Fireblood

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4

Recommended Posts

Колеги, понеже проблема е дребен мислех да попитам в темата "питанки за Б6/Б7" ама виждам, че е заключена.

Та.... задната броня на автомобила е претърпяла мистеризно приключение, колкото да е за бояджия и да хлътне единия сензор на парктроника. Та....бояджията не е спешен, обаче на задна предавка пищи постоянно, понеже споменатия сензор "вижда" самата броня. Знам, че тоя сензор го държи нещо, потърсих в нет-а, ама не мога да се ориентирам точно какво ми трябва. И.....тая броня лесно ли се сваля, или с половината кола?:hilezh:

Колата е Б7 комби.

Edited by VBI
Заглавие

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Това би трябвало да ти свърши работа, но самия датчик как се хваща нямам идея ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не светят при всички - зависи от оборудването на конкретния модел. Духалките, както визитника, както и поставката за чаша са в два варианта - "с" или "без" подсветка. Някъде бях прочел, че може да имат подсветка, но да няма инсталация към тях - трябва да извадиш една от духалките да видиш имат ли кабел и букса за да си сигурен. Ако имат букса, захранването е лесна работа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мдааааа, нямаш ли там как беше, light пакет май, няма светещи духалки. И аз имам лед-четата, окабеляването и буксичките на всичките духалки, ама нъц, няма светлинаааа.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

В тоя ред на мисли пластмасата около централната духалка отделна част ли е, или е заедно с духалката? И дали са еднакви с тези, които нямат подсветка? В смисъл духалка без подсветка дали символите до врътката са нарисувани, или и на тях са си "прозрачни"? Че трябва да сменя моята, че има 2 дупки от парот-а, който мисля да преместя на друго място...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще питам в темата на колегата,ако се прецени-да се трие.

Ако има подсветка на духалките,може ли някак от тях да се захранят и да светнат и визитника и поставката за чаша,ако те нямат подсветка? Някой пускал ли им е тока по някакъв начин и на тях?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко е вътрешният и външният диаметър на маркучите за гориво? Искам да ги сменя с прозрачни. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги колата е б7 2.0тди 140 2007 година свалих стъклото на огледалото да видя дали е с подгрев понеже май не работи и видях и тази букса която не е включена никъде идеи за какво е ? 

52A690D9-3592-4351-8BBC-415734FC7EB1.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

За подгрева.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За подгрева са двете други букси. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вярно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, а знаете ли на дизела при B6 кое се явява датчикът за температура на входящият въздух? Аз мисля, че е MAP сензора.. Гледам, че бензинките имат допълнителен датчик точно на кутията на въздушния филтър... или греша?

Интересно е, че при околна температура на въздуха от -3 градуса, входящата към двигателя е около 20-25, при малко по-енергично каране.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, Passi написа:

Да не е била със затъмняващи огледала.

не, не е вътрешното огледало е обикновенно.За това ми стана чудно за какво може да е тази букса

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте искам да попитам. Не ми работи зумера за забравени фарове. Четох напред-назад, че  високоговорителчето в таблото може да е изгоряло, но преди да премина към смяната му искам да проверя да не би случайно да е софтуерно деактивирано. Влизам с вагкома в инструменти но там не ми е точно ясно какво да търся. Така че ако някой знае да помогне предварително благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам дали може да се деактивира софтуерно,но едва ли някой би го направил.Самия зумер е в таблото и най-вероятно е изгорял.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, dragotrd написа:

Здравейте искам да попитам.

Влизаш в Instruments. Натискаш Output test. Натискаш Start output sequence. Наблядаваш какво си случва и натискаш Next. В един момент ще достигнеш до Buzzer или нещо Chime. Не съм сигурен как беше кръстено. Ако тогава не изпищи, значи е изгоряло. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Давам му тест....не пиши. Значи го сменям.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зумера за фарове/мигачи не може да се деактивира - ако е здрав пищи, ако не пищи е изгорял. Може да се вкл/изкл само тоя за отворената шоф. врата.

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Успях да сменя зумера на таблото. И да напиша с две думи как го направих може да бъде интересно и полезно за някой.

Консултирах се колко вървят тези микрофончета в продавалника и с изумление установих че цената им върви от 20 до 40 лв което на мен ми се стори абсолютно неприемливо. Затова, след кратък размисъл, от Пасат б 5,5 ми беше останало едно старо английско табло с халфис. Отворих таблото и свалих високоговорителчето. Разликата между това и на аудито беше в цокъла. Така че отстраних микрофончето от цокъла и го прехвърлих на цокъла на таблото на аудито. Цокалите се свалят и от двете табла за да може да се работи. Запоих го и където беше нужно леко със силикон го залепих. Резултат перфектен. Сега свири та се къса като ново. Операцията ми излезна съвсем без пари плюс един час труд. Ако някой се интересува по-подробно готов съм да обяснявам.

Успешен ден на всички.

Edited by dragotrd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Във всяко магазинче за електроника ги има тия пискуни по 5-6-7-8 лева, мисля че трябваше да са нещо от сорта на 8 ома, ако не бъркам единицата.

Дори при някои вносители са в комплект с цокълчето.

Edited by NIKO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Става и с пищялка от компютър...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, въпрос за разтоварващ клапан на 1.8т, как му е правилната позиция, с вакуума нагоре или настрани? Виждал съм различни мнения и съм карал и в двете положения, кое е по добре и по правилно? 

12ec3aad.jpg

Edited by freduri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, едно питане и от мен. Няко знае ли този....клапан ли е...датчик ли е....ква роля играе...и какви са му признаците, че си е заминал? 2.0TFSI

клапан.jpg

клапан2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.