Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Тъпи въпроси няма, има тъпи отговори.

Повдигането ще е другия уикенд вероятно защото майсторягата ще е фрии чак тогава ( днес до обед беше зает пак с мен ).

Иначе мерси за отговора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един странен проблем с колата която е а4 б7 2.0tfsi и по конкретно с прословутия клапан на карт. вентилация. 

До преди седмица бях с къстъм "pcv клапан" но реших да синсложа оригиналния който е нов защото не мога да разбера каква е причината да ми се пълнят маркучите на турбото с масло. И веднага да кажа,че турбото е ново на няма и 2000км и проблема с него се изключва. 

Сега с оригиналния клапан пак продължава да ги пълни и не знам къде да търся проблема . 

Благодаря на отзовалите се

 

Редактирано от Jordan Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам с въпросите:
Кода на скоростната ми кутия е GJW, от този линк как да разбера кое е точното масло за тази кутия:
https://www.ravenol.de/en/oil-guide.html
02X 6/1 ли би трябвало да е ( защото е 6 степенна предполагам ? )
Навсякъде по католози за задния диф дават , че събира 0,9 литра, последния път механика, като го сменя, каза, че дифа събрал 1,5 литра, възможно ли е да го е препълнил или просто да ме е натоварил с 1 л. отгоре?
Тук пак е същата ситуация:
https://www.fuchs.com/de/en/products/service-links/oil-chooser/
Защо дават 2 опции за скоростната кутия, лично аз не съм срещал такова А4 с 5 степенна, да не би да е заради Б6 ако там са 5 степенни, и пак за диф-а го дават 0,9 литра?????????????
Вие ако избирате на коя марка от двете бихте заложили?
 

Ето ти точно маслата за скоросна кутия (разсадката) и заден диферинциал поръчах ги от Райно
За скоросната кутия ми изписа 3 л за задния дефиринциал 2 л
Аз съм с 6степена ръчна при BEX Quattro
a4bb19274dcbaa0e5033732fabe2eabd.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Утре съм запланувал смяната им и обслужване ad9b15a8fd949b419774921c12334357.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря за инфото, на база съвета на MMI от 13-а страница се вижда, че при мен маслото за скоростната кутия е със съвсем друго означение от това, което ти си показал на снимките, а това за диf-а завършващо на ......S2 е същото , като за мен.

Ако кутията ти е същата, както моята ( GJW ) да ти споделя, че 3 литра няма да ти стигнат, събира около 3,5-3,7 литра.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата е Б6 2001, искам да попитам, има в ОЛХ модули за дневни светлини и искам да вържа дългите светлини да се пускат на 20-30-40-50% и да ги ползвам като дневни, някой купувал ли е и дали стават? Въпрос 2 : в описанието пише , че захранват до 20w и трябва някакво реле? Инфо? Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да си го монтираш ти по-добре ходи при първия срещнат алармаджия - ще ти монтира модул за 15-20 минутки. Взимат по 40-50 лева за всичко....

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, купих се хладилна чанта (12V) и искам да ми стои в багажника, включена към запалката там.

 

Проблемът е, че не спира да работи, като колата е изключена и дори заключена (през прозореца виждам как диодчетата на чантата светят). Т.е. захранването от запалката в багажника не спира. Тази в купето си работи както тярбва. 

Нормално ли е това и как мога да променя и да работи само като е на контакт и/или запалена?

 

Благодаря :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без допълнително преправяне на ел. инсталацията мисля няма да стане - запалките са захранени непрекъснато. Единия вариант е да се сложи реле, което се командва през "контакт", за да спира запалката или просто да търсиш място да свържеш хладилната чанта директно към предпазител, който е захранен само на "контакт". Самата хладилна чанта консумира повечко ток, така че трябва да съобразиш към кой предпазител да я свържеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/23/2019 at 14:04, freduri написа:

Колеги, колата е Б6 2001, искам да попитам, има в ОЛХ модули за дневни светлини и искам да вържа дългите светлини да се пускат на 20-30-40-50% и да ги ползвам като дневни, някой купувал ли е и дали стават? Въпрос 2 : в описанието пише , че захранват до 20w и трябва някакво реле? Инфо? Благодаря 

От тук  взех моя. Работи и има някои екстри. Не изисква допълнителни релета и т.н.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без допълнително преправяне на ел. инсталацията мисля няма да стане - запалките са захранени непрекъснато. Единия вариант е да се сложи реле, което се командва през "контакт", за да спира запалката или просто да търсиш място да свържеш хладилната чанта директно към предпазител, който е захранен само на "контакт". Самата хладилна чанта консумира повечко ток, така че трябва да съобразиш към кой предпазител да я свържеш.
Благодаря! Явно сам няма да мога да се справя и ще отида до някой сервиз да ми съдействат.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги имам следните проблеми с а4 б6 2001 1.9 тди 130 к.с

Седан. Онзи ден както си карах и си слушах музика и нещо ми се счу щракане намалих музиката и чух централното щрака да отключва, като спрях отключих с дистанционото и се оправи. По късно свалих си прозореца а да го вдигна и не иска, по късно се вдигна, след това мигачите изчезнаха пък дойдоха пък пак изчезваха, та общо взето проблемите са появяващи се и изчезващи. Проблемите са свързани само и единствено с (мигачи, стъклата, от преди малко клаксона, дългите светлини, плафон остава включен след затваряне на вратата) с китайски ксенон съм на дълги и къси. Преди ми е правило впечатление че при присветкване с дългите ми гаси и пак тръгва климатроника. Ориентирал съм се към комфорт модула, но не намирам с такъв код. Имам един приятел който се занимава с електроника на коли и утре се надявам да намери време да я закачиме и евентуално да отремонтираме този модул ако е възможно. Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека даде мнение. 

П.с. цъкат и някакви релета както си карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се свалят страничните кори на Б6, през които минава колана. Искам да ги извадя навън и да ги тапицирам, но не се справям с освобождаването на колана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид за горната кора през която минава колана, която е с дупка за него.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На щипки са. Махни уплътненията, повдигни кората и ще ги видиш и ще се ориентираш на къде да дърпаш.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, batko_miro написа:

 

Освободил съм ги от купето. Въпроса е как да ги извадя извън колата. В момента висят на колана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяват се,  първо свали колана от пода.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/2/2019 at 6:45 AM, alexander alexandrov said:

Освободил съм ги от купето. Въпроса е как да ги извадя извън колата. В момента висят на колана?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Точно това ми трябваше! 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,колеги!
Преди няколко дена  преминах през един камък ,удара беше доста сериозен и ударих доста сериозно гредата под скоростната кутия ,разпукана е от всички  всевъзможни страни,ще приложа снимки,въпроса ми е ,дали може да се завари ,че не мога да намеря никъде по моргите и ако някой евентуално я има за продажба бих я купил,става въпрос за Ауди А4 Б6 1.8Т 150 к.с 2002 година ,код на мотора AVJ

20190504_210149.jpg

20190505_090245.jpg

20190505_091737.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...