Jump to content

Пад на налягане между турбо и дросел ?!


denko1995

Recommended Posts

Здравайте , отдавна се боря с един проблем ... При газ до ламарина на 2-3-4-5-6 скорост държи 0.8 без никакви потрепвания , но пусна ли педала , влиза в някакъв авариен режим и не надува повече от 0.4.. Гася , паля и проблема изчезва до следващите 5-6 пъти ?!? Ако съдим по буустметъра ,спад или загуба на налягане докато се настъпва колата , няма .. Изолирах н249 и дръпнах вакума от смукателите , Н75 пробван с друг работещ , мап сензора си отчита налягане , дебитомера дава добри показания.. Актуатора е окей , дросела изчистен... При диагностика грешката е 17705 , пад на налягане между турбо и дросел .. блоу оффа е Бейли , двубутален. Някакви идеии какво още да погледна ? 

Забравих .. Колата е S3 8L AMK 2001г. 

Редактирано от denko1995
добавяне на информация
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

То това остана само , всичко останало е проверено , пътища, вакуми , клапани всичко логично е проверено , скоро ще сложа даунпайп , и ще смъкна турбината задължително .. Та въпроса ми е , ако има сериозни нарушения по топлата част , правят ли ги , само топлс част купува ли се ? вариянт с хибрид по добър ли е или да остава с к04 , не мисля за сериозен силов , просто ремап , но мисля ако ще се налага смяна на турбина , по добре хибрид ? 

Другия вариянт е , разтоварващия клапан да не затваря както трябва .. и да остава в отворено положение , С ваг ком , компютъра си иска налягането , но турбината спира .. не че. спира повече от 0.4 не виждам 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е проблема и турбината ти е добра,аз бих пробвал заварка.Варна ти е близо,а там в МЕИ-то има страхотен сервиз,мисля че имаха и заварчик.Заварката на това място е много специфична,изисква подгряване и специални електроди та не е за всеки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще споделя за случилото се след нова година ! Весели празници 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо колега ? Би ли дал мнение ? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ще се спука до заварката.И пак заварка,и пак ще се спука и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей , друга алтернативна идея примерно ? Колко струва да се направи един хибрид примерно ? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата алтернатива е да смениш топлата част или цялата турбина.Колко струва хибрид не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи най-вече от състоянието на материала, след определен брой цикли нагряване/изстиване, да се заваря чугун е просто безмислено, а преценката за тоя момент на "око" нама как да я направи който и да е заварчик, било то и наѝ-божествения такъв.

Наварят се скъпи турбини, минали първо лабораторен тест на материала, тия веялки малките, при наличието на толкова много автърмаркет части, направо е смехотворно да се мъчи човек да ги реанимира по тоя начин, говорим за масовката духалки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заваряването на чугуна зависи от това какъв точно е чугуна,специално за турбината и изпускателните колектори краткия отговор е става,наварения метал е мек и пластичен и няма проблеми с топлинното разширение.Доста изпускателни колектори,блокове с липсващи парчета и корпуси на турбини са ми минали през ръцете,гаранция никога няма,понеже чугуна е шибан материал,но повечето пъти при спазване на технологията и правилните електроди се получава.Напук на всички теории за това,че чугун,който е минал през огъня не се заварява дизела на колегата ми трака с неговия си чугунен колектор към който е заварен фланец от Ст3.Заварките са грозни,почти винаги имат нужда от обработка,процедурата е тежка и трудна,но ако проблема е само в пукнатината и не може да се намери читава топла част втора ръка,аз бих рискувал,но при мен свалянето и качването са без пари.Иначе всеки си прави сметката,труда на добрия заварчик струва пари,правилните електроди на дребно са по 2.50 бройката,демонтажа,монтажа и разглобяването на турбината също не са работа за 5 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...