NITRO1 Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Тъпи въпроси няма, има тъпи отговори. Повдигането ще е другия уикенд вероятно защото майсторягата ще е фрии чак тогава ( днес до обед беше зает пак с мен ). Иначе мерси за отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 21 Април 2019 Доклад Share Публикувано 21 Април 2019 (Редактирано) Здравейте, имам един странен проблем с колата която е а4 б7 2.0tfsi и по конкретно с прословутия клапан на карт. вентилация. До преди седмица бях с къстъм "pcv клапан" но реших да синсложа оригиналния който е нов защото не мога да разбера каква е причината да ми се пълнят маркучите на турбото с масло. И веднага да кажа,че турбото е ново на няма и 2000км и проблема с него се изключва. Сега с оригиналния клапан пак продължава да ги пълни и не знам къде да търся проблема . Благодаря на отзовалите се Редактирано 21 Април 2019 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 21 Април 2019 Доклад Share Публикувано 21 Април 2019 Продължавам с въпросите: Кода на скоростната ми кутия е GJW, от този линк как да разбера кое е точното масло за тази кутия:https://www.ravenol.de/en/oil-guide.html 02X 6/1 ли би трябвало да е ( защото е 6 степенна предполагам ? ) Навсякъде по католози за задния диф дават , че събира 0,9 литра, последния път механика, като го сменя, каза, че дифа събрал 1,5 литра, възможно ли е да го е препълнил или просто да ме е натоварил с 1 л. отгоре? Тук пак е същата ситуация:https://www.fuchs.com/de/en/products/service-links/oil-chooser/ Защо дават 2 опции за скоростната кутия, лично аз не съм срещал такова А4 с 5 степенна, да не би да е заради Б6 ако там са 5 степенни, и пак за диф-а го дават 0,9 литра????????????? Вие ако избирате на коя марка от двете бихте заложили? Ето ти точно маслата за скоросна кутия (разсадката) и заден диферинциал поръчах ги от Райно За скоросната кутия ми изписа 3 л за задния дефиринциал 2 л Аз съм с 6степена ръчна при BEX Quattro Sent from my iPhone using TapatalkУтре съм запланувал смяната им и обслужване Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Април 2019 Доклад Share Публикувано 21 Април 2019 (Редактирано) Колега, благодаря за инфото, на база съвета на MMI от 13-а страница се вижда, че при мен маслото за скоростната кутия е със съвсем друго означение от това, което ти си показал на снимките, а това за диf-а завършващо на ......S2 е същото , като за мен. Ако кутията ти е същата, както моята ( GJW ) да ти споделя, че 3 литра няма да ти стигнат, събира около 3,5-3,7 литра. Редактирано 21 Април 2019 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 23 Април 2019 Доклад Share Публикувано 23 Април 2019 Колеги, колата е Б6 2001, искам да попитам, има в ОЛХ модули за дневни светлини и искам да вържа дългите светлини да се пускат на 20-30-40-50% и да ги ползвам като дневни, някой купувал ли е и дали стават? Въпрос 2 : в описанието пише , че захранват до 20w и трябва някакво реле? Инфо? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 23 Април 2019 Доклад Share Публикувано 23 Април 2019 Ако няма да си го монтираш ти по-добре ходи при първия срещнат алармаджия - ще ти монтира модул за 15-20 минутки. Взимат по 40-50 лева за всичко....Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_banditko Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Колеги, купих се хладилна чанта (12V) и искам да ми стои в багажника, включена към запалката там. Проблемът е, че не спира да работи, като колата е изключена и дори заключена (през прозореца виждам как диодчетата на чантата светят). Т.е. захранването от запалката в багажника не спира. Тази в купето си работи както тярбва. Нормално ли е това и как мога да променя и да работи само като е на контакт и/или запалена? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Без допълнително преправяне на ел. инсталацията мисля няма да стане - запалките са захранени непрекъснато. Единия вариант е да се сложи реле, което се командва през "контакт", за да спира запалката или просто да търсиш място да свържеш хладилната чанта директно към предпазител, който е захранен само на "контакт". Самата хладилна чанта консумира повечко ток, така че трябва да съобразиш към кой предпазител да я свържеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 (Редактирано) На 4/23/2019 at 14:04, freduri написа: Колеги, колата е Б6 2001, искам да попитам, има в ОЛХ модули за дневни светлини и искам да вържа дългите светлини да се пускат на 20-30-40-50% и да ги ползвам като дневни, някой купувал ли е и дали стават? Въпрос 2 : в описанието пише , че захранват до 20w и трябва някакво реле? Инфо? Благодаря От тук взех моя. Работи и има някои екстри. Не изисква допълнителни релета и т.н. Редактирано 25 Април 2019 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_banditko Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Без допълнително преправяне на ел. инсталацията мисля няма да стане - запалките са захранени непрекъснато. Единия вариант е да се сложи реле, което се командва през "контакт", за да спира запалката или просто да търсиш място да свържеш хладилната чанта директно към предпазител, който е захранен само на "контакт". Самата хладилна чанта консумира повечко ток, така че трябва да съобразиш към кой предпазител да я свържеш.Благодаря! Явно сам няма да мога да се справя и ще отида до някой сервиз да ми съдействат.Sent from my LG-H870 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Здравейте, колеги имам следните проблеми с а4 б6 2001 1.9 тди 130 к.с Седан. Онзи ден както си карах и си слушах музика и нещо ми се счу щракане намалих музиката и чух централното щрака да отключва, като спрях отключих с дистанционото и се оправи. По късно свалих си прозореца а да го вдигна и не иска, по късно се вдигна, след това мигачите изчезнаха пък дойдоха пък пак изчезваха, та общо взето проблемите са появяващи се и изчезващи. Проблемите са свързани само и единствено с (мигачи, стъклата, от преди малко клаксона, дългите светлини, плафон остава включен след затваряне на вратата) с китайски ксенон съм на дълги и къси. Преди ми е правило впечатление че при присветкване с дългите ми гаси и пак тръгва климатроника. Ориентирал съм се към комфорт модула, но не намирам с такъв код. Имам един приятел който се занимава с електроника на коли и утре се надявам да намери време да я закачиме и евентуално да отремонтираме този модул ако е възможно. Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека даде мнение. П.с. цъкат и някакви релета както си карам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_V Публикувано 27 Април 2019 Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 Здравейте колеги,първо весели празници. Някой да знае нещо за тази грешка или някакъв жокер за какво става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 1 Май 2019 Доклад Share Публикувано 1 Май 2019 Как се свалят страничните кори на Б6, през които минава колана. Искам да ги извадя навън и да ги тапицирам, но не се справям с освобождаването на колана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Май 2019 Доклад Share Публикувано 1 Май 2019 (Редактирано) Дърпат се нагоре.Това за черните на колонката. Редактирано 1 Май 2019 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 1 Май 2019 Доклад Share Публикувано 1 Май 2019 (Редактирано) Имам предвид за горната кора през която минава колана, която е с дупка за него. Редактирано 2 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Май 2019 Доклад Share Публикувано 1 Май 2019 Нямам спомен за тях как беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batko_miro Публикувано 1 Май 2019 Доклад Share Публикувано 1 Май 2019 На щипки са. Махни уплътненията, повдигни кората и ще ги видиш и ще се ориентираш на къде да дърпаш.Sent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 Преди 7 часа, batko_miro написа: Освободил съм ги от купето. Въпроса е как да ги извадя извън колата. В момента висят на колана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 (Редактирано) Разглобяват се, първо свали колана от пода. Редактирано 2 Май 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boc_ko Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 Здравейте, Изпадна ми генерация от RS4 B7 и от S4 B6, въпроса ми е има ли смисъл и ефект и коя ще е по-добре за B6 3.0i. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 On 5/2/2019 at 6:45 AM, alexander alexandrov said: Освободил съм ги от купето. Въпроса е как да ги извадя извън колата. В момента висят на колана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 (Редактирано) Благодаря! Точно това ми трябваше! Редактирано 7 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Desislav93 Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Здравейте ,колеги! Преди няколко дена преминах през един камък ,удара беше доста сериозен и ударих доста сериозно гредата под скоростната кутия ,разпукана е от всички всевъзможни страни,ще приложа снимки,въпроса ми е ,дали може да се завари ,че не мога да намеря никъде по моргите и ако някой евентуално я има за продажба бих я купил,става въпрос за Ауди А4 Б6 1.8Т 150 к.с 2002 година ,код на мотора AVJ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Това не се заварява. Търси друга при този https://www.olx.bg/ads/user/JNlb/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 На Б6 1.8Т колко АЧ акумулатор е желателно да се сложи, че сегашния се предава вече. А той е 80АЧ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване