Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

На твое място бих върнал оригиналния модул и бих си сложил един CarDRL на 35% на дългите и това е. Това което се опитваш да направиш според мен няма да стане  - инсталацията на колата е друга. При lowline късите се захранват директно през ключа на фаровете и през предпазители №20 и №21, а с highline всичко се управлява от модула, а той пък от ключа на фаровете. Има значение дали пък ключа е с позиция "auto" или не, кашата може да стане много голяма :eusa_doh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, quаttro написа:

Опитах на 81 канал да извърша адаптацията, но ми изписва BUS NOT OK....

 

Набарах един по-оригинален вцдс с дуалк+усб кабел, та с него мина и процедурата по 81 канал, но нищо не се промени.

Продължават да светят габаритите постоянно, а дълги няма. Сменям кодирането на държавата на всички страни, но ефект не виждам.

Някой, някакви идеи, какво да правя?  Ще съм благодарен на всякакви съвети!

@bsdnikolov

@VBI

 

Преди 22 часа, quаttro написа:

Колеги, четох я темата за дневни светлини на Б6,  моя central electric модул се оказа low level и като сменях кодировката пускаше само габаритите.

Затова го смених с друг модул от Б6 -  8E0 907 279 F   който уж e high level и трябва да поддържа дневни светлини, но след като го закачих и го отворих през vcds_lite , каквото и да променя в кодирането, нищо не дава отражение.  Светят си само габаритите постоянно (дори не мога да ги спра), а дълги не мога да включа, само светкавица.  Също и мигачите мигат много бързо и има записани 14 грешки - за всяка една крушка по колата (които иначе са си здрави).

 

Навежда ме на мисълта, че самия модул нещо не функционира коректно.

Инсталирането само закачане на буксите ли включва или трябва да правя и друго - обучение, компонент протекшъни и т.н.?

 

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писнаха ми тея менте модули, всяка година горят, затова исках оригинално да го направя.
http://cardrl.eu/
Този на 80ката го ползвах 7години.
Сега на А4ката над 2г.
От тях съм доволен.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@quаttro предполагам, че проблема е в липсващи кабели към новия модул и кодиране. Хубаво е някой с ЕЛСА (аз нямам) да провери дали има разлика в окабеляването при различните модули. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събрах колата и я запалих, но ми излиза грешка 

17763-Cylinder 1 Ignition circuit

P1355-35-00- Open circuit

разменях бобини, но пак си остава грешката за 1 цилиндър. Какво може да е? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открихме проблема, нямаше сигнал от компютъра до бобината. Пуснахме нов кабел и колата се оправи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета това се появи току що, масло си има..какво значи? Датчика за нивото на маслото ли е? 

 

Колата е Б7ца, 2.0 TDI 170 к.с. Куатро

Screenshot_20200403_171433.jpg

Редактирано от axzzey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карахме така около два месеца докато дойде време за смяна на маслото.Съвета ми към колегата с проблема е да си купи оригинален датчик,който е на HELLA.Aфтърмаркета не изкарва дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам драма с отварянето на багажника на  Ауди Б7 авант. Отваря се само когато задържиш бутона на дистанционното.
Проверено бравата работи 

Цека ключето работи.

Окабекляването до гумените съединения до пантите всичко е ток.

Не мога да открия проблема, пробвах и различни кодировки с vcds не става . В блока на инструментие не отчита че работи цека ключето , а всъщност със мултицет го проверих когато го натисна работи.

Давайте идей.... Няко знаели къде продължава окабеляването на багажника и има ли конектори някъде из купето?

Да повторя багажника се отваря единствено със задържане на бутона на дистанционното 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ключалка на багажника.

Няма бутон в колата за отваряне на багажника.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих с мултуцет точно там където влизат кабелите в купето всички са наред.  

Някой знаели  вратата на багажника когато се свали от купето и окабеляването има ли букса за да може да се свали комплект с окабеляването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 3 - 4 дни стъклата спират да се отварят и плафоните не изгасват на случаен принцип. За Б6 става въпрос, стъклата не се свалят от никое копче, не само от шофьорската врата. Някакви идеи кое прави мизерия? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@alexander alexandrov Над сервото, там трябва да е компа. Виж да не се е напълнило с вода.

Макар, че комфорт модула ги контролира тия екстри, а той май беше под мокета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...