simoV49 Публикувано 11 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 (Редактирано) Мисля да слагам 17ки или 18ки за лятото, а с какъв размер гуми мога да карам с 1ВЕ окачване? Освен този на лепенката? И J и офсета също не знам колко трябва и може да бъде Редактирано 11 Февруари 2019 от simoV49 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 11 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 За 18ки 234/40/8j това мисля е стандартният размер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 Цъкни и си намери кошника: цък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 11 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 (Редактирано) @NIKO Гледах ги тука, ама понеже няма 190к.с. не бях сигурен дали ше свърши работа, щото за 150 и 163к.с. версията има разлики.. А и нито една от двете няма размера от лепенката на колоната - 235/45 17" Редактирано 11 Февруари 2019 от simoV49 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 В 2004-та вариантите, мисля има мотор с близка до 190 магарета мощност, съответно и гуменките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 11 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 Са гледам, че на 2.4 мотора съвпадат, по него ще се водя май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Някой ако търси по-евтин вариант от китайските навигации, и тва не изглежда зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 (Редактирано) Митко направи тази модификация за около 130-150 долара преди 3 години, когато китайските бяха по 500 долара. Сега обаче вече са 250 долара, така че не си струва да правиш това само за да спестиш 100 долара. Освен това манипулиането на тъч екран в движение е много трудно и страшно отвлича вниманието. Трябват ти истински бутони които можеш да хванеш без да гледаш и е най-добре когато са на волана. Нали виждаш как си подпира ръката на скоростния лост когато го цъка. Това в движение не става, или става само на определени позиции на лоста. Редактирано 13 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 @NIKO , @simoV49 Аз не бих разчитал на тая таблица... На моя навес ги дават 215/45/17 което е супер невярно... 235/45/17 и 235/40/18 са по учебник размерите. Вече за джантите гледаш да не са мн изнесени навън, за да не опрат в калниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Спортно окачване, 1BV, 235/45 R17; джантите мисля бяха 7.5J с офсет 35, не ОЕМ. Оригиналните такива май бяха на ЕТ 45 С нови пружини и амове отзад да седнат 2-ма от по нямаше ядове с подпиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 (Редактирано) На 13.02.2019 г. at 11:26, aRobben написа: @NIKO , @simoV49 Аз не бих разчитал на тая таблица...235/45/17 и 235/40/18..... Верно, сега намерих табличката на колоната на предната дясна врата, същите стойности. Редактирано 14 Февруари 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 (Редактирано) Имам и един малък проблем, който ме дразни и мой колега има същия на S3-ката... Като пусна рязко газта или сменям скорости има едно леко покачване в оборотите, достатъчно тоя до тебе да си помисли, че не можеш да сменяш скорости. Като сменям скорости във високите (4000об/мин+) се усеща най-много, даже под 3к не го забелязвам. Съединителя няма никакви признаци да е износен, даже я давах на един майстор да я покара да каже и той и според него си е наред. Нямам грешки за тоя датчик за позицията на съединителя и темпомата си работи. Направих адаптация на дросела, но не през ваг-ком, а тва дето държиш педала на контакт и т.н., дали може да е от тва? Или дебитомер нещо, щото като я купувах гледахме стойностите и си беха в норма. Редактирано 14 Февруари 2019 от simoV49 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ba4o Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Аз имах същия проблем с вдигане на оборотите преди години и след като смених датчик на съединителя, този който е на педала и дебитомер (светваше чека от него) престана да се проявява. За съжаление ги смених едновременно и не разбрах кое от двете реши проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 Колеги. С лупи на моримото h1 крушки съм на оригиналните фарове валео на б6-цата. Ще осветяват ли по хубаво от ксенон 35 вата ако сложа лед крушки? Ако да, какви да си взема? Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 Just now, Митака55555 написа: Ще осветяват ли по хубаво от ксенон 35 вата ако сложа лед крушки? C6 модела, който е най-масово разпространен при мен свети точно колкото 35W китайски ксенон. И аз съм със същите фарове и докато ми сменят гаранционно единия LED, карах с един ксенон и един LED - никаква разлика в силата на светене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 Благодаря. Ще си карам значи с ксенона засега Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 На 2/14/2019 at 15:47, ba4o написа: Аз имах същия проблем с вдигане на оборотите преди години и след като смених датчик на съединителя, този който е на педала и дебитомер (светваше чека от него) престана да се проявява. За съжаление ги смених едновременно и не разбрах кое от двете реши проблема. Нямам нито чек лампа, нито грешки :/ Ще откача дебитомера и ще пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никоо Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Здравейте колеги,някой имали проблем със запотяване на стъклата и как да го реша? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Оставяй включен ECON-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никоо Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 (Редактирано) С изключен компресор, се запотяват още повече. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 1 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Имах предвид, да оставяш включен компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никоо Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Имах предвид, да оставяш включен компресора. Така карам,но от няколко дни се запотяват ,включително и задните стъкла, на макс едвам успява да изчисти само челното стъкло, филтара на купето е сменен. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 ми..., търси течове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Може и радиатора на парното да е протекъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 (Редактирано) Може и от клапите да е и най-вече от тая за свеж въздух (която се намира точно под филтър купе). Аз имах подобен проблем със запотяване на стъклата и се оказа точно от моторчето на тая клапа - V71. Трябва да я закачиш на VAG-COM и да видиш дали записва някакви грешки за клапите. Аз го хванах и по лесния начин - махнах филтъра и при включен климатроник на "AUTO/ 23 градуса" се виждаше че тая клапа стои полу-затворена и няма как стъклата да се изсушат като няма свеж въздух. Последва сваляне на моторчето, разглобяване и почистване на потенциометъра му със спирт/ алкохол и готово - проблеми няма от тогава. п.п.След монтажа на ревизираното моторче няма нужда дори и от адаптация на клапите - всичко си заработва коректно според зададеното от климатроника. Редактирано 19 Февруари 2019 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване