Jump to content

Въпрос за ползване на автоматик?


milenmetodi

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Понеже не съм имал досег с автоматик, да попитам - чел съм и са ми казвали, че с автоматик не е хубаво много да превключваш D-N-R, за кутията. Включваш и караш... Но дали е лошо да превключваш  с + и– на скоростния лост, примерно понякога, когато искаш да караш ръчно, пък и на S. А също и на волана имам възможност за превключване - дали са варианти или вече са просто за украшение - дали заради голям вече пробег или други причини? Ако е така - защо пък са слагани там?! Колата е А6 ASN 2002, 3.0, 220, куатро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави каквото си искаш общо взето, ясно е че автоматичния режим ще пази най-много нещата, но реално е все едно. Превключването от Д на свободна на светофара е единствения въпрос, но и там ако кутията ти е тръгнала е все едно. Копчетата на волана вършат не лоша работа, точно на пръста ми е и често цъкам една предавка надолу точно преди изпреварване. След 10 секунди пак си е на Д колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ,когато спирам(за кратко или по -дълго),първо минавам на N ,пускам спирачката и дърпам ръчната и чак тогава местя на Р, чел съм ,че е хубаво, на автоматика да се ползва ръчната редовно..колко помага нз..не изключвай от D на N по време на движение(с цел икономия):hilezh:

Редактирано от papuas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГИ,с тия превключванки от P ,N,D и други подобни гимнастики  по светофарите  ,най-много да засилите чупенето на кутията.Престанете да  мислите на дребно и как да спестите 10 стотинки .Колкото до каратането на "ръчен" режим  не вреди изобщо а и едва ли ще  я караш постоянно така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи няма проблем да се кара така?!! - с ръчно превключване, естествено, че няма да карам така, но гледам сложени там някакви бутони..., екстра - да се използва или не, там беше въпроса?!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвай си ги когато пожелаеш и се наслаждавай на карането и живота.Само не се прави на "циганка " с изключването от скорост като седиш на светофара,това няма да ти донесе нищо положително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, благодаря! Това исках да зная!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте. Да питам защо на светофара когато се налага да чакам над 30-40 сек не e препоръчително да изключа D и да мина на N , като се има в предвид , че се получава без да натискаме бутона с палеца. На мен лично ми стана навик това. Колата някак се разтоварва от напрежението, като премина на N. Грешно ли е или не. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е погрешно, по-скоро е въпрос на предпочитание. Разтоварваш двигателя с някой друг нютон-метър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/18/2020 at 8:57 PM, hanec said:

Здравейте. Да питам защо на светофара когато се налага да чакам над 30-40 сек не e препоръчително да изключа D и да мина на N , като се има в предвид , че се получава без да натискаме бутона с палеца. На мен лично ми стана навик това. Колата някак се разтоварва от напрежението, като премина на N. Грешно ли е или не. 

Бутона  с палеца е защита. Като цяло не е добре да включваш и изключваш постоянно кутията защото се получава един удар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Благодаря колега. С няколко думи да сме нежни с аутомата и като се има в предвид , че съм с мултитроник ☺️

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какъв автоматик визира колегата, но при Мултитроника няма никакъв удар, освен ако не е нещо повреден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, hanec said:

Благодаря колега. С няколко думи да сме нежни с аутомата и като се има в предвид , че съм с мултитроник ☺️

Това недоразумение на инженерната мисъл е най-добре да не го включваш на D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
На 21.03.2020 г. at 9:10, jovcho написа:

Бутона  с палеца е защита. Като цяло не е добре да включваш и изключваш постоянно кутията защото се получава един удар.

 

Пълни глупости говориш. Карам Мултитроник вече 14 години, никакъв удар не се получава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...