса е криФ".

 

Значи остава вариянта да се отреже и после да се завари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозна работа, но за съжаление често се среща.

Не бих си дал нещата на "сервиз", който има претенции за "правене на хибридни турбини от всякакъв вид" и обещават да се справят с "всякакви нестандартни клиентски изисквания", а не могат да престържат малко по-особен турбинен хаузинг и го режат и заварят.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме резултата с нагледни материали- снимки и размери на студената част преди и след (без рязане, заваряване и т.н.), както и на перката преди и след !

Без горното се чоплят семки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Знам, че GR Turbo са правили хибрид на К04-064 с компресорно колело без да се стърже студената част. Колелото е с по-добър дизайн и е с по-висок профил. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
On 1/3/2019 at 0:09 PM, Jawbreaker said:

Знам, че GR Turbo са правили хибрид на К04-064 с компресорно колело без да се стърже студената част. Колелото е с по-добър дизайн и е с по-висок профил. 

 

Няма да се усети много според мен без да се слага по-голяма, а ми казаха че заради малката топла перка няма да е добре да се слага по-голяма студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.01.2019 г. at 11:43, Marto7777 написа:

 

.... а ми казаха че заради малката топла перка няма да е добре да се слага по-голяма студена.


Има съотношение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 26.01.2019 г. at 11:43, Marto7777 написа:

 

Няма да се усети много според мен без да се слага по-голяма, а ми казаха че заради малката топла перка няма да е добре да се слага по-голяма студена.

В Хеед са настройвали с такава перка и доколкото помня е имало файда 20-тина коня, но за по-сигурна информация трябва да ги питаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойто турбо к029 му смених студената перката с по-голяма от к073 ,без да сменям топлата перка.Разликата  е че сега има повече сила след 4500об.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...