Kоlio Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 (Редактирано) Здравейте. Обмислям покупка на S4 B6/B7. В момента карам a4 b6 3.0i ръчка quattro. От доста време насам гледам Ес-ките наясно съм с смяната на веригите и съм готов за такъв потенциален разход. Въпроса ми е към колегите от форума който са пробвали и двата автомобила 3.0i и 4.2i има ли голяма разлика между вървежа и дали си струва. Редактирано 8 Януари 2019 от Kоlio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Разликата във вървежа е значителна, да не употребявам по-силни изрази.... Вече дали си струва само ти си знаеш, всеки гледа нещата от неговата си камбанария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Готини моторетки, симпатични купета. За сметка на това тесни, със скъпа поддръжка и вървеж кореспондиращ на модерен малолитражен турбо мотор. Колата си струва ако си сигурен, че точно такава ти се кара. Разликата между 3.0 и 4.2 е значителна и не само във вървежа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Вървежът на 4.2 е супер и характерът му е много по-различен от на малолитражен бензин, както и от на чипнат дизел, бил той и 400 коня. Покарай такъв осмак /особено ако намериш с ръчни/ и после се качи на напомпано 1.8Т или 2.0Т да видиш дали ще ти харесат малкият обем и цилиндри. 4.2 също си има своите минуси и всеки човек си има своя вкус, но аз поне не познавам човек, който да е свикнал на осмак и после да го кефи някой миксер. Масово върлува мнението, че 4.2 върви колкото чипнато 3.0 тди, което е вярно, но начинът по който върви и се усеща е различен и затова всичко е въпрос на предпочитания. Аз никога не бих избрал чипната, лагава, вибрираща, зле звучаща и друсаща се печка, вървяща в общ диапазон от 1500-2000 оборота, пред голямата атмосферка. Нито бих избрал чипнат 1.8Т, та ако ще да харчат 10 пъти по-малко и да вървят 20 пъти повече от мен. Много ми е зор, че на светофара ще ме минава 2.0Т или 1.8Т, или някоя Хонда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Проблемните места на 4.2-то са 1. Вериги 2. Вариатори 3. Колектор 4. Масово течат като лейки от къде ли не, защото двигателя е с висока температура и с времето всички маркучи и гумени уплътнения сдават багажа. Разлика във вървежа ще има и то огромна, аз бях в А6 с такъв мотор, колата върви доста, но няма удар като от турбо мотор, а и А6 е тежка, доста обезшумена и това допринася допълнително за не толкова усещане за ускорение и скорост. В С4 нещата трябва да са по-различни, защото все пак е "С", газифицира се лесно, но не е евтино, най-ниската оферта ми беше 1800 и така и не сложих, защото не знаех колко ще я карам. Масово около 2300-2500 за читавите марки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kоlio Публикувано 9 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 (Редактирано) Благодаря за мненията колеги преди да пусна темата имах леко колебание, но следващата седмица като изляза отпуска ще почна да ходя да ги оглеждам. Първата която ми хареса е https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11546348863822399&slink=9e8uiy малко ми е далечко от София съм, но ще направя всичко възможно да отида да я погледна. Редактирано 9 Януари 2019 от Kоlio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Не съм карал 3.0 куатро, но съм карал Ес4 и да ти кажа добре понавървява. Един лек съвет, ако позволиш. Отвори немското мобиле и виж същата кола, същата година и подобни екстри колко струва! После си задай въпросите: 1. Защо е така? 2. Какви са разликите на немските коли, съпоставени със "същите" коли тук. 3. Колко пари ще набиеш в тая кола, за да се движи безпроблемно по пътищата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Не изглежда никак зле колата! Гложди ме обаче въпроса - защо някой, купува мощна и красива кола, прави и толкова скъпо обслужване и след 2000 км я пуска за продажба? Разбира се, не е задължително да има нещо скрито и собственика да иска да се отърве от нея, може да си има друга причина..... но е твърде вероятно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 И аз си задавам този въпрос за 90 % от колите по сайтовете за обяви. Която и да отворя все едно и също - напълно обслужена, сменено всичко от-до, което ако сметнеш е поне половината от стойността на цялата кола, а и често пъти е лъжа. То излиза, че търговецът не само няма печалба, а дори ти прави подарък и вади от неговия си джоб, за да ти я подготви и обслужи цялостно. Да ги ожалиш тия търгаши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 V8= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivak_S4 Публикувано 14 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2019 От всички обяви за S4 B6 само тази от Варна си заслужава да я гледаш. Най-безумното нещо което можеш да направиш е да си вземеш S4 B6 "Нов внос" от автокъща. Между другото скоро обмислям да скачам на S4 B8 и евентуално ще пускам B6-цата за продажба. Ако не си на зор пиши на лично може и да измислим нещо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2019 Това е нормално за нашия пазар.Каквото предлагането,такова и търсенето.