Jump to content

Предният капак не се отваря


SECURITY

Recommended Posts

Здравейте, днес ми се случи следното щастие. Тръгнах да отварям капака, обаче....греда. Механизма го освобождава само от дясната (пасажерската) страна, от ляво си стои затворен/заключен. Моля за помощ за следното:

 

1. Някой ако е имал подобен проблем, моля да сподели, че работата не е добре. Гледах в раздела Д2, колегите там споделят опит, но незнам Д3 дали е по същия начин.

 

2. Първото, което реших да проверя е самото лостче за отваряне, понеже като отварям не стои стегнато като преди (което предполагам е нормално, след като единия механизъм на капака не действа). Как се сваля черната пластмаса точно над педалите, на която е закачена лампата за осветление в краката. Има един болт торкс, развих го, ама не излиза на никъде. Без да я сваля няма как да видя лостчето, може да се е откачило/скъсало жилото на капака там.

 

3. Какво представлява самият механизъм за отваряне - 2 жила ли са, къде са закачени и т.н.

 

Благодаря предварително за помощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш капака на бушониерата, два болта има там. Махаш и лайсната с махагоня в ляво от волана - един болт под нея. Махаш и в дясно дългата дъска с бутоните, има още един бокт под нея.

С жилото на капака не мога да ти помогна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ме лъже паметта,жилото се състои от 2 части,свързва ги преходник над фара от страната на шофьора на конзолата която държи радиаторите и фаровете. Ако се скъсала снадката ,се сваля гумата  от страната на шофьора,подкалника и с някакво разглобяване на това което пречи и много,ама много псувни се стига до снадката.Много неприятна работа,но пробвай както е казал колегата по горе,може от дръжката за дърпане да е.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен срязаха халката на капака.Може да се стигне до жилото като се свали колелото маха се подкалника и се бърка с некви дълги клещи.

При мен не можеше защото има допълнителен охладител и не можаха да бръкнат.Жилата са 3.Главното дърпа другите 2.Ти си скъсал едното.

В Ауди искат 800 лв,режат капака с флекс и си купуваш нов капак.Жилата са 130 лв оригинални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, работата беше много беля, като не знаех кое как е.

 

4 minutes ago, Timur_lenk said:

Жилата са 3.Главното дърпа другите 2.Ти си скъсал едното.

 

Да разбирам, че само главното е закачено за лостчето? Ако да, да знам директно да действам през подкалника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, благодаря. Ще помогне много, ако имам снимки, да се ориентирам къде да бъркам.

Редактирано от SECURITY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки, като цяло нищо не се вижда. Още преди фара се вижда, че идват 2 жила.На третата снимка се вижда къде свършва жилото, евентуално там подпъхни нещо и го дръпни настрани за да откопчае механизма.

d9885dda5f8bc8b4235222182de35eae.jpg

6c24e35d2adedcaeb93ddecb036c2407.jpg

a1c2a00fb973fc071d25f76fdf26aa22.jpg

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз изпитах това щастие наскоро - точно същото, отваряше от едната страна само, а след това се скъса жилото и от лостчето (след по-сериозно напъване). Голям зор е тая процедура, но за щастие намерих кой да я направи, защото в няколко сервиза ми отказаха директно, било твърде сложно и не се наемаха. В Ем комплект изрязаха едната панта и смениха жилата за около 260 лв. Търпение ти трябва и за около един ден ще ти го оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги, положението е следното: Чак днес успях да се хвана да го правя това жило, че много бачкане последните дни.

 

През подкалника се стига до разклонителната кутия, където главното жило дърпа другите две. Общо взето се сваля само подкалника и една напречна малка гредичка, за която са хванати казанчето за антифриза, хидравличното казанче и некви кабели. След като се свали има видимост до жилата, НО според мен единствения начин да се достигнат е чрез двойношарнирни клещи, добре че имам такива:

 

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj72ZK71s_fAhUEc98KHSdzCWEQjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fwww.beta-tools.bg%2F1009l-dp-s2.html&psig=AOvVaw2PspNoB6JHntN1j3Q4XQiZ&ust=1546538353152319

 

С обикновени удължени клещи няма място да се отворят и да се стисне хубаво. Може и да става, поне според мен ще е бая тегаво. Като цяло операцията е много неприятна, може би веднъж като съм го правил, следващият път няма да е толкова зле, но викам това да ми е за последно.

