Marto7777 Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Здравейте.Турбото ми е к04-064 и е за ремонт.Като ще го свалям си мисла направо да сложа една по-голяма компресорна перка на Mamba или Kinugawa.Въпроса ми е къде в София могат да престържат студената част за по-голямата перка и да сменат ремонтен комплект за нормални пари ? Някой ползва ли е въпросните 2 фирми за турбо части и добри ли са ? Перките които са най-големите ги дават за 400hp и са с размери: inducer:51.03mm/exducer:61.98mm при оригинални размери - inducer:46.39mm exducer:56.08mm, 5мм по голямо е новото.Дали ще има осезаем ефект ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 В София не знам, но за тези съм чувал/чел добри отзиви специално за хибридите цък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 За GRturbo засега само положителни отзиви ... Но нямам още много километри с продукта им. Преди 6 часа, Marto7777 написа: Дали ще има осезаем ефект ? Не беше ли споменал, че колата има по голям turbo lag отколкото си очаквал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 (Редактирано) Хибрид се изработва от съпоставими компоненти, а не с разлика от 5мм Няма да остане много от студената част и вариантите ще са да се преработи студената част и след това перката, т.е.- перката ще е с по- малки размери Редактирано 14 Декември 2018 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 14 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 4 hours ago, МММ1 said: Не беше ли споменал, че колата има по голям turbo lag отколкото си очаквал. В началото беше така да, но или понеже бях свикнал на малкото К03 или е имала проблем тогава.В момента горе долу прилично развърта.Ясно ми е че неможе да е 350 коня и да прави 1.5 бара на 2000 оборота с тоя мотор поне.С по-голямата перка по-лагава ли ще стане ? Много ли ? 4 hours ago, eic-idimitrov said: Хибрид се изработва от съпоставими компоненти, а не с разлика от 5мм Няма да остане много от студената част и вариантите ще са да се преработи студената част и след това перката, т.е.- перката ще е с по- малки размери Еми това е перката която предлагат Kinugawa и Mamba за тази турбина.Предполагам, че щом се предлага за точно това турбо, трябва да става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Не може да се каже какво ще се получи без да се видят графиките на сегашната конфигурация. Едва ли ще има по голям лаг. Но има ли смисъл за 1.8л. двигател. В нета има ли реални отзиви за това "ново" компресорно колело? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 14 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 1 hour ago, МММ1 said: Не може да се каже какво ще се получи без да се видят графиките на сегашната конфигурация. Едва ли ще има по голям лаг. Но има ли смисъл за 1.8л. двигател. В нета има ли реални отзиви за това "ново" компресорно колело? Точно за това компресорно колело не.Но има доста фирми които предлагат К04-064 с хибридна перка за 400 и 400+ коне.Повечето не споменават каква перка използват и са от рода на 3000+ долара за цял кит за засилване на 2.0тфси.Едно видях сега с по-голяма перка и от тази която съм написал - Линк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 15 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 На повечето места казаха, че няма как да се обработи студената част на тая турбина заради кривия интейк, обаче в нета има доста хибриди с тая студена част и засега само на 1 от тях видях че е рязан интейка на турбото и после заварен.На тази от линка в горното мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 На 14.12.2018 г. at 8:57, eic-idimitrov написа: Хибрид се изработва от съпоставими компоненти, а не с разлика от 5мм Няма да остане много от студената част и вариантите ще са да се преработи студената част и след това перката, т.е.- перката ще е с по- малки размери Брей, ти да видиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 15 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 (Редактирано) 3 hours ago, eic-idimitrov said: Брей, ти да видиш Проблема не идва от това че е голяма перката, а заради кривия интейк.А Перката щом я дават за това турбо предполагам трябва да става Редактирано 15 Декември 2018 от Marto7777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 (Редактирано) Just now, Marto7777 написа: На повечето места казаха, че няма как да се обработи студената част на тая турбина заради кривия интейк За да разстържеш тоя профил, се прави нарочно припособление за планшайбата на струга( силно желателно CNC машина), на което да го захванеш и да има възможност за финно позициониране. Това струва бая пари, ако го нямаш приспособлението/захвата, отказваш и поръчката, съответно нещата са "невъзможни, щото за тая ракета космоса е криФ". Редактирано 15 Декември 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 15 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 1 hour ago, NIKO said: За да разстържеш тоя профил, се прави нарочно припособление за планшайбата на струга( силно желателно CNC машина), на което да го захванеш и да има възможност за финно позициониране. Това струва бая пари, ако го нямаш приспособлението/захвата, отказваш и поръчката, съответно нещата са "невъзможни, щото за тая ракета космоса е криФ". Значи остава вариянта да се отреже и после да се завари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 (Редактирано) Грозна работа, но за съжаление често се среща. Не бих си дал нещата на "сервиз", който има претенции за "правене на хибридни турбини от всякакъв вид" и обещават да се справят с "всякакви нестандартни клиентски изисквания", а не могат да престържат малко по-особен турбинен хаузинг и го режат и заварят. Редактирано 15 Декември 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 Чакаме резултата с нагледни материали- снимки и размери на студената част преди и след (без рязане, заваряване и т.н.), както и на перката преди и след ! Без горното се чоплят семки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 16 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Еми нали затова съм пуснал темата, за да разбера къде да направя горното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 3 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2019 Знам, че GR Turbo са правили хибрид на К04-064 с компресорно колело без да се стърже студената част. Колелото е с по-добър дизайн и е с по-висок профил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 26 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 On 1/3/2019 at 0:09 PM, Jawbreaker said: Знам, че GR Turbo са правили хибрид на К04-064 с компресорно колело без да се стърже студената част. Колелото е с по-добър дизайн и е с по-висок профил. Няма да се усети много според мен без да се слага по-голяма, а ми казаха че заради малката топла перка няма да е добре да се слага по-голяма студена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 27 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2019 На 26.01.2019 г. at 11:43, Marto7777 написа: .... а ми казаха че заради малката топла перка няма да е добре да се слага по-голяма студена. Има съотношение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 6 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2019 На 26.01.2019 г. at 11:43, Marto7777 написа: Няма да се усети много според мен без да се слага по-голяма, а ми казаха че заради малката топла перка няма да е добре да се слага по-голяма студена. В Хеед са настройвали с такава перка и доколкото помня е имало файда 20-тина коня, но за по-сигурна информация трябва да ги питаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 11 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 На мойто турбо к029 му смених студената перката с по-голяма от к073 ,без да сменям топлата перка.Разликата е че сега има повече сила след 4500об. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 28 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 anto 1 Къде направи тази процедура с перките ,и колко излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване