Jump to content

Покупка на S4 B6/B7 4.2i


Recommended Posts

Здравейте. Обмислям покупка на S4 B6/B7. В момента карам a4 b6 3.0i ръчка quattro. От доста време насам гледам Ес-ките наясно съм с смяната на веригите и съм готов за такъв потенциален разход. Въпроса ми е към колегите от форума който са пробвали и двата автомобила 3.0i и 4.2i има ли голяма разлика между вървежа и дали си струва.

Редактирано от Kоlio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата във вървежа е значителна, да не употребявам по-силни изрази....

Вече дали си струва само ти си знаеш, всеки гледа нещата от неговата си камбанария.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готини моторетки, симпатични купета. За сметка на това тесни, със скъпа поддръжка и вървеж кореспондиращ на модерен малолитражен турбо мотор. Колата си струва ако си сигурен, че точно такава ти се кара. Разликата между 3.0 и 4.2 е значителна и не само във вървежа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вървежът на 4.2 е супер и характерът му е много по-различен от на малолитражен бензин, както и от на чипнат дизел, бил той и 400 коня. Покарай такъв осмак /особено ако намериш с ръчни/ и после се качи на напомпано 1.8Т или 2.0Т да видиш дали ще ти харесат малкият обем и цилиндри. 4.2 също си има своите минуси и всеки човек си има своя вкус, но аз поне не познавам човек, който да е свикнал на осмак и после да го кефи някой миксер. Масово върлува мнението, че 4.2 върви колкото чипнато 3.0 тди, което е вярно, но начинът по който върви и се усеща е различен и затова всичко е въпрос на предпочитания. Аз никога не бих избрал чипната, лагава, вибрираща, зле звучаща и друсаща се печка, вървяща в общ диапазон от 1500-2000 оборота, пред голямата атмосферка. Нито бих избрал чипнат 1.8Т, та ако ще да харчат 10 пъти по-малко и да вървят 20 пъти повече от мен. Много ми е зор, че на светофара ще ме минава 2.0Т или 1.8Т, или някоя Хонда. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемните места на 4.2-то са

1. Вериги
2. Вариатори
3. Колектор
4. Масово течат като лейки от къде ли не, защото двигателя е с висока температура и с времето всички маркучи и гумени уплътнения сдават багажа.

Разлика във вървежа ще има и то огромна, аз бях в А6 с такъв мотор, колата върви доста, но няма удар като от турбо мотор, а и А6 е тежка, доста обезшумена и това допринася допълнително за не толкова усещане за ускорение и скорост. В С4 нещата трябва да са по-различни, защото все пак е "С", газифицира се лесно, но не е евтино, най-ниската оферта ми беше 1800 и така и не сложих, защото не знаех колко ще я карам. Масово около 2300-2500 за читавите марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията колеги преди да пусна темата имах леко колебание, но следващата седмица като изляза отпуска ще почна да ходя да ги оглеждам. Първата която ми хареса е https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11546348863822399&slink=9e8uiy малко ми е далечко от София съм, но ще направя всичко възможно да отида да я погледна.

Редактирано от Kоlio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал 3.0 куатро, но съм карал Ес4 и да ти кажа добре понавървява.

Един лек съвет, ако позволиш.

Отвори немското мобиле и виж същата кола, същата година и подобни екстри колко струва!

После си задай въпросите:

1. Защо е така?

2. Какви са разликите на немските коли, съпоставени със "същите" коли тук.

3. Колко пари ще набиеш в тая кола, за да се движи безпроблемно по пътищата?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изглежда никак зле колата!  Гложди ме обаче въпроса - защо някой, купува мощна и красива кола, прави и толкова скъпо обслужване и след 2000 км я пуска за продажба?

Разбира се, не е задължително да има нещо скрито и собственика да иска да се отърве от нея, може да си има друга причина..... но е твърде вероятно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си задавам този въпрос за 90 % от колите по сайтовете за обяви. Която и да отворя все едно и също - напълно обслужена, сменено всичко от-до, което ако сметнеш е поне половината от стойността на цялата кола, а и често пъти е лъжа. То излиза, че търговецът не само няма печалба, а дори ти прави подарък и вади от неговия си джоб, за да ти я подготви и обслужи цялостно. Да ги ожалиш тия търгаши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всички обяви за S4 B6 само тази от Варна си заслужава да я гледаш. Най-безумното нещо което можеш да направиш е да си вземеш S4 B6 "Нов внос" от автокъща.

