Jump to content

Въпрос за Audi Allroad 2.5


Recommended Posts

Здравейте, бих искала да попитам, добра ли е колата Audi Allroad 2.5, и на какво да се обърне внимание при покупка, има ли нещо специално, има ли слаби места, защото изглежда евтина, заслужава ли си? Въобще какво бихте ме посъветвали? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е писано много пъти:

- Валове, кобилици, умна дюза...   

- Великото ГНП - ВП44

- Възглавници, компресор (окачването е на въздух).  

- Автоматична кутия или съединител с маховик за ръчната.

- Пет метра ангренаж, един кашон ролки, две туби масло, шест подгревни свещи, егр...

 

Всеки ред по-горе е между 2000 и 4000 лева. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, quаttro написа:

две туби масло

 

Тука се оля мнооооого.

 

И не всеки ред е 2 до 4к, последния дори е под 1к.

 

Иначе си прав, не е за всеки прошляк, трее си кинта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E 5.5 кила събира, пак са си две туби - малка и голяма :lol:

Иначе съм забравил да спомена най-важното - че тоя торник върви като 75 коня опел и гори 10-12 на 100 нафта градско...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, marc1 написа:

Здравейте, Вие какво бихте препоръчали като модел? Благодаря!

 

1.8и, 1.9тди 110 коня....   

може и 1.8т но не останаха читави вече, лично наблюдение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/18/2018 at 11:11 PM, quаttro said:

E 5.5 кила събира, пак са си две туби - малка и голяма :lol:

Иначе съм забравил да спомена най-важното - че тоя торник върви като 75 коня опел и гори 10-12 на 100 нафта градско...

10-12 при ръчка в Б5, Ц5 и автомат е малко повече: 13-15. За вървежа обаче грам не съм съгласен. Няколко стокови тръца заминаха от душегуба, лошо им беше. Вървежа е разтеглива величина, зависи в какво състояние е колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахх тоа душегуб и вървела ще дойде далеч след залеза на дните си......аве легенда си е спор няма :hilezh:  и в наши дни същинска находка и шанс за търсачите на тънка далавера да открият розова опашка......Премиум    :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола върви като 3 цил корса.в София 15 на сто +според зависи..освен ефектната опаковка друго няма в 2.5 ковчега на мъртвеца..2.5 ще бие тръц на кукуво лято в понеделник.душко се мести по-зле дори от читав AEL :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

душко при allroad не е ли масово 180 магарета . ако е читав що не , може и да препарирал някое 150коня 1.8т сток  .  аз колкото и да не се кефя на 2.5 , има познат със 180коня дето за 8-9 години само нафта му наливаше и вървеше прилично . е накрая изяде сопата  с ГНП-то и остана на магистрала в Гърция , ама то в тоя ред на мисли аз и с ултра легендата 1.9 АФН останах по пътищата няколко пъти и накрая отиде за скрап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, много зависи от състоянието на колата! За близо две години останах супер доволен от душко. Това не означава, че 2.5ТДИ е безпроблемен агрегат... Реалността е, че винаги трябва да имаш 2-3к за евентуален ремонт! Скъпите неща са глави, ГНП и автомат. Други възможни проблеми са маркучите за обратната нафта, дюзи, турбо, егр, дебитомер, модул на абс. Стандартно си върви с носачи, дискове, датчици на абс, накладки, масло, ремъци, филтри и т.н. Ако правиш всички тези неща, ще купиш 3-4 пъти колата. Ако бройката е добра, ще се разминеш с обслужване и 3к в банката за спокойствие :).

ПС: При allroad-а имаш още въздушни възглавници и компресор. Като цяло, ако харесваш точно този модел, търси 2.7Т. Цената за поддръжка и г/д същата, даже по-ниска и върви доста повече

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С толкова стара кола няма никакъв шанс да се разминеш само с обслужване, каквото и да вземеш просто няма шанс. Реалността е че ако дадеш 2-3к за ремонти реално си уцелил читава кола. Ако не е читава и 10к изчезват сравително лесно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...