Jump to content

Тампони двигател 2.0тди


Svetliu90

Recommended Posts

Здравейте колеги , днес сменях маслото на колата и огледах обстановката отдолу. Почти съм сигурен за отговорите на въпросите , които ще ви задам , но все пак искам и вашето мнение.
1. Снимки на тампоните на двигателя 2.0тди а4 б7 , блб .
http://prikachi.com/images.php?images/139/9481139r.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/140/9481140z.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/141/9481141P.jpg

Според вас за смяна ли са  ? Имам си някви вибациики на празен ход придимно , няма грешки .

2. Тръбата която отива към ЕГР-а

http://prikachi.com/images.php?images/146/9481146r.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/147/9481147D.jpg

 Явно предишния собственик е получил пробив в ограденото място , и е наварено малко неспокосано , защото ми се струва че изпуска от долната страна. Можете ли да ми кажете някакъв ОЕМ номер на тази част и правилното и наименование , за да видя дали ще я намеря някъде 2ра ръка или да си закарам моята да я оправят.
Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се разбира кой е ляв тампон и кой десен? От коя гледна точка ?

Срещу колата ли като застанеш , защото така тампона с датчика ся пада десен , а по офертите които ми дават , левия е по-скъпия и с датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко съвпада значи.

Запитал съм за оферти с цената и ще поръчвам... започнах да се чудя дали да не сменя и на скоростната кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.01.2019 г. at 17:40, Svetliu90 написа:

 

2. Тръбата която отива към ЕГР-а

http://prikachi.com/images.php?images/146/9481146r.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/147/9481147D.jpg

 При мен тръбата е в същото положение.на какво се дължи това? Да ли е някаква гарнитура?

 

IMG_20190104_142943.jpg

IMG_20190104_142923.jpg

Редактирано от Rototomi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте колеги , поръчал съм тампоните на двигателя и като ги сменя , ще споделя отзиви.

Сега по друг въпрос:

Крис от Дас Ауто Сервиз беше пуснал лайф , в който отговаряше на въпроси и аз естествено му зададох въпроса : За какво служи датчика на 1ния тампон.

Отговора му беше , ще вътре имало гликол и когато караш с различна скорост се вдигал и свалял тампона с датчика. Колкото по-бързо караш , толкова по-ниско пада двигателя.

Аз лично , Крис го имам като доста компетентен човек , но нещо не ми се нрави този отговор.

Аз си мислих че има нещо свързано с вибрациите по двигателя..Вие как мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених тампоните с оригинални (специални благодарности на @Raino за коректноста) 

Сега по въпроса . Проблемите ми не изчезнаха изцяло . Вибрациите изчезнаха , но претрисането на празен ход остана . Както си и мислех проблемът ще е някъде другаде .Как да ги спрем тия 2.0тди да притрисат ...

Редактирано от Svetliu90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

До колегите, на които им тресе на празен ход. Забелязали ли сте дали на студен и топъл мотор има разлика, ако да, твърде вероятно е да клоните към маховик ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам от близо осем години А4 2.0тди BLB. тресенето започна когато колата премина 160хил. ,тресенето започва след като премине 55-60градуса и вече  след 85-90градуса изчезва ,пробвал съм каво ли не ,дюзи от друга кола която го няма въпросното тресене нови кабели към дюзите,нови тампони оригинални,когато и дойде времето за съединител викам си ,ще сменя сега комплект съединител с маховик и ще се оправи ,само маховик не бях сменял но уви същата работа тресе само да вмета нова глава обурудвана с клапаните оригинална пак тресе ,не искакм да ви отчайвам но това е при мен ,а колата си я караме още в момента е на 320хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега от многото четене по форума , съм прочел само за 1 колега , който се е излекувал от претрисането на празен ход. 
При него проблема беше - износен разпределителен вал.

Редактирано от Svetliu90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/21/2019 at 10:24 PM, Svetliu90 said:

 Здравейте колеги , поръчал съм тампоните на двигателя и като ги сменя , ще споделя отзиви.

Сега по друг въпрос:

Крис от Дас Ауто Сервиз беше пуснал лайф , в който отговаряше на въпроси и аз естествено му зададох въпроса : За какво служи датчика на 1ния тампон.

Отговора му беше , ще вътре имало гликол и когато караш с различна скорост се вдигал и свалял тампона с датчика. Колкото по-бързо караш , толкова по-ниско пада двигателя.

Аз лично , Крис го имам като доста компетентен човек , но нещо не ми се нрави този отговор.

Аз си мислих че има нещо свързано с вибрациите по двигателя..Вие как мислите?

Това е невероятна глупост когато говорим за тази кола. Видя тампоните как изглеждат и смятам сам си разбрал, че няма на къде да се свалят и вдигат.

 

Проблемът с тресененто може да е от разпределителен вал, но при А4 2.0ТДИ само на един мотор е възможно - осемклапановият, който е с код  BPW.

Също така може да има претрисане от не добро зацепване на ангр. ремък.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...