Dulgatabaza Публикувано 1 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2019 Малко ъпдейт на информацията: Загубата на антифриз се оказа от радиатора, питата беше доста влажна а от долу направо си подлизва и има следи от антифриз. Вчера смених температурния датчик (датчик вода) и ефекта е нулев, тази сутрин при +1,5C пак запалих от втория път като в случая нивото на нафтата в резервоара беше над 3/4 пълен. Нито пуши, нито мирише на не изгоряла нафта, просто все едно не достига нафта до двигателя. Заслушах се за подкачващата помпа когато отворих вратата, но не чух никакъв звук та не знам дали тя не ми прави номера когато си поиска. Следващата седмица ще сменям радиатора и се чудя дали да не накарам механика да извади и прегледа подкачващата помпа, просто защото опциите почват да се изчерпват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dulgatabaza Публикувано 6 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2019 (Редактирано) 20190203_142242.mp4 На видеото съм снимал как пали по принцип, защото когато искам да я заснема с проблем си пали от раз. Редактирано 6 Февруари 2019 от Dulgatabaza Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dulgatabaza Публикувано 26 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Последните няколко седмици колата пак имаше проблем с първото палене. След престой от 1 или 2 дни, колата пак палеше трудно, но най-фрапиращото беше, че при 20 външна температура запали чак от втория път след 1-2 минути въртене. Консултирах се с познати както и различни механици, като мненията бяха различни, но като цяло се коментарите се въртяха около дюзите. Посъветваха ме да сипя 5 литра трансмисионно масло в резервоара, но имало опасност да запуши катализатора та заради това не го направих а реших пробвам с добавка за почистване на дюзи на Бардал 6 в 1. Освен добавката заредих от скъпата нафта и за една седмица минах два пъти по 200 км. Този уикенд пак я оставих за ден и половина без да я паля и в неделя следобяд колата запали перфектно. Да не бързам да се хваля, но май проблема с първото палене се реши. Проблема с турбината все още го има, не го прави често, но на моменти имам усещането, че все едно нещо я задържа и не може да се разтовари. Дори след като я покарах по магистралата на 5та с 3000 оборота пак оставах без турбо на моменти, понякога се включваше над 2500 оборота, друг път си работи добре, но като цяло си прави какво поиска. Тази седмица влиза в сервиз за ходова част и ще накарам момчетата да погледнат още веднъж актуатора на турбината, вакуум клапана и всичко, което може да прави такива мизерии, но ако не се намери проблема, мисля да отида до АДЛЕР ТУРБО в гр. Годеч да я погледнат и те.. Ако някои има още идеи за турбината, моля да сподели. Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Аз бих обърнал специално внимание на актуатора...иначе, лошо е като се работи на принципа проба-грешка, ама.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dulgatabaza Публикувано 27 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 (Редактирано) И аз за него най-много се съмнявам, дано разбера от къде идва проблема. Като забие турбината си набива същите грешки като преди, не влиза в авариен режим а просто няма мощност. По принцип колата грам не пуши и ме посъветваха да не свалям турбината преди да съм проверил всички други възможности. Най-странното е, че не ми го прави в движение а след като запаля (на топъл мотор). Също така имам съмнение и за софтуерен проблем, защото наистина прави каквото си иска. Редактирано 2 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dulgatabaza Публикувано 20 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Здравейте, от доста време не съм писал, не че съм си решил проблемите, но въпреки това реших да ъпдейтна ситуацията. Скоро не съм имал проблем с първото палене, реших да подавам леко газ при палене (не знам дали е от това) и досега си пали от четвърт. Турбината я гледаха детайлно без да се сваля и всичко било наред (актуатора си бачка на 6, геометрията била също Ок и т.н). Последното, което ми казаха е, че на моменти набива грешка за дебитомера ( само 2 пъти ми е излизал като грешка за 6 месеца) и може от там да дава проблем в турбината. Не е забивала муцуна от доста време, единствено на моменти ми се струва, че турбината зацепва над 2000 оборота, но като цяло си върви доста добре. Дебитомера на Бош не е малко пари и ми се иска да проверя някак дали наистина проблема е при него, но как по-точно да стане, когато в момента нямам проблеми с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване