Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Колеги чудя се дали да не минавам на масло 5w40 . Досега винаги съм карал с 5w30  , макар че нямам дпф.

Гори ми към 700-800 мл на 10к км. 

Дайте съвет , дали ще има разлика в работата на двигателя и в разхода на масло споре вас?

А4 б7 2.0тди 140к.с. БЛБ

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам въпрос за климатроника. Колата е 1.8т 150к.с. една перка. Зареден и проверен е, като го пусна да духа на low, духа много студено и много добре, при каране извънградско по някое време почва яко да намалява струята. Гася го и нещо се пооправя и след някой друг километър пак така. Идеи? 

Редактирано от freduri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нов съм ,скоро се сдобих с А4 В7 Avant 2.0tdi BRW,колата е страхотна ,запазена и искам да продължа да я гледам както трябва.Та имам няколко въпроса ,търсих из темите,някой са много стари, други без ясно обяснение и за това се извинявам предварително ако се повтарям.

 

1.Предишния собственик я е карал с масло 5w 40,понеже я откарах на човек да я огледа ми каза че тези двигатели са малко претенциозни и обичали хубаво масълце,каза ми 5w 30,вие по опитните какво ще ме посъветвате към днешна дата.Координати на някой в форума който продава точното масло

 

2.Какво ви е мнението за стелката в багажника,искам да сложа.Имат ли остра миризма на гума ,или да поръчвам смело

 

3.Да питам за огледалата,един приятел с голфче,както се качи а4-ката и първото нещо което каза  "а на това ауди му се прибират огледалата" ,загледах се и прочетох във форума и видях,че имам иконката ,завърта се копчето,но забелязах че шофиорското огледало явно е чуквано и много майсторски със силиконче е направено и не посмях да пробвам ,да не се счупи ,че ми претстои път до Гърция.Та въпроса ми е ако се окаже че трябва да го сменявам,огледалата всички ли са еднакви,или има нещо специално в тези които са с прибиране.След 10 дни ще опитамкято си дойда,а след като се завърти копчето ,сами ли трябва да се приберат

 

4. И последно ,защото най не ми е спешно,но да питам за навигацията,има ли човек /колега от форума  в региона Перник -София,който може да я ъпдейтне и там всичко което е необходимо,за да заработи,ще съм благодарен за имена и телефони към кого да се обърна .От моя страна разбира се,ще си платя колкото струва 

 

Благодаря ви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дам кода е BPW ,извинявам се за грешката.Значи не е проблем ,а 5 w 30 , да не го слагам,да не го похапва предполагам.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Търся кората над акумулатора и казанчето на B6 1.9 Tdi 2004г. Виждам по обявите много кори втора употреба, ама на такива цени близки до чисто нови?! Моля насочете ме към нещо по достъпно 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

https://youtu.be/Zu9i1llvKqo

Колеги какъв е този странен звук? Идва някъде от средата. Като че ли счупена пластмаса се удря в пластмаса. Има едно ръмжене. Звука се появява докато карам с над 70км/ч. Не е постоянен. Понякога изчезва и идва пак. Във видеото се разбира много добре. Благодаря предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Chewbacca написа:

Като че ли счупена пластмаса се удря в пластмаса.

Като че ли сам си си отговорил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,и да се извиня предварително ако вече въпросът е задаван!
Моята б6 ца е без ксенон и сега намерих едни ксенонови фарове,та въпросът ми е мога ли само да ги сменя с тия който са на моята кола в момента,или нещо ще трябва да се обучава,модули ...?
Да вметна че имам пръскалки на бронята за фаровете ако това има някакво значение!
Благодаря за мненията колеги [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Здравейте,и да се извиня предварително ако вече въпросът е задаван!
Моята б6 ца е без ксенон и сега намерих едни ксенонови фарове,та въпросът ми е мога ли само да ги сменя с тия който са на моята кола в момента,или нещо ще трябва да се обучава,модули ...?
Да вметна че имам пръскалки на бронята за фаровете ако това има някакво значение!
Благодаря за мненията колеги [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, имам проблем с дюзите на А4 б7 2.0tdi BRD 170 кс. Трябва да ги сменя, та ако може да ми кажете какви са ми вариантите?! Има ли дюзи от друг двигател които биха станали на този? Като цяло искам решение някакво..Благодаря предварително! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, DobrevST said:

Колега, би ли споделил в какво се изразява проблемът? Колата е меко казано бавна и тромава. Турбото се усеща само и единствено на 2-ра и на 3та скорост лекичко около 3000 оборота. Всички ми казват дюзи! На компютър дюзите и турбото са перфектни. Не знам къде е проблема точно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е пуши ли, тресе ли, трудно палене? Аз също съм с BRD - по принцип колата си е по-тромава в ниските и турбото се усеща на 2800, 3000. Не мисля, че дюзите имат нещо общо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не тресе грам, пали лесно, пуши бяло зимата... Знам, че е селско малко, но по-добро описание и сравнение няма как да дам: коли над 120 конски сили буквално не мога да им стъпя на пръста. Разбиват ме, а един познат със същия мотор се справя с БМВ Х5 3-ка дизел без проблем. Съжалявам за глупавото обяснение защо не съм доволен и защо смятам че е голям проблема.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги . Имам Ауди а4 б6 бензин газ . На скоро започна да смучи въздух  от дясно под казанчето на анти фриза . Сутрин докато е студена не работи както трябва загрее ли се управя всичко даже на газ сутрим гасне. Някой можели да ми помогни ако знае  за какво става въпрос. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. От известно време усещам колата доста мудна в ниските обороти. Четох тук във форума, че се препоръчва почистване на дебитомера. Свалям го днес да го почистя и какво да видя? Няма го елемента вътре. Грешки нямам записани.
Каква роля играе този елемент? Температурата на въздуха ли мери?
Дебитомер Бош ли да взема или друга марка?
Някакви съвети? e39835ed6e956ddbe2aab35ee3f44113.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което "липсва" е т-датчика за входящия въздух, но при теб е вътре в дебитомера, а не отвън - затова го няма. Просто дебитомерите ги правят 2 вида и затова стои като заготовка. Ако липсва веднага записва грешка, така че всичко е наред. Почисти го (само със специален спрей за МАФ или чист спирт) и виж как ще се държи в ниски обороти, но прегледай и вакуумите да няма скъсано/хлабаво/сцепено маркуче някъде.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Значи си е така. Почистих го със спрей за целта, но няма ефект. Пак е мудна. Отиде ли във високите се държи добре. Също забелязвам, че ако и подавам плавно газ се държи по-адекватно. Ако смачкам газта все едно няма мощност. Ще прегледам и маркучетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото маркуче което изглежда зле е това което върви успоредно с друг маркуч за антифриз пред капака на ангренажния ремък.
d4b3c5183b559de073726bb492925b73.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...