stenli933 Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Здравейте колеги, моля ви спешно препоръчайте някой, който може да помогне с ключалката на запалването. След контакт нещо изчатка и вече не мога да дам на контакт или да я запаля. Заключването на волана работи, но положението на ключа, което завърта стартера (усеща се като натискане на пружинка) изчезна. Звънях на ключар, той ми обяснява за някаква конзола, която трябва да се смени, понеже имало защита от напъване на ключалката и се била счупила, 150лв за труд + още толкова евентуално за конзолата. Колата ми трябва за празниците, ако може да дадете някакви контакти на някой, който може да ми помогне поне с някакъв алтернативен вариант да я паля временно... https://drive.google.com/file/d/15VNRhPfU5IPmIvwa6GOD8wq1VoIFPs0Z/view?usp=sharing Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Няма как да я палиш дори аварийно мисля след като завъртането на ключа не дава даже и "контакт". Трябва да се провери и ако трябва смени клемореда на контактния ключ и да се провери да не се е счупила механично самата ключалка - зъбчето, което върти клемореда. Ако се е счупило въпросното зъбче не те е излъгал ключаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Ако е счупил палеца на самата ключалка, може да извади клемореда и да го върти с отвертка. Не знам само ако има работещ фабричен имобилайзер как ще лъже и антената за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 (Редактирано) Ако се е счупил зъба/палчето, което върти клемореда лошо. Но пак можеш да си палиш колата и да караш нормално. Ключа си го слагаш в патронника и завърташ, за да не се заключва волана и да сработва имобилайзера, а колата я палиш през клемореда с отвертка. Клемореда се сваля, като се отвиват 2 болтчета, които са запечатани с червена боя или нещо подобно и се изважда на показ. Един колега така си кара за момента Редактирано 19 Декември 2018 от Diido0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 19 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 (Редактирано) Лесно ли се сваля тоя клеморед, че нещо ме съмнява да е толкова лесно? Редактирано 20 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Еър бег / Волан / Двете пластмаси около лостчетата и имаш достъп до него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 19 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 (Редактирано) Лоша работа, нямам камъка за волана. Впрочем какъв се водеше той? Някакви особености има ли при ваденето на тоя клеморед, нещо с което да внимавам? Редактирано 20 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Torx T55 е гайката на волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 преди 27 минути, stenli933 написа: Някакви особености има ли при ваденето на тоя клеморед, нещо с което да внимавам? Отивай на сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 19 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 (Редактирано) Как като не мога да я запаля? Редактирано 20 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 С репатрак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 20 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 (Редактирано) Запалих я колеги, излишни пари за репатраци и ключари. Запретнах ръкави и извадих патронника, след което с отвертка се пали, доста лесно стана. Ключа се оставя на ключалката за да си го засича имобилайзера и да не заключва волана и това е. След празниците ще се сменя патрона. Редактирано 20 Декември 2018 от stenli933 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 23 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2018 Малко късно виждам но и на мен ми се случи точно същото преди две седмици. Гледам си се справил. И аз така я докарах до нас. Запалих с отверка. Сваля се само долния капак под волана без да се сваля кормилото. Със завъртане на ляво отвива се едното винче после въртиш на дясно до като се открие и другото. Като да докарах колата после свалях конзолата и на ключар в Практикер Люлин понеже беше събота и минаваше 17h. Момчето ми смени счупения палец и сичко по обратния ред. Смяната и палеца- 60 точки. При мен е Голф 4 ма предполагам е еднакво с А3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 7 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2019 (Редактирано) Под конзолата предполагам имаш предвид, че си свалил патрона и си го занесъл? Малко упътване относно свалянето му ако може да дадеш, направо и аз да го сваля и така да го занеса, че ако им закарам колата те да си го свалят, искат от 120 нагоре. Редактирано 7 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 7 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2019 Патрона е закрепен на въпросната конзола с два болта с кръгли глави. Не можах да ги развия и да сваля самия патрон,за това свалих цялата конзола. Сваля се всичко- кормило, лостове за мигачи корите около конзолата. Сваля се и един дълъг болт който е за регулирането на кормилото,и конзолата се измъква . Кормилния прът си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nanash@abv.bg Публикувано 12 Март 2023 Доклад Share Публикувано 12 Март 2023 Здравейте,имам а3, вчера ключа с триста зора го извадих,не можех да загася колата. Днес свалихме ключалката и я занесохме на ключар и уж я ремонтираха. Сложихме я и дори контакт няма. Имате ли някакъв съвет от какво може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване