freduri Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Колеги, счупи ми се врътката за регулиране на фарове. Колата е Б6, сега въртя, но седи на едно място, идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 (Редактирано) Ами сменяш я. Има китайски в OLX, от морга или оригинална от Ауди. Редактирано 9 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Проблема е, че не мога да извадя врътката и болта навътре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 (Редактирано) Ключа на фаровете се маха като натиснеш бутона навътре и го завъртиш по часовниковата стрелка. След това го дърпаш навън. Кората под волана се държи на 3 болта 8 мм, двата са под волана, третия е при бушоните. След като махнеш кората имаш пълен достъп. Редактирано 9 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Колега, извинявай, става въпрос за врътката на самия фар, не съм пояснил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 На това му се вика реглаж на фар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Колеги вие на коя марка бихте заложили:Ina комплект ангренажен ремък или ОЕМ от Ауди?[emoji848]Колата е 1.8 TQ BEX (b6) Благодаря Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 А кое е "ОЕМ от Ауди"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) OEM производителя на ролките и обтегача е INA, на ремъка Dayco или Gates (зависи от модела). За водната помпа не знам - ако някой знае моля да сподели. Редактирано 10 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Да, ама в една друга реалност. Познат със сервиз поръчва често "ОЕМ" части за VAG-ини, марките, които идват са по цялата скала от имена и производители, без някаква "оем"-ска логика. Лично аз съм поръчвал от автотрейд четири пъти носачи(по бройка), като и четирите пъти идват различни марки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Това е така защото всеки може да напише на кутията OEM. Затова информацията кои наистина са ОЕМ и кои не са е доста ценна и не се намира лесно. Затова питам и за водната помпа. А когато не знаеш и искаш ОЕМ, купуваш частта от Ауди и плащаш такса "невежество". Редактирано 10 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Няма оем-ски влагани части, или не в смисъла, който го разбира нашенеца. Слага се това, за което има договор в момента на производството, като често се сменят доставчиците. Никой производител не работи само с една единствена марка за един единствен модел. Информацията за първоначално влаганите части(марки) е оскъдна, просто защото не подлежи на някаква предсказуема логика, пазара диктува условията, съответно и ползваните доставчици. Верно, че за някои възли и агрегати си има набор от доставчици, които не се менят с времето, но пак има вариации през годините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Имам нова оригинална водна помпа, сега я погледнах и е тази. Не стигнах до смяна на старата да видя кой е производителя. Това е за 1.8Т 8му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Благодаря колега! Аз пък още ме е яд че не си запазих оригиналната водна помпа при първавата смяна за да видя марката, даже и не я снимах. Беше перферктна след 130 хил. км. При смяната сложих HEPU, която е вече над 60 хил. км и не съм сигурен, но мисля че вече протече. Започна да ми капи антифриз в гаража под мотора и мисля че е от нея. Редактирано 10 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Оп, грешка! Това е термостата, сбъркал съм снимките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Чак сега забелязах че водната ти помпа е черна и пластмасова! Все пак дай снимка на помпата ако имаш такава. Редактирано 10 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 А кое е "ОЕМ от Ауди"?Малко да поясня случая! Преди 4 месеца и 1000 мили ми смениха ангренажния ремък с ролките и водната помпа и ремъка на динамото.миналата седмица като погледнах под капака на ангренажния ремък видимо беше много износен и благодарение на тема тук в форума (за което мн съм благодарен[emoji846]) подразбрах че може да е пренапрегнат!!Отидох в сервиза и им обясних,погледнаха и признаха че е пренатегнат по тяхна вина.Сега ми дават възможност сам да си набавя комплект ремък и ролки и да им дам възможност да си поправят грешката за тяхна сметка.За това искам мнение какво да взема и да приключа с тази драма [emoji2]Благодаря за мненията ето ги и възможните варианти Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 След като ще е за тяхна сметка вземи си оригинален от Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Да не се окаже, че поправката на грешката е само за труд, след като сам ще си набавиш комплекта ремъци и ролки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Поемат всичко,за тяхна сметка с цел да се приключи случая аз съм техен редовен клиент и искат да ме запазят като такъв. Бях платил £450 за всичко предния път от което 3 h x £55 само труд Sent from my iPad using Tapatalk Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 За 1.8Т ли говорим за пренатягане на ангренажния ремък? Там натягането не е ли посредством хидравличния обтегач със шпленда? Той да регулира колко да е опънат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) 1.8Тq(BEX) е двигателя Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Няма значение кода на мотора ... още от AWT-то насам всички така се обтягат и това пренатягане ми прозвуча несериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Така ми го обясняват като причина за износване на ремъка Според теб нормално ли е да изглежда така на 1600 км пробег[emoji848] Sent from my iPhone using Tapatalk А този на динамото е ето така при условие че заедно са сменявани Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Не,не е нормално. Но смятам,че причината е другаде. Моя е на вече 40.000 не съм го поглеждал в интерес на истината за да съм напълно обективен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване