Jump to content

Прецака се ключалката на запалването


stenli933

Recommended Posts

Здравейте колеги, моля ви спешно препоръчайте някой, който може да помогне с ключалката на запалването. След контакт нещо изчатка и вече не мога да дам на контакт или да я запаля. Заключването на волана работи, но положението на ключа, което завърта стартера (усеща се като натискане на пружинка) изчезна. Звънях на ключар, той ми обяснява за някаква конзола, която трябва да се смени, понеже имало защита от напъване на ключалката и се била счупила, 150лв за труд + още толкова евентуално за конзолата.

 

Колата ми трябва за празниците, ако може да дадете някакви контакти на някой, който може да ми помогне поне с някакъв алтернативен вариант да я паля временно...

 

https://drive.google.com/file/d/15VNRhPfU5IPmIvwa6GOD8wq1VoIFPs0Z/view?usp=sharing

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да я палиш дори аварийно мисля след като завъртането на ключа не дава даже и "контакт". Трябва да се провери и ако трябва смени клемореда на контактния ключ и да се провери да не се е счупила механично самата ключалка - зъбчето, което върти клемореда. Ако се е счупило въпросното зъбче не те е излъгал ключаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е счупил палеца на самата ключалка, може да извади клемореда и да го върти с отвертка. Не знам само ако има работещ фабричен имобилайзер как ще лъже и антената за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се е счупил зъба/палчето, което върти клемореда лошо.
Но пак можеш да си палиш колата и да караш нормално. Ключа си го слагаш в патронника и завърташ, за да не се заключва волана и да сработва имобилайзера, а колата я палиш през клемореда с отвертка. Клемореда се сваля, като се отвиват 2 болтчета, които са запечатани с червена боя или нещо подобно и се изважда на показ.
Един колега така си кара за момента :D

Редактирано от Diido0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Лесно ли се сваля тоя клеморед, че нещо ме съмнява да е толкова лесно?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Лоша работа, нямам камъка за волана. Впрочем какъв се водеше той? Някакви особености има ли при ваденето на тоя клеморед, нещо с което да внимавам?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, stenli933 написа:

 

 Някакви особености има ли при ваденето на тоя клеморед, нещо с което да внимавам?

Отивай на сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалих я колеги, излишни пари за репатраци и ключари. Запретнах ръкави и извадих патронника, след което с отвертка се пали, доста лесно стана. Ключа се оставя на ключалката за да си го засича имобилайзера и да не заключва волана и това е. След празниците ще се сменя патрона.

Редактирано от stenli933
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно виждам но и на мен ми се случи точно същото преди две седмици. Гледам си се справил. И аз така я докарах до нас. Запалих с отверка. Сваля се само долния капак под волана без да се сваля кормилото. Със завъртане на ляво отвива се едното винче после въртиш на дясно до като се открие и другото. Като да докарах колата после свалях конзолата и на ключар в Практикер Люлин понеже беше събота и минаваше 17h. Момчето ми смени счупения палец и сичко по обратния ред. Смяната и палеца- 60 точки. При мен е Голф 4 ма предполагам е еднакво с А3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

 

Под конзолата предполагам имаш предвид, че си свалил патрона и си го занесъл? Малко упътване относно свалянето му ако може да дадеш, направо и аз да го сваля и така да го занеса, че ако им закарам колата те да си го свалят, искат от 120 нагоре.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Патрона е закрепен на въпросната конзола с два болта с кръгли глави. Не можах да ги развия и да сваля самия патрон,за това свалих цялата конзола. Сваля се всичко- кормило, лостове за мигачи корите около конзолата. Сваля се и един дълъг болт който е за регулирането на кормилото,и конзолата се измъква . Кормилния прът си остава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте,имам а3, вчера ключа с триста зора го извадих,не можех да загася колата. Днес свалихме ключалката и я занесохме на ключар и уж я ремонтираха. Сложихме я и дори контакт няма. Имате ли някакъв съвет от  какво може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...