Читава S4 8Е струва в пъти повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 15 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2019 Интересно, че S4 B5 са поскъпнали. Преди 4 години купих най-хубавата такава за 8К, продадох я след година за 10К. Сега са по 12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2019 Всичко зависи от състоянието на конкретния автомобил.Затова цените варират доста.2.7 би-турбо си остава един от най-добрите петклапанни мотори на Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 На 15/01/2019 at 18:47, tonko2.0T написа: .2.7 би-турбо си остава един от най-добрите петклапанни мотори на Ауди. Но може да ти донесе много главоболия... ЕГТ, турбини, катализатори... Греенето му е всеизвестно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2019 (Редактирано)  4.2 единствено в д2-д3. В другите купета е върха на тъпотията. Редактирано 20 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 23 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2019 Собственик съм от Август месец на S4 b7 и да ти кажа съм много щастлив от това Колата носи голям кеф, не е някъв самолет, но си навървява приятно особено на S мода на типтроника и смяна на предавките от волана. Идеята е да я държиш в оборороти за да усетиш конете. При ръчката, може би е различно. Съвет ако взимаш С-ка, гледай да е от чужбина.. Моята я взех от Швейцария фул екстри без шибидах 2007-ма като цената там и беше 7к франка. Смея да твърдя че състоянието и е безупречно, противно на мнението на маса колеги, които казват че цена на читава такава започва от 10к евро.. С газта се разбира чудесно, което е бонус... Много полезно видео Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Намират и запазени коли на прилични цени в чужбина,така е. Там основен фактор са предимн километрите. Хубаво казваш 7000 франка,но напиши на колегата,че с всичко това има Мито,ДДС,докарване и така. Отделно незнам защо ама ръчките държат леко по-висока цена,лично наблюдение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Вероятно защото ръчките са винаги на "S" режим S4-ка с полуумен автомат, който изяжда и доволно торк...не е много оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Има ги разходите по докарването и мито и ддс, то е ясно Марто. Но пак не достигаш 10к евро. Ръчката е по-рядка и аз търсех такава, даже ми беше задължително условие, но направих компромис и не съжалявам. Не всичко се измерва в нютони, секунди и т.н... А това дали е на оферта, всеки има глава на раменете, да си прецени дали е за него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Под оферта имах предвид, че тази кола според мен е по-добре да е ръчка. Не кой какво си е купил.Каквото е харесАл, за каквото е имАл пари, каквото е "изпаднало" и т.н. Далеч съм от мисълта да намирам кусури за покупката на който да е. Малко офф.....но дали е възможно да направиш един лог? Ако имаш ваг-ком разбира се и ако ти се занимава.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Лог на какво точно? Не съм сигурен че те разбирам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Преди 3 часа, vladyp написа: Има ги разходите по докарването и мито и ддс, то е ясно Марто. Но пак не достигаш 10к евро. Моля те да споделиш,реално колко е това,мито,ддс,разгоди оттам да дойде до пред вас. После да споделиш (безупречно) какво значи за теб,за да може всеки сам за себе си да прецени. Да предположим щот нямам спомен,твойта над 200.000 ли беше или под и реално разликата ръчка/автомат. Не се заяждам но просто искам да изкоментираме всичко това и грубо да сметнем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Така. Мито е 10%от сумата на колата по фактура а ДДС е 20%. Всеки сам, може да сметне колко е това. Има си и разни там схемички с фалшифициране на фактури и колата идва тук на 3к лв да речем. Пак естествено си плащаш и мито и ддс на тази сумичка, но е значително по-малка. Всеки сам си решава какво да направи... Имаме и докарване в моят случай 1100лв, но доколкото знам е там някъде. Кво значи за мен безупречно. Колата има 10 годишна история в Ауди Швейцария 40 страници. Винаги е влизала навреме в сервиз, според предписанията както и да сменяни доста други компоненти. Интериора и външния вид за кола на 10 години е перфектен. Има 2-3 външни драскотини, няма ръжди и гнилочи.. От вътре е много запазена и честно казано не намирам кусури. Автомата превключва перфектно, няма думкания и т.н. Мотора работи тихичко, без претрисания, веригите се чуват за 1сек. сутрин, но от както почнах да практикувам 15сек, правило има разлика определено. Абе с две думи, доста пазен и гледан автомобил и си личи че не е пестено по него. В България не можах да видя нещо което да се доближава до състоянието на тази а се возих в поне 4.. Иначе я взех на 230к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 27 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2019 Няма прилика между 3.0 и 4.2, освен 2-та литра разлика на 100км в полза на 3.0. Осмака си носи емоция, такива коли към тоя момент (2019-та година) не се купуват от хора които обясняват как 3.0тди с чип вървяло повече. 4.2 се купува с ясната идея че ти се кара точно и конкретно такава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване