Mariqn83 Публикувано 12 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2019 Здравейте знаете ли колко струва да се реши проблема с горенето на масло на а4 б8 2.0тфси 180к става въпрос за смяна на сегменти и бутала и къде може да се направи във Варна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 12 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2019 Чувал съм коментари за към 8000 лв, по спомен се сменят и биелите и се прави пълна ревизия на главата и газоразпределението. Поне в София... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mariqn83 Публикувано 12 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2019 Преди месец смених гумички на клапани и разхода на масло се увеличи от 1л на 800км в момента е 1л ва 200км незнам как стана това нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 12 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2019 Звучи доста неприятно, на първо време опитай със смяна на маслото, но не обезателно на-скъпото на пазара. Има един такъв момент, че след даден пробег ресурсът и качествата доста бързо намаляват и маслото става на водица, образно казано... И не си давай да ти човъркат колата кой-да-е... Варна си е голям център, трябва да имате поне няколко кадърни сервиза, поискай оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peih Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 Много често проблема е в турбото не в двигателя 1л на 200км е прекалено много да е от двигателя особенно ако си пали нормално колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mariqn83 Публикувано 13 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 Ами турбото от време на време пресвирва,преди имах проблем с него постоянно светваше чека заради него ходя закачат с компа викат всичко е наред работеля в норми и така няколко пъти докато спря да светва чека от самосебе си.Иначе колата пали от раз няма проблем,може ли проблема да е от датчика за масло в картера да работи некоректно да ми показва че трябва да се долива а релно да не трябва.Нямам щека за проверка на масло и разчитам на него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 (Редактирано) Колега, ако на всеки 200км доливаш по литър и не го гори щеше да се е напълнил до капачката [emoji3]. По-скоро щеше да е ритнал камбаната вече. Аз сум чувал за цени от порядъка на 5000 за пълна ревизия. Предполагам си зависи от представителите на местно ниво и какви заплати плащат. Каква грешка дава като светне чека? Sent from my LG-H961N using Tapatalk Редактирано 13 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mariqn83 Публикувано 28 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2019 Проблема е ясен нови бутала и биели смяна катерна вентилация нов софтуер = 7100 лв. Порше Варна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване