Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Ами сменяш я. Има китайски в OLX, от морга или оригинална от Ауди.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключа на фаровете се маха като натиснеш бутона навътре и го завъртиш по часовниковата стрелка. След това го дърпаш навън. Кората под волана се държи на 3 болта 8 мм, двата са под волана, третия е при бушоните. След като махнеш кората имаш пълен достъп.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вие на коя марка бихте заложили:
Ina комплект ангренажен ремък или ОЕМ от Ауди?[emoji848]
Колата е 1.8 TQ BEX (b6)
Благодаря


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OEM производителя на ролките и обтегача е INA, на ремъка Dayco или Gates (зависи от модела). За водната помпа не знам - ако някой знае моля да сподели.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама в една друга реалност. Познат със сервиз поръчва често "ОЕМ" части за VAG-ини, марките, които идват са по цялата скала от имена и производители, без някаква "оем"-ска логика.

Лично аз съм поръчвал от автотрейд четири пъти носачи(по бройка), като и четирите пъти идват различни марки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така защото всеки може да напише на кутията OEM. Затова информацията кои наистина са ОЕМ и кои не са е доста ценна и не се намира лесно. Затова питам и за водната помпа. А когато не знаеш и искаш ОЕМ, купуваш частта от Ауди и плащаш такса "невежество". :)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма оем-ски влагани части, или не в смисъла, който го разбира нашенеца. Слага се това, за което има договор в момента на производството, като често се сменят доставчиците. Никой производител не работи  само с една единствена марка за един единствен модел. Информацията за първоначално влаганите части(марки) е оскъдна, просто защото не подлежи на някаква предсказуема логика, пазара диктува условията, съответно и ползваните доставчици.

Верно, че за някои възли и агрегати си има набор от доставчици, които не се менят с времето, но пак има вариации през годините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам нова оригинална водна помпа, сега я погледнах и е тази. 

Не стигнах до смяна на старата да видя кой е производителя. 

Това е за 1.8Т

IMG_20190410_083326.jpg8му

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега!

 

Аз пък още ме е яд че не си запазих оригиналната водна помпа при първавата смяна за да видя марката, даже и не я снимах. Беше перферктна след 130 хил. км. При смяната сложих HEPU, която е вече над 60 хил. км и не съм сигурен, но мисля че вече протече. Започна да ми капи антифриз в гаража под мотора и мисля че е от нея.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега забелязах че водната ти помпа е черна и пластмасова! :)

 

Все пак дай снимка на помпата ако имаш такава.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кое е "ОЕМ от Ауди"?

Малко да поясня случая!
Преди 4 месеца и 1000 мили ми смениха ангренажния ремък с ролките и водната помпа и ремъка на динамото.миналата седмица като погледнах под капака на ангренажния ремък видимо беше много износен и благодарение на тема тук в форума (за което мн съм благодарен[emoji846]) подразбрах че може да е пренапрегнат!!
Отидох в сервиза и им обясних,погледнаха и признаха че е пренатегнат по тяхна вина.
Сега ми дават възможност сам да си набавя комплект ремък и ролки и да им дам възможност да си поправят грешката за тяхна сметка.
За това искам мнение какво да взема и да приключа с тази драма [emoji2]
Благодаря за мненията ето ги и възможните варианти IMG_1723.thumb.jpg.9603bb19560e7ad8edd11


Sent from my iPad using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Поемат всичко,за тяхна сметка с цел да се приключи случая аз съм техен редовен клиент и искат да ме запазят като такъв.
Бях платил £450 за всичко предния път от което 3 h x £55 само труд


Sent from my iPad using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.8Т ли говорим за пренатягане на ангренажния ремък?
Там натягането не е ли посредством хидравличния обтегач със шпленда?
Той да регулира колко да е опънат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


1.8Тq(BEX) е двигателя


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение кода на мотора ... още от AWT-то насам всички така се обтягат и това пренатягане ми прозвуча несериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Така ми го обясняват като причина за износване на ремъка
Според теб нормално ли е да изглежда така на 1600 км пробег[emoji848] 97e552696d4f576eed00175b00d7a5c7.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

А този на динамото е ето така при условие че заедно са сменявани dd3dd1a8fb29de2c6b8a684eb2e840ff.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,не е нормално.

Но смятам,че причината е другаде.

Моя е на вече 40.000 не съм го поглеждал в интерес на истината за да съм напълно обективен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...