Jump to content

Смяна на ангренажен ремък


zoo

Recommended Posts

Въпросът е защо е нужно да се вади колелото на разпределителният вал и респективно да се зацепва от другия край? 

Новия ремък не влиза, или друго? Имам спомен че съм виждал и без да се вади да се сменя ремъка, но не съм сигурен. 

 

 

https://youtu.be/VgQXl2wsoOI?t=1014

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото това е верният начин,спестявайки си го нарушаваш газоразпределението, напрежението на ремъка ,което остава е най видно на по новите модели,където има заключване на коляновия и раздвижени ролки на помпа или разпределителен вал.В някои случаи и на двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега, как ще нарушиш газоразпределението ако си точно на белезите и не си преместил нито напред, нито назад разпределителния вал? 

Защото много не харесвам папагалските неща. Ако ремъка влиза без да се сваля това колело, за чии е да го свалям?  Вала е зацепен или по белег или с планка, какъв  е проблема?

За разтягане, колко да е разтегнат, цял зъб ли? 1 -2 мм  добре и за това се коригира центровката после, ама цял зъб да се разтегне, не знам. Чудя се...

Инак, бате Бъзи, рано или късно ше кацна в В. Рампа, минимум за коригиране на картата за запалването, ама лятоска нещо те хванах на плажа :):)

Друго, това колело, не е ли с шпонка, или е където го затегнеш? Защото ако е с шпонка, какво като го сваляш, мястото му е фиксирано, остава фрии варианта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е на шпонка,защо ли,?,превърташ 2 оборота целиш белези и опитваш да сложиш инструмента за зацепване след като си сложил новия ремък,обтегнал си и....белезите не са точни,не че не можеш да караш но не си точен. Понякога се налага 2 или 3 пъти да превъртя докато всичко си дойде, точно на мястото.А колите са си ваши ,както искате може да ги карате. Повече от година не съм на военна рампа,а за картата адаша Пепино ще ти помогне, мога да звънна ако е мн зает и ти е зор.И мани папагалските  неща,има си процедура,нищо не съм измислил,просто спазвам. И понякога ми се случва да сменя предница и да уцеля на трънско око сходимостта,ама само веднъж за 10 години.

И наздраве,ха заваля сняг,в Родопите това.Весело Посрещане,отивам да тренирам (на маса)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на всички коли е така май точно два о орота не съответстват на цял оборот на коляновия вал както и на помпата. Отделно няколко мм за разлика  със стария ремък. Ясно защо се зацепва вала, но защо се сваля колелото? Зацепвайки гнп  маховика и разпределителни вал би трябвало да е наред всичко. 

Ше звънна януари да видим как ще те нацеля

Весело посрещане :)

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, толкова ли е трудно да се каже, че се сваля колелото на разпр. вал за да се компенсира различната дължина ( в рамките на части от мм) на новия и разтягането на стария ремък, а двигателя да си е остане по белези? 

Хитро е измислено иначе, при рендетата няма такъв филм, слагаш и се чудиш що не вечерАхме, и си един зъб напред или назад.

Май форумите не са такива каквито бяха..

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което си мисля е че от това сваляне после ревете че имало луфт и превъртало и нам си кво. 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз свалям капака на клапаните и заключвам вала в задния край с нож от абрихт,дебелината му идва точно колкото е прореза на вала.Освен при проблем със семерингата никога не ми се е е налагало да свалям зъбното колело и всичко си идва на място.Евентуално може да се наложи лека донастройка на ГНП-то.Точно при рендетата има модел без шпонка на коляновия и разпределителните валове Laguna 1,8 16v беше ако не се лъжа,има нарез за шпонка и на вала и на колелото,но шпонка няма,заключват се с чопове валовете и се въртят колелата както ти душа иска,конус също няма,разчита се само на триещата сила от стягането на болтовете,ако болтовете са разпънати,зъбните колела превъртат и става мяу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте! Нов собственик съм на Ауди А4Б8, 2015г.2.0 ТДИ, 150к.с.и се интересувам на колко хил. км. се сменя ангренажен ремък. Благодаря предварително! 

Редактирано от StankoHadzhiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази работа е доста плаваща :) 

Едни казват за България 40-50 други че пишело 80хил.км съм виждал сменен ремък на 80хил който няма видими пукнатини. Като цяло мисля че "златния стандарт е по средата към 50хил.км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, StankoHadzhiev said:

Здравейте! Нов собственик съм на Ауди А4Б8, 2015г.2.0 ТДИ, 150к.с.и се интересувам на колко хил. км. се сменя ангренажен ремък. Благодаря предварително! 

 

Това е уравнение с две неизвестни. Първото: преди колко хил.км е сменян и второто: на колко процента си сигурен в това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Я да помоля някой вещ в занаята да изкаже достоверно мнение по това:

 

https://www.techtips.ie/Gates/vag-timing-system-replacement-intervals.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно ли съм разбрал: при(средни) темп. по-високи от 26 и по ниски от -6 се намалява времето от 5на 4год. ....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, KCV написа:

Я да помоля някой вещ в занаята да изкаже достоверно мнение по това:

 

https://www.techtips.ie/Gates/vag-timing-system-replacement-intervals.pdf

 

Това със сигурност не е правилния документ който трябва да се гледа. Мисля че се отнася само за ремъци произведени от Gates които са сложени като оригинални от VAG.  Ето по-нов документ (най-новия от сайта на Gates, послендо ревизиран през 2010 г.) който се отнаса за ремъци за подмяна, в който са дали значително по-ниски интервали:

 

https://assets.gates.com/content/dam/gates/home/resources/resource-library/catalogs/timingbeltreplacementguide.pdf

 

Аз лично не бих сложил ремък на Gates - доста лоши неща съм изчел за тях. Първата смана на ангренажа на 130 хил. км го направих с комплект на INA + HEPU водна помпа. Сега съм на 191 хил. и ще поръчам абсолютно същия комплект, тъй като предишния изкара вече 60 хил. км без проблем.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CVT написа:

 

 

Аз лично не бих сложил ремък на Gates - доста лоши неща съм изчел за тях. Първата смана на ангренажа на 130 хил. км го направих с комплект на INA + HEPU водна помпа. Сега съм на 191 хил. и ще поръчам абсолютно същия комплект, тъй като предишния изкара вече 60 хил. км без проблем.

 

 

 

Тоя чул оня чул, аз пък имам един ремък на Ина дето като нов беше твърд като пласмасов , какво да кажа за него? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, със сигурност няма да го поръчам от там! Предишния комплект го поръчах от Германия и със сегашния ще направя същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости не ми се слушат. Виждал съм много такива, дето всичко поръчват от германия, а търсят кафе за 50ст и им се свидят 5 лв за майстор.. Какво си мислиш че от германия ще е по хубав ли? Ако е същия какво правим? ;) 

Мълчим ето какво.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, аз поръчвам от сайта от който съм поръчал предишния си ремък, който не беше менте и който в момента работи в колата ми. Ти поръчваш от България и ти дават менте или ремък който е стоял на склад 10 години, и пак ми казваш да съм го поръчал от България??? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам с ремъци Gates вече второ обслужване, скоро ми предстои трето. Никога съм нямал проблем. Пак ще поръчвам същите. Преди имах пистов Континентал, не ми хареса как и в какъв интервал от време се износи.

Другите стари лафове, за кое се е говорило лошо и колко и къде били стояли ремъците и кой бил менте, и кой се изживява като познавач и механик, няма да си правя труда да ги коментирам.

 

ПП Оригинално вгражданите ролки, поне в 8L, са на INA. Аз лично също поръчвам такива и съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...