Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Аз говорех за ефекта когато колата вече е минала на газ. За проблема преди да мине на газ не мога да съм полезен. И под рязко подаване на газ нямам предвид да я изрежеш на 6к оборота. Просто докато колата е на място натиснеш рязко педела примврно до 2- 2и нещо хил. оборота. Не гарантирам, че при теб е същото. Просто симптомите които описваш след като мине на газ са като при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.05.2019 г. at 20:03, mng написа:

А как мога да разбера с какво отваряне е?

Извинявам се за късното включване - ако е по-новия модел волан с почти квадратен еърбег, с двустепенно отваряне е! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3.06.2019 г. at 9:14 PM, NITRO1 said:

Точно това прави гадината и леко потреперва докато е на 1200 оборота, аз рязко газ на студена кола НИКОГА не съм подавал..........незнам каква е реакцията тогава. А какво общо имат газовите инжектори, когато колата работи на бензин??????????????

Ако трябва ще ги сменя. Съмнява ме да им е дошло времето за 63к. или бъркам?

Давам инфо ако на някой би му било от полза - смених свещите с нови отново с NGK  и проблема изчезна, дори имам съмнения, че ускорението стана една идея по-добро но може и да е имагинерно това. Само 2 въпроса изникват, на които лично аз не намирам отговор:

1. Във връзка с проблема колата беше закарана на диагностика, която не отчете никакви проблеми или грешки никъде. Ако е бил проблема в свещите, не би ли трябвало да се появи на диагностиката това? Или се появява смао ако има проблем с някоя бобина , като missfire?

2. Има ли начин, ако отнякъде може да се разбере с какъв gap са полюсите да се нагласят с луфтоме ри да се ползват поне още 20к. (уточнявам, че сегашните бяха на 63к.), имаше и жълт пръстен около изолационната част на свеща, което според майстора значело, че биела искра там и наистина свещите са били за смяна. Карам на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха даже на 40 да ги сменям, а карам с тези на нгк, които са за газ. При цена от 20лв бройката не мисля, че си струва да си играеш за да изкараш още няколко хил.км и да рискуваш нещо по-скъпо от кофти искра

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яяяя, че интересноооо, кАжи кои са тия "свещи за газ", че все чуваме легендите за тоя еднорог, а тъй и не сме го видели още?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, иридиеви свещи. Не че са за газ специално, но са по-студени и издържат повече на по-високата температура на горене на ЕлПеЖе-то.

Мисълта ми беше, че дори и те свършват за около 40к, а камо ли да мъчиш нормална свещ от 6лв/парчето на +60к

https://www.ngk.com.au/technical_info/lpg-compatibility/

Я, оказва се, че има и специални за газ - ето ти скрийншот за еднорога от сайта на нгк

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

63ce16adb478abb268b9ddbc2007238f.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам, хитроватия "маркетинг" на производителя, е безграничен в изобретателността си. Както някой спомена наскоро из форума, ако пуснат в (например)метро еднопосочен кабел за променлив ток, със сигурност и за него ще се намерят купувачи^_^.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата за свещите.

Взимал съм и от не брандираните НЖК В-лайн и от брандираните,според двигателя,изкарват си 5-60000 на газ при здрави бобини безпроблемно,тествано на 3 коли вече.

 

Незнам каква е тая дискусия относно свещи за газ,студени,топли,това

ми напомня на един лаф - зимен и летен термостат и шрочие и прочие ... не се филмирайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tsvyatkoff, нищо не мъча, специално със свещите карам докато започне да става проблем, незнам за кви свещи говориш но моите са от 25 лева бройката за бензин, не вярвам в тези измислици, като свещи за газ или масло за газ. Слагам само това , което казва производителя, дори, като свалихме оригиналните на 180к. Бяха брандирани NGK с щампата на фв/ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде видя рециклиране на свещи? Глупавото е друго и то е да се купуват "свещи за газ", при положение, че такива съществуват само в лакърдиите на търгашите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, tsvyatkoff said:

Ти карай с каквото искаш, аз само ти казвам, че да рециклираш свещи е глупаво според мен :)

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

Аз наистина карам скаквото искам, като основно се съобразявам с това, което казва производителя. Никъде не съм споменавал за рециклиране на свещи, а просто питах , ако се свие разстоянието на електродите е ли е възможно да изкарат  още например 10-20к.? Като разбира се ако не е възможно ги сменям веднага - четейки мои постове в този форум надявам се си забелязал, че компромиси с поддръжката на колата си не правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на газ и на бензин не изписва никакви грешки колата, а когато работи само на бензин има едни много фини, леки вибрациЙ, което много ме дразни (въобще не е бил проблема в свещите). Та най-бързия и ефективен вариант бил само с някаква добавка за прочистване на бензиновите дюзи/инжектори, нямало смисъл да се свалят и на ултразвук а по- доброто решение в случай, че добавката не помогне било стенд за дюзи , ане ултразвук. Някой да препоръча марка добавка за почистване на бензинови дюзи. Мисля да покарам 200-300 километра само на бензин. Двоумя се между Bardahl или STP?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде видя рециклиране на свещи? Глупавото е друго и то е да се купуват "свещи за газ", при положение, че такива съществуват само в лакърдиите на търгашите.
Иридиевата свещ е по-издръжлива по всеки параграф от обикновената никелова или медена свещ, ама кво ли ти обяснявам, по твойта логика и синтетичното масло сигурно е измама. Тя колата и с обикновена вода може да върви, ама пак и слагаш дестилирана, нали.

По темата със свещите - мисълта ми беше, че дори и да се настрои разстоянието няма смисъл да се експериментира при положение, че цените им са ниски - измъчване за мотора е. Плюс това вероятно пак няма да работят добре тъй като покритието им се захабява и свещта не прави добра искра - не е само до разстояние.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"измъчване на мотора"^_^, тук интересът ми увяхна окончателно.

Облъченият "потребител", винаги ще си бъде най-добрата инвестиция за всеки хитроват търгаш. А ако е и незнаещ, е направо Раят на Земята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли малко кво се случва със смесите ти като нямаш адекватно запалване спорадично на всеки N запалвания, гений. Помисли си после и колко възпламенявания трябва да се случат за 20к км. Разправяй ми после, че е все тая и, че не се гавриш с цялата газоразпределителна система...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо мерене на п.....и!      Все пал независимо на кого колко му е размера, свещите имат огромно значение за работата на мотора. Всички останали твърдения са за спорта. И няма свещи, които не се нуждаят от смяна никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, трудна ли е подмяната на този клапан? Казаха ми, че се сменя заедно с колектора, но аз го намерих, че се продава и отделно. Колата е 2.0TDI BRD

IMG_20190618_201529.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстои ми смяна на предна главина на В6.
Бихте ли препоръчали марка? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SKF примерно, но сменяй и двата лагера отпред защото практиката показва след смяна на единия почва да се чува как вие и другия. Просто са на еднакъв пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, маншончето което е между двете части на казанчето за чистачките има ли си OEM номер, че нещо не го намирам?

 

9599292F.jpg

 

9599291E.jpg

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...