 

При мен, обаче, се оказа че въпросното жило е скъсано откъм самия механизъм. Като го дръпнах с клещата и си дойде цялото при мен. Само където си изпотроших ръцете, счупих разклонителната кутийка и нея и другото жило го направих на гъз, дано главното да не съм го съсипал, че не ми се сменя и то. За утре съм приготвил ножовката, ще режа куката на капака. Просто няма никакъв достъп до самия механизъм, да се натисне с нещо да отключи, казанчето на хидравликата пречи.

 

Ако може колегите forkoz и Timu_lenk само да кажат куките сменят ли се, или се заварява рязаното.

 

Благодаря на колегите, който дадоха мнение по въпроса, най-вече на DJANO, без тея снимки щях още да съм под колата в момента. Това са клипове в youtube, в които режат куките за да отворят капака, аз поне ще режа само едната:

 

 

 

Редактирано от SECURITY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че навий тиксо и около долната половина на самата ножовка. Иначе колкото и тиксо да слагаш на решетката ще го пререже и ще я надереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, SECURITY написа:

Значи колеги, положението е следното: Чак днес успях да се хвана да го правя това жило, че много бачкане последните дни.

 

През подкалника се стига до разклонителната кутия, където главното жило дърпа другите две. Общо взето се сваля само подкалника и една напречна малка гредичка, за която са хванати казанчето за антифриза, хидравличното казанче и некви кабели. След като се свали има видимост до жилата, НО според мен единствения начин да се достигнат е чрез двойношарнирни клещи, добре че имам такива:

 

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj72ZK71s_fAhUEc98KHSdzCWEQjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fwww.beta-tools.bg%2F1009l-dp-s2.html&psig=AOvVaw2PspNoB6JHntN1j3Q4XQiZ&ust=1546538353152319

 

С обикновени удължени клещи няма място да се отворят и да се стисне хубаво. Може и да става, поне според мен ще е бая тегаво. Като цяло операцията е много неприятна, може би веднъж като съм го правил, следващият път няма да е толкова зле, но викам това да ми е за последно.

 

При мен, обаче, се оказа че въпросното жило е скъсано откъм самия механизъм. Като го дръпнах с клещата и си дойде цялото при мен. Само където си изпотроших ръцете, счупих разклонителната кутийка и нея и другото жило го направих на гъз, дано главното да не съм го съсипал, че не ми се сменя и то. За утре съм приготвил ножовката, ще режа куката на капака. Просто няма никакъв достъп до самия механизъм, да се натисне с нещо да отключи, казанчето на хидравликата пречи.

 

Ако може колегите forkoz и Timu_lenk само да кажат куките сменят ли се, или се заварява рязаното.

 

Благодаря на колегите, който дадоха мнение по въпроса, най-вече на DJANO, без тея снимки щях още да съм под колата в момента. Това са клипове в youtube, в които режат куките за да отворят капака, аз поне ще режа само едната:

 

 

 

Колега, за съжаление не се заваряват, а направо се сменят, но те са сравнително евтини. Ако искаш може да пробваш и да ги завариш, но трябва да направиш много чиста заварка и после бая да си поиграеш, докато ги изпилиш хубаво, а и трябва резба да им направиш, защото те се навиват към капака и така се регулират. Моят съвет е да отидеш до най-близката морга и да си свалиш две куки, по-сигурно ще ти е и ще ти спести евентуални главоболия. Успех в начинанието, свършил си половината работа! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......Де да знаех, че са на резба предварително, нямаше изобщо да се занимавам да бъркам за жилата. Днес ги поръчах в Порше - трите жила и двете куки 160лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Кви ли не кенефи съм карал,такъв нелеп проблем не бях имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко отклонение от темата, ако може да помогнете. Междувременно с капака правих и левия фар - имаше заминал баласт. При монтажа на подкалника явно съм закачил някой кабел или букса, но видимо поне няма проблем. Излезе ми триъгълник със стрелка около него на таблото, доколкото разбрах е за тракшън контрола тая лампа, за абс няма лампа да свети. VCDS казва следното:

 

18061 - Please check DTC Memory of ABS controller

01826 - Sensor for steering angle (G85) supply voltage terminal 30

 

Тъй като свалях разни бушони бяха излезли и други грешки, но се изчистиха, останаха само тези двете. Нямам никаква идея къде е този абс модул или въпросния сензор, бърникал съм около 2-та фара и левия подкалник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, дали случайно някой може да помогне за следния проблем... 

Дава ми постоянно, че предният капак не е затворен, а в същото време си е плътно затворен. Отварях и го затварях няколко пъти, но все още си ми излиза, че капака не е затворен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...