Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Преди 7 часа, CVT написа:

 

Благодаря ти за отговора 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, закачих колата на VCDS понеже ми светна чека.

 Излезе това:

16501 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) 
            P0117 - 35-00 - Signal too Low

 

След това разгледах какви показания дава и показва нереално висока температура на антифриза:

Screenshot_122.jpg.a916c6a46199fcd28b803e16603350b3.jpg

Но в купето стрелката при студен двигател си е на минимум и после нормално се качва до 90 и там си седи без да се мърда. Може би ползват различни сензори?

По принцип имам проблеми с трудно палене. Пали от втория път. Но проблема бе по-скоро в помпата. Която смених с друга.

Колата е 1.8т

Предполагам сензора е за смяна. 

Редактирано от GameON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В корпуса на температурния датчик има два датчика, единият подава информация към ECU, другият подава информация към таблото с приборите. Затова са такива наблюденията ти относно стрелката (само единият е дефектирал).

Редактирано от ads
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ще  преминавам на 2дин конзола в колата ми/В7/.За целта си взех друго управление на климатроника, което е за такава конзола.Новото управление е пак от В7-ца.Ще се наложи ли някаква допълнителна кодировка с VaGCom,или всичко ще заработи без проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че можеш да смениш само лицевия панел - там е разликата в размерите при двоен дин (някои просто го изпиляват малко и става, не го сменят). Иначе можеш да си свалиш кодировката на старото управление на климатроника за всеки случай защото може да има някакви разлики между двете - това в случай, че ще ползваш новото управление на климатроника.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Колата е а4 б6

Искам да сложа комплект интериорни лайстни (с пепелниците и трима около лоста) от кола с двоен дин на моята която е с обикновено радио

Питането ми е 

Ще стане ли пепелника от комплекта дабълдин на кола с обикновено радио?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всички ръководства които съм чел за преминаване от единичен към двоен дин трябва да се смени или да се реже лайсната на пепелника, което означава че не са еднакви. Виж на 21-ва страница тук: цък!

 

Ако стане, може да имаш някаква дупка в пролуката под климатроника.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже и аз в момента се занимавам с тая работа/преминаване към 2din/,та да питам за този прословут пепелник.Възможно ли е на пепелник, който е за 2дин конзола да се прехвърли само капака от такъв за 1дин  конзола,защото не мога да открия 2дин пепелник с капак/драскан алуминий/,като моя?И има ли разлики в панела около скоростния лост при двата варианта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Б6 1.8Т АVJ на главата на 1 и 2 цилиндър фаските са заминали и ми препоръчаха да търся друга глава. Има ли съвместимост или трябва да търся точно от АVJ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на първи и втори цилиндър на изпускателните клапани. И ми казаха, че ако се сменят няма да кара дълго. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е здрава отливката, никакъв проблем да се сменят и паснат наново пръстените, тия истории с "не става,", сме ги чували.

А и да са разбили леглата, пак се престъргват, по-голям диаметър (външен, естествено в определени граници) и си в джаза. Баси, за едни легла, цяла глава.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, за отливката дали е здрава, главата няма пукнатини. Просто пръстена, където ляга клапана е изяден. Казаха, че ако го сменя щяло да изкара 2-3хил.км и да стане по-зле. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро  носих да правят подобна  глава,с изядени легла,казаха че е от бедна смес на газ,на стенд са пилили опашките за да станат равни. Двигателя преди ремонта имаше нестабилен празен ход.Сега работи добре.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е няма толкова елементарен ремонт, е, ако имат нужните материали, машини и познания най- вече, да се сменят клапанни легла си е рутинно нещо, но за специализиран сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти е, че купих 20 клапана, 20 повдигача, водачи, за да ревизирам тази. От Свищов съм тук няма кой да я направи, днес ходих на едно място в Плевен и ми казаха това. Някой ако има представа къде ги правят може да ми даде координати. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно той се захвана с ревизията и след 2 седмици работа по главата видя, че леглата са износени... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...