Между другото скоро обмислям да скачам на S4 B8 и евентуално ще пускам B6-цата за продажба. Ако не си на зор пиши на лично може и да измислим нещо ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално за нашия пазар.Каквото предлагането,такова и търсенето.Читава S4 8Е струва в пъти повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от състоянието на конкретния автомобил.Затова цените варират доста.2.7 би-турбо си остава един от най-добрите петклапанни мотори на Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15/01/2019 at 18:47, tonko2.0T написа:

.2.7 би-турбо си остава един от най-добрите петклапанни мотори на Ауди.

 

Но може да ти донесе много главоболия... 

ЕГТ, турбини, катализатори... Греенето му е всеизвестно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh::hilezh: :hilezh:

 

4.2 единствено в д2-д3. В другите купета е върха на тъпотията.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственик съм от Август месец на S4 b7 и да ти кажа съм много щастлив от това :) Колата носи голям кеф, не е някъв самолет, но си навървява приятно особено на S мода на типтроника и смяна на предавките от волана. Идеята е да я държиш в оборороти за да усетиш конете. При ръчката, може би е различно.

Съвет ако взимаш С-ка, гледай да е от чужбина..

Моята я взех от Швейцария фул екстри без шибидах 2007-ма като цената там и беше 7к франка.

Смея да твърдя че състоянието и е безупречно, противно на мнението на маса колеги, които казват че цена на читава такава започва от 10к евро..

С газта се разбира чудесно, което е бонус...

Много полезно видео

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намират и запазени коли на прилични цени в чужбина,така е.

Там основен фактор са предимн километрите.

Хубаво казваш 7000 франка,но напиши на колегата,че с всичко това има Мито,ДДС,докарване и така.

Отделно незнам защо ама ръчките държат леко по-висока цена,лично наблюдение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги разходите по докарването и мито и ддс, то е ясно Марто. Но пак не достигаш 10к евро.

Ръчката е по-рядка и аз търсех такава, даже ми беше задължително условие, но направих компромис и не съжалявам.

Не всичко се измерва в нютони, секунди и т.н...

А това дали е на оферта, всеки има глава на раменете, да си прецени дали е за него ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под оферта имах предвид, че тази кола според мен е по-добре да е ръчка. Не кой какво си е купил.Каквото е харесАл, за каквото е имАл пари, каквото е "изпаднало" и т.н. Далеч съм от мисълта да намирам кусури за покупката на който да е.

Малко офф.....но дали е възможно да направиш един лог? Ако имаш ваг-ком разбира се и ако ти се занимава....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, vladyp написа:

Има ги разходите по докарването и мито и ддс, то е ясно Марто. Но пак не достигаш 10к евро.

 

 

Моля те да споделиш,реално колко е това,мито,ддс,разгоди оттам да дойде до пред вас.

После да споделиш (безупречно) какво значи за теб,за да може всеки сам за себе си да прецени.

Да предположим щот нямам спомен,твойта над 200.000 ли беше или под и реално разликата ръчка/автомат.

 

Не се заяждам но просто искам да изкоментираме всичко това и грубо да сметнем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така. Мито е 10%от сумата на колата по фактура а ДДС е 20%. Всеки сам, може да сметне колко е това.

Има си и разни там схемички с фалшифициране на фактури и колата идва тук на 3к лв да речем. Пак естествено си плащаш и мито и ддс на тази сумичка, но е значително по-малка.

Всеки сам си решава какво да направи...

Имаме и докарване в моят случай 1100лв, но доколкото знам е там някъде.

Кво значи за мен безупречно.

Колата има 10 годишна история в Ауди Швейцария 40 страници. Винаги е влизала навреме  в сервиз, според предписанията както и да сменяни доста други компоненти.  Интериора и външния вид за кола на 10 години е перфектен. Има 2-3 външни драскотини, няма ръжди и гнилочи..

От вътре е много запазена и честно казано не намирам кусури.

Автомата превключва перфектно, няма думкания и т.н.

Мотора работи тихичко, без претрисания, веригите се чуват за 1сек. сутрин, но от както почнах да практикувам 15сек, правило има разлика определено. 

Абе с две думи, доста пазен и гледан автомобил и си личи че не е пестено по него.

В България не можах да видя нещо което да се доближава до състоянието на тази а се возих в поне 4..

Иначе я взех на 230к

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма прилика между 3.0 и 4.2, освен 2-та литра разлика на 100км в полза на 3.0. 

Осмака си носи емоция, такива коли към тоя момент (2019-та година) не се купуват от хора които обясняват как 3.0тди с чип вървяло повече. 4.2 се купува с ясната идея че ти се кара точно и конкретно такава кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...