Jump to content

А6 Ц4 2.5 ТДИ - АЕЛ няма мощност.


Mboho

Recommended Posts

Здравейте колеги, колата малко след смяна на масло и филтри+горивен изгуби мощност, турбото надува до 0.7 и не се усеща включването му след 2.5 оборота. След сменен wastegate клапан, проблема остана. Диагностиката в Ауди показа две грешки: 550 17 и 532 7, като до колкото ги разчетоха и успях да разбера става въпрос за нафтовата помпа и някакво несъответствие - диференс,както и прекалено слаб сигнал.. Има малък теч на масло, който предстои да се установи от къде е точно, тъй като не се вижда на пръв поглед, но можеби проблема не е свързан. Алтернатора също е след ремонт, като акомулатора е сменен с нов след това, тъй като беше кипнал. През лятото нафтовата помпа беше центрована на стенд и всички течове бяха ремонтирани,като колата вървеше идеално. Ще ви бъда благодарен ако ми помогнете с предположения, тъй като не съм в България и вече във втори сервиз не могат да разберат от къде идва проблема. Турбото и нафтовата помпа изглеждат в ред според механиците.. както и всичко друго с изключение на вакумите, но при тест вакум машината работи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види с компютър как се движи аванса.

 

Сложи 0.5л двутактово масло в нафтата. Може да е малко задрало и да се оправи. Няма да навреди в никакъв случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробвам, мерси. Кое да е задрало? Интересно нито пуши, нито има други симптоми..няма ли как да е електрически проблема..? На баира умира.. иначе има динамика, но.. едва вдига 180 с триста зора.. утре мисля да я водя в трети сервиз.. да видим.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, mshbul написа:

Трябва да се види с компютър как се движи аванса.

 

Сложи 0.5л двутактово масло в нафтата. Може да е малко задрало и да се оправи. Няма да навреди в никакъв случай.

на всяко зареждане по малко масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ТДИ е, но нали пак има помпа и дюзи.. та си мислех да не би да се води помпа дюза.. все пак мисля да пробвам с добавката. Днес пак ходих на един сервиз, твърдят, че щом на диагностиката излиза помпата, тя е за смяна... в понеделник ще пробвам и друг сервиз за да съм сигурен.. а ако добавката оправи нещата,което не ми се вярва ще е супер. 

Редактирано от Mboho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на най-много 50л, може и на 30, Ако пълниш догоре сложи 1л. 

Тоя може и само на масло да работи. Изобщо не се притеснявай. Ако беше слагал досега нямаше да имаш сега проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ясно... всъщност усетих ефект днес, даже за момент си помислих, че може да се е оправил проблема, но не е... Сипах 700 грама двутактово масло и налях до горе, но... все същото...ако беше ок колата представям си как щеше да върви с това масло в дизела... мисля си дали не може да има въздух в системата... доста трудно запали след, като смениха горивният филтър... бая спрей изпръскаха докато тръгне..?? 

Редактирано от Mboho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах го, но какво точно да гледам по него? 

На 16/12/2018 at 22:02, mshbul написа:

Едва ли е въздух.

 

може да погледнеш прозрачния маркуч.

Погледнах го вчера, но какво точно да гледам? 

Преди 21 часа, Zinoto написа:

Пробвай с откачена букса на дебитомера дали ще върви по-зле или няма да има промяна.

Аха... мерси, ако имам как ще пробвам..мислиш,че може да е дебитомер ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...