ivailo_slavov Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 На твое място бих върнал оригиналния модул и бих си сложил един CarDRL на 35% на дългите и това е. Това което се опитваш да направиш според мен няма да стане - инсталацията на колата е друга. При lowline късите се захранват директно през ключа на фаровете и през предпазители №20 и №21, а с highline всичко се управлява от модула, а той пък от ключа на фаровете. Има значение дали пък ключа е с позиция "auto" или не, кашата може да стане много голяма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Писнаха ми тея менте модули, всяка година горят, затова исках оригинално да го направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 27 Март 2020 Доклад Share Публикувано 27 Март 2020 (Редактирано) Преди 21 часа, quаttro написа: Опитах на 81 канал да извърша адаптацията, но ми изписва BUS NOT OK.... Набарах един по-оригинален вцдс с дуалк+усб кабел, та с него мина и процедурата по 81 канал, но нищо не се промени. Продължават да светят габаритите постоянно, а дълги няма. Сменям кодирането на държавата на всички страни, но ефект не виждам. Някой, някакви идеи, какво да правя? Ще съм благодарен на всякакви съвети! @bsdnikolov @VBI Преди 22 часа, quаttro написа: Колеги, четох я темата за дневни светлини на Б6, моя central electric модул се оказа low level и като сменях кодировката пускаше само габаритите. Затова го смених с друг модул от Б6 - 8E0 907 279 F който уж e high level и трябва да поддържа дневни светлини, но след като го закачих и го отворих през vcds_lite , каквото и да променя в кодирането, нищо не дава отражение. Светят си само габаритите постоянно (дори не мога да ги спра), а дълги не мога да включа, само светкавица. Също и мигачите мигат много бързо и има записани 14 грешки - за всяка една крушка по колата (които иначе са си здрави). Навежда ме на мисълта, че самия модул нещо не функционира коректно. Инсталирането само закачане на буксите ли включва или трябва да правя и друго - обучение, компонент протекшъни и т.н.? Редактирано 27 Март 2020 от quаttro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 27 Март 2020 Доклад Share Публикувано 27 Март 2020 Писнаха ми тея менте модули, всяка година горят, затова исках оригинално да го направя.http://cardrl.eu/Този на 80ката го ползвах 7години.Сега на А4ката над 2г.От тях съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Март 2020 Доклад Share Публикувано 27 Март 2020 И аз съм с DRL на А4-та и няма драми.И на А3-та също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 @quаttro предполагам, че проблема е в липсващи кабели към новия модул и кодиране. Хубаво е някой с ЕЛСА (аз нямам) да провери дали има разлика в окабеляването при различните модули. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Събрах колата и я запалих, но ми излиза грешка 17763-Cylinder 1 Ignition circuit P1355-35-00- Open circuit разменях бобини, но пак си остава грешката за 1 цилиндър. Какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Огледай куплунга на бобината на 1-ви цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Благодаря, утре ще го огледам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Също пробвах и както е извадена бобината да сложа друга свещ, и си имаше искра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 29 Март 2020 Доклад Share Публикувано 29 Март 2020 Открихме проблема, нямаше сигнал от компютъра до бобината. Пуснахме нов кабел и колата се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
axzzey Публикувано 3 Април 2020 Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 (Редактирано) Момчета това се появи току що, масло си има..какво значи? Датчика за нивото на маслото ли е? Колата е Б7ца, 2.0 TDI 170 к.с. Куатро Редактирано 3 Април 2020 от axzzey Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Април 2020 Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 Да, датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
axzzey Публикувано 3 Април 2020 Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 (Редактирано) Мога ли да карам така за момента? Говоря за няколко дни максимум. Редактирано 6 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 3 Април 2020 Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 Мисля, че няма да имаш проблеми, но за нивото на маслото разчиташ само на себи си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Април 2020 Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 Карахме така около два месеца докато дойде време за смяна на маслото.Съвета ми към колегата с проблема е да си купи оригинален датчик,който е на HELLA.Aфтърмаркета не изкарва дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 Имам драма с отварянето на багажника на Ауди Б7 авант. Отваря се само когато задържиш бутона на дистанционното. Проверено бравата работи Цека ключето работи. Окабекляването до гумените съединения до пантите всичко е ток. Не мога да открия проблема, пробвах и различни кодировки с vcds не става . В блока на инструментие не отчита че работи цека ключето , а всъщност със мултицет го проверих когато го натисна работи. Давайте идей.... Няко знаели къде продължава окабеляването на багажника и има ли конектори някъде из купето? Да повторя багажника се отваря единствено със задържане на бутона на дистанционното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 Ключалка на багажника има ли? Виж да не е на "заключено" с ключа...Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 Няма ключалка на багажника. Няма бутон в колата за отваряне на багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 Най-вероятно имаш прекъснат кабел в самия гумен маншон. Там е слабото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 Проверих с мултуцет точно там където влизат кабелите в купето всички са наред. Някой знаели вратата на багажника когато се свали от купето и окабеляването има ли букса за да може да се свали комплект с окабеляването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 7 Април 2020 Доклад Share Публикувано 7 Април 2020 От 3 - 4 дни стъклата спират да се отварят и плафоните не изгасват на случаен принцип. За Б6 става въпрос, стъклата не се свалят от никое копче, не само от шофьорската врата. Някакви идеи кое прави мизерия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 7 Април 2020 Доклад Share Публикувано 7 Април 2020 (Редактирано) @alexander alexandrov Виж кутията под чистачките и под шофьорския мокет. Редактирано 7 Април 2020 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 7 Април 2020 Доклад Share Публикувано 7 Април 2020 За коя кутия под чистачките става въпрос да погледна първо нея? @royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 7 Април 2020 Доклад Share Публикувано 7 Април 2020 @alexander alexandrov Над сервото, там трябва да е компа. Виж да не се е напълнило с вода. Макар, че комфорт модула ги контролира тия екстри, а той май беше под мокета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване