Jump to content

От 5 на 6 степенна скоростна кутия ?


mitko.be

Recommended Posts

Винаги съм се чудил дали може да сменя кутията с шест степенна? Има ли 1.8Т с фабрична 6 степенна кутия? Може ли да се насади от някой друг мотор? Колко пари би излезнало и трябва ли да се сменя и съединителя? 99% от темите като тази са за дизелови коли и няма достатъчно инфо. Колата е само на предно и сърце не ми дава да я гледам как с 140км е на 3000 оборота? :nixweiss:

Редактирано от mitko.be
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно дали ще се получи защото аз съм с куатро но също обмислям такава дивотия :)

Ако някой може да ни даде повече информация няма да е лошо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, mitko.be написа:

Винаги съм се чудил дали може да сменя кутията с шест степенна? Има ли 1.8Т с фабрична 6 степенна кутия? Може ли да се насади от някой друг мотор? Колко пари би излезнало и трябва ли да се сменя и съединителя? 99% от темите като тази са за дизелови коли и няма достатъчно инфо. Колата е само на предно и сърце не ми дава да я гледам как с 140км е на 3000 оборота? :nixweiss:

140 км. - 3 000 оборота ???

Моята е същата и при 120 е на 3 000 оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених на моята а6-ца 5 степенната с 6 степенна от душегуб. Доста по-дълги са скоростите, имайте го предвид. На 6-та със 140км/ч, е на 2400 оборота. Необходима е смяна на шенкелие, защото душегуба е с големите карета, 1,8т е с малките(ясно е, че се сменят и полуоските). Дясната лапа от 6степенната пасва на предния мост, но лявата не става. Аз си направих нова лапа, от желязо, за да не сменям предния мост. Лостовата система също се сменя, заедно с кутията на лоста за скорости.

П.п. на предно съм :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз обмислям да взема 6 степенна от 1.8т BEX код на мотора 190 кончета но задължително да е куатро.

Ок от 2.5 тди ако намеря кутия ама на куатро ще пасне ли според теб?

И какво ще ми е необходимо да сглобя цялата тази БГ - инженерна мисъл :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/01/2019 at 11:35 PM, vladi said:

Аз смених на моята а6-ца 5 степенната с 6 степенна от душегуб. Доста по-дълги са скоростите, имайте го предвид. На 6-та със 140км/ч, е на 2400 оборота. Необходима е смяна на шенкелие, защото душегуба е с големите карета, 1,8т е с малките(ясно е, че се сменят и полуоските). Дясната лапа от 6степенната пасва на предния мост, но лявата не става. Аз си направих нова лапа, от желязо, за да не сменям предния мост. Лостовата система също се сменя, заедно с кутията на лоста за скорости.

П.п. на предно съм :)

 

 

Малиииии... Няма ли някакъв по хуманен начин с кутия, с която не е нужно толкова преправяне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз не знам за такъв :hilezh:

 

 

 

Преди 19 часа, Иван Йорданов написа:

Аз обмислям да взема 6 степенна от 1.8т BEX код на мотора 190 кончета но задължително да е куатро.

Ок от 2.5 тди ако намеря кутия ама на куатро ще пасне ли според теб?

И какво ще ми е необходимо да сглобя цялата тази БГ - инженерна мисъл :)

 

Ще пасне към мотора, иначе пак трябва да смениш гореописаните неща+ кардан, защото за 6-степенната  е по-къс.

 

Надявам се знаеш, че трябва да избереш кутия със същото предавателно число на диференциала :)

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, Иван Йорданов said:

Аз обмислям да взема 6 степенна от 1.8т BEX код на мотора 190 кончета но задължително да е куатро.

Ок от 2.5 тди ако намеря кутия ама на куатро ще пасне ли според теб?

И какво ще ми е необходимо да сглобя цялата тази БГ - инженерна мисъл :)

 

 

Забрави кутията на ВЕХ-а, супер къса е. На моята старата А4-ка 3.0i беше същата - 140км/ч на 3600 оборота.

Ето ти предавателните числа - 01E и 02X.

За мен най-добрия вариант е кутия от 2.5 и чипване на мотора.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато карах със стоковото турбо + чип, минах около 40 х.км с кутията от душегуб. На 6-та с 2000 оборота ускорява мноооогооо бавно, но винаги можеш да върнеш предавка надолу. Иначе примерно от Пловдив, посока София по АМ Тракия закрепвам 140( на 6-та с 2400 об.), поддържам тази скорост без никакви драми. Като стигна Траянови врата и Вакарелския баир, трябва да настъпя повече педала( все пак е баир), но на 6-та си изкачвам, без да се налага да превключвам. Ако се наложи да намаля в баира, заради някой камион, примерно, тогава няма как- връщам предавка :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой се интересува от 6 степенна кутия ( за quattro ) с код FTL, предавателно число 3.89,

да пише на ЛС, за да му дам телефона на човека дето я продава, има и лостовата система,

както заден диф и кардан. Цените са му доста приятни и приемливи.

 

п.п. е ТУКА има инфо за доста кутии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте има ли вариянт от 2.5 куатро да се сложи ръчна 6степенна кутия на 2.8 куатро, интересува ме съвпада ли дизелова та кутия към блока на 2.8,дано някой да го е правил че да сподели, благодаря ви. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвпада и към блока, и шлиците на съединителя.  Трябва да вземеш лостова система, полуоски, кардан. Има вариант да си направиш лявата лапа, защото предният мост е различен (аз така направих). Ако държиш всичко да е оригинално - взимаш и преден мост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр карам 1.8т ажл а4 б5 сложих дизелова от 110кс  куатро с 3000 об на 5та съм с 140км някой знае ли от 2.8 с колко ще съм на 3000об? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...