Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Привет, колеги! Отскоро имам един странен проблем с Б7 2.0тди BRD 170кс. В движение няма проблем, но като изключа от скорост и пусна газта, оборотите започват да играят до около 1000/1100.

 

Другото което е, на място започна сама да си вдига оборотите на около 1000/1000 и малко и някак се променя звука от работата на двигателя. Дори се усеща и в движение да работи на по-високи обороти. Колата има дпф филтър, възможно ли е да влиза в регенерация? По таблото нищо не свети, но не чувам и вентилатора да работи. 

Редактирано от b4avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново. Някой мерил ли си е температурата на охлаждане на климатика? При зададен LO и примерно обороти на 1/3 от максималните успях да измеря около 9 градуса на жалюза, това нормално ли е? Не за друго, ами лани като карах голф 4, климатика работеше перфектно и още на 3тата минута при LO умирах от студ и слагах на 21-22 , но тук не.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново. Някой мерил ли си е температурата на охлаждане на климатика? При зададен LO и примерно обороти на 1/3 от максималните успях да измеря около 9 градуса на жалюза, това нормално ли е? Не за друго, ами лани като карах голф 4, климатика работеше перфектно и още на 3тата минута при LO умирах от студ и слагах на 21-22 , но тук не.
Има ли достатъчно фреон?


Sent from my M2007J17G using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж има, прясно сменен компресор, радиатор и почти всичко останало. Силно се надявам да е теч от някъде, който скоро като отида да си го оправят гаранционно, че иначе с такъв слаб климатик не се виждам. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321Силно се надявам да е теч от някъде, който скоро като отида да си го оправят гаранционно." 

Все пак внимавай какво си пожелаваш, че течове може да има от толкова кофти места, нямащи нищо общо с ремонта ти, че свят да ти се завие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, някой знае ли при колко вакуум GT1749VA лостчето на геометрията трябва да удря стопера? След смяна само на средна част, турбото започва да надува от 2000 оборота и 2300 до пълно налягане.. Карам го така от 1 година, но започва да ме дразни вече. Вакууми има, лостчето се мести свободно..  Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако някой го интересува, лостчето трябва да започне да се движи при 2-4inHg и да докосне стоп гайката при 18-20inHg. Днес с помощта на вакуум помпа го регулирах така и вече започва да надува от 1400 оборота като при 1700 има пълно налягане

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко ти е пълното налягане при 1700 оборота след ремонт и профилактика на турбината? Че при мен нещо май пренадува и като закопая газта и  на 1700-1900 оборота отива  вече на 1.7-1.8 бара и връщам газта, че да не пренадуе. 😁 А като подмине 2000 оборота се нормализира и държи 1.1-1.3 бара. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/2/2022 at 3:48 PM, Diido0 said:

Тази кора по какъв начин се захваща за колата?

https://prikachi.net/image/LMmVBp

Ащо не ме лъже паметта горе вляво има ухо, което влиза в един пластмасов винт навит в отвор на разширителния съд за антифриза. Подобно ухо имаше и още някъде.

Предния ръб се подпъхва под гуменото уплътнение отпред.

Поне при моята беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята сага с климатроника на B6-цата приключи, вече съм с добре работещ климатроник, ако не дори и перфектно. Но преди това минах през доста неволи. След посещението ми в сервиза, за което в по-горни мнения писах, се оказа че системата работи перфектно, т.е. никакви течове на фреон през тези около 600км. Но фатален се оказа някакъв датчик на изпарителя, монтиран заводски на неправилното място, който мъчи климатичната система на B6-ците и по-старите B7-ци. Работата е там, че заради този датчик компресора не може да се натовари на пълна мощ и затова температурата не винаги пада под 9-10 градуса. Е, има си сервизни трикове, с които го "залъгват и хакват", така и направиха и при мен. И към момента меря около 5,5 градуса , а при по-продължително, може и да падне още надолу.

 

Тъй че, в заключение мога да кажа, че B6 (и част от B7 ) си го имат този проблем поначало и който е фен на климатика като мен, по-добре да се насочва към други модификации, при които този датчик въобще не съществува и системата е коренно различна.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и да е така за b6. Моята я купих началото на 2013-та (произведена 05/2004). След няколко 5-6 години смених компресора (с Денсо) и читав кондензатор, пълна профилактика и от тогава ама немам никакви ядове и е яко студено.  Даже несъм пипал фреона.

 

Редактирано от Firo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, колеги!Днес ми се спука фланеца зад двигателя/1.8Т BFB В7/и ми изтече антифриза.Колата в момента е сервиза и  сменят въпросното нещо,но ме изненада факта,че на таблото не ми излезе никаква индикация за ниско ниво на охладителната течност/казанчето беше почти празно/.На какъв принцип работи този датчик,дали мога да го имитирам,за да локализирам проблема и накрая,ще се наложили да купувам ново казанче,или са  направили датчика заменяем?

Предварително благодаря за отговорите!

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади куплунга на казанчето отдолу и трябва да светне - това за проверка на самата индикация. По принцип казанчето остава почти празно, когато светва. При теб на запален двигател може би още е минавал антифриз през датчика и затова не е показвал все още. Самия датчик по спомен са 2 "игли", които мерят съпротивление на антифриза. Датчика се сменя трудно в предвид, че е отдолу и може да протече защото казанчето малко или много си е променило размера заради годинките и стареенето на пластмасата, дори и да си сложил нов О-пръстен. Ако се съмняваш в датчика най-добре е да смениш цялото казанче в комплект с датчика - оригиналното е 50-60лв. Купувай само оригинално ако мислиш да го сменяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробната информация!Ще пробвам с откачена букса и с празно казанче какъв ще ефекта,пък после ще го мисля.Странното е само ,че на по-старите аудита,на които датчика е тип поплавък,реакцията беше по-добра и иконката на таблото светваше преди казанчето да остане празно.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайде кординати на човек при който сте рециклирали хидравлична рейка?
При този в Люлин я правих миналата година и пак се разтече. Други предложения?
За София става въпрос.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Auto Mechanic Group. И моята протече след година, оправиха я гаранционно. Успех.

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти препоръчам един майстор в Кумарица/Нови Искър/.Трима колеги му ползваха услугите и досега никой не се е оплакал/повече от 3 години/.Има си работилница в къщата и стенд за изпитване под налягане.Само дето той рециклира вече свалени рейки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой знае ли точния размер на предната емблема при B7? Поръчах 263мм, но е малка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Някой може ли да потвърди дали е 273мм х 93мм ?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

Моля, за споделяне на мнения от опит, какви външни карета сте слагали на Б7-ците си и те са качествени/ спрямо цената си/

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги може ли с вакуум долу от пробката да сменя течността на помпите на съединителя. По неже с помпа за налягане от казанчето не става. С нея става обезвъздушаването на спирачките но не и на съединителя.много странно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги имам едно питане със 1.9 TDI 131 коня 6 скорости  наскоро счупих скоростна кутия и сложих друга скоростна кутия със други букви е  по друго всичко си прилича , има ли проблем да се кара така 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...