Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Ето колега.
Кодове за акумулатори
Пише отзад на лепенката с VIN-a.
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah)
J1A battery 380 A (64 Ah)
J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги слагам максимално големия, който се събира на мястото за акумулатора...Мойто каране е смърт за акумулаторите и по-големите изкарват малко повечко - 5-6 паления на ден за по 2-3 км и едно извънградско на 2-3 месеца за зареждане :)

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, tonko2.0T написа:

 

Благодаря! Видях същия код на лепенката, но тук от на колегата не видях същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пълно е коли за части - купи си здрава греда. Днес си поръчах от една В6-ца авант, ако не намираш за части - пиши ми, ще ти дам координати.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/20/2019 at 8:31, МММ1 написа:

Те и всички оригинални части за по старите модели се произвеждат там. Което не е проблем. Важно е качеството.

 

Оригиналния горивен филтър който махнаха вчера и той е китайски UFI с дата на произдовство Март 2006 г. След като е изкарал 193 хил. км, 13 години и e прекарал 14 тона бензин без да се запуши, за новия нямам никакви притеснения.

 

IMG_3047.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Клъцнах го с ножовката да видя как е вътре. Оказа се много по-чист от колкото очаквах:

 

IMG_3048.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скоро сменях бензинова помпа и като е топла колата започна да пали с много въртене. Тия дни и мисля да сменя филтъра да видя дали е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един много дърт Форд ескорт дизел наскоро сменях горивен филтър.Беше на над 80к км без грижи. Срязах го и беше умерено замърсен (не много). Това само с БГ нафта.

На старото ауди сменях горивния на 40к км.Срязах и беше като нов. Пак БГ нафта.

Сега мисля на поне 60к км да го сменям. Няма смисъл по-рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.05.2019 г. at 15:49, Passi написа:

И какво излиза,че не е нужна смяна с маслото:lupe:

Много сменят маслото на 365 дни при изминати около 5000км. Излиза, че при филтрирани 400 литра нафта сменят филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...