Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

На В6 авант от какво може да не работят страничните подгреви на стъклата отзад? Щото на схемата с бушоните не успях да намеря да има отделен бушон за тях, а задния си работи. Гледах да не са прекъснати лентите, ама не са ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някой може ли да сподели какъв е номера на OEM маслата на :

Скоросна кутия и преден дефирен циал G.........(мисля че са заедно)

Разсадка G ...........( скъпото) [emoji846]

Заден диференциал G..........

Audi b6 1.8 T Quattro BEX 2004 г

Ако някой ги е сменял ще съм благодарен .

Четох доста теми и се обърках вече [emoji2957]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да питам за джантите, че не са близо да пробвам.. Размера им е 17" 8J ET48, в някоя от темите четох, че ЕТ48 нямало да стане, така ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, royce написа:

@simoV49

 

Ето ти калкулатор.

Гледах го този калкулатор, но не съм мерил колко разстояние имам навътре 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.02.2019 г. at 20:45, ivailo_slavov написа:

Може и от клапите да е и най-вече от тая за свеж въздух (която се намира точно под филтър купе). Аз имах подобен проблем със запотяване на стъклата и се оказа точно от моторчето на тая клапа - V71.......

п.п.След монтажа на ревизираното моторче няма нужда дори и от адаптация на клапите - всичко си заработва коректно според зададеното от климатроника.

 

 

 При мен от известно време се получава леко запотяване на стъклата при определени условия.Ще пробвам да почистя въпросното моторче,но ми трябва малко повече инфо по разглобяването( ако е възможно )  :razz:

Освен това  от скоро започна да се усеща мирис на изгорели газове в купето а когато леко отворя прозореца миризмата става непоносима! Някой сблъсквал ли се е този проблем и как го е разрешил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, rough158 написа:

Ще пробвам да почистя въпросното моторче,но ми трябва малко повече инфо по разглобяването( ако е възможно ) ...

Цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/26/2019 at 22:52, simoV49 написа:

Пак да питам за джантите, че не са близо да пробвам.. Размера им е 17" 8J ET48, в някоя от темите четох, че ЕТ48 нямало да стане, така ли е ?

 

На 7.5J ET45 няма много място навъртре... Без да се мери обаче няма как да стане ясно на 100%. Аз не бих рискувал с толкова прибрани джанти, но ако те кефят много с 1см фланци ще станат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз обмислях варианта с фланците, евентуално ако не станат или дойдат прекалено на вътре. Питах едно момче с такъв размер джанти, само че 18" и той каза, че никъде не му опират от вътрешната страна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На B6-ца ли?

Диаметъра не играе никаква роля в случая. Ако и неговите са 8J ET48 и е ok би трябвало и при теб да няма проблем! Нз типа окачване колко влиае, но в най-лошия случай ше трябва да вземеш фланци. 

 

Или го помоли тоя пич да свалите 1 от неговите и да мериш на твоя кош... 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, simoV49 написа:

Пича ги кара на А3 8P

 

Аа..., не разчитай тогава! То от B6 до B6 има разлика, та камо ли др модел. На 8P заводските 17ки са 7.5J ЕТ56, а на B6/7 са ЕТ45! 

Виждал съм B6ци с такива, но дали са били с фланци или не... не знам.

$_86.JPG

 

 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва, е че с фланци май е сложно, защото джантите са 5х114.3 и сега са с ексцентрични болтове, ако сложа фланци, ще ми трябват по-дълги такива, а дали има въобще .. 

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, simoV49 написа:

Пича ги кара на А3 8P и сме много далеч един от друг, иначе щеше да е най-добре.

 

Аз съм пича :hilezh:

 

По принцип, съм виждал 2 В6ци с горните оригинални джанти от 8Р и за едната съм сигурен, че се кара без фланци.

Иначе, в сравнение с оригинални 17ки за В6, 8J / ET 48 ще са точно 9 мм навътре...99,999 % съм сигурен, че въобще няма да има никаква нужда от фланци.

 

П.П. Просто отбелязвам, за да няма заблуда...принципно нямам голям интерес да продам джантите, щото ще загубя пари, да са ева :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.02.2019 г. at 20:05, batko_miro написа:

Здравейте,

Днес ми направи впечатление, че задната чистачка като я пусна, работи само когато светят фаровете(колата е с autodim огледало и сензор за дъжд и светлина). На позиция 0 на ключа за фарове, не се пуска, когато е на auto или на пуснати светлини, си работи. Миенето на задния прозорец работи без значение на каква позиция е ключа. Няма никакви записани грешки в модулите. Така ли си е или нещо я боли?

Пичове, няма ли някой със сензор да направи една проба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май така трябва да си е, щото не знам да има нещо, което да прекъсва миенето.. може и да има, нямам идея, моята е без сензори :nixweiss: Като пускаш миенето само пръскалката ли пръска или и чистачката си се пуска? 

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, batko_miro написа:

Пичове, няма ли някой със сензор да направи една проба...

 

Задната чистачка трябва да работи винаги, когато я пуснеш с лоста, без значение дали светят фаровете или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...