Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Взех си това #Aliexpress Your BGN 3.45 in coupons are here!

https://a.aliexpress.com/_dYZb0mG

Сега с Dension-a имам блутут, aux или флашка. Което ми е кеф. Готино е с блутута, че с аукса все трябва да свързваш кабела.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,някой да е имал проблеми със задната чистачка.Първо сама почна да работи докато си карам и след това почна да спира на различни места.Сега понякога като запаля колата почва пак да работи ,както и понякога си спира там където трябва.Проверих кабелите на вратата няма прекъснати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е всеизвестен проблем.Моторчето се пълни с вода и почва да прави каквото си иска.Отваря се,почиства се и ако не е много зле почва да си работи.Задължително се сменят мисля,че бяха два о-пръстена.Има доста инфо за проблема

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Таванчето ми рязко провисна цялото за няма и месец. Ще се претапицира, то е ясно, но как стои въпроса с колонките, които са отстрани на тавана? Ако и те се претапицират какво се случва с еърбеговете?!? Нямам си и на идея откъде излизат страничните, ако недай си боже се наложи? Колата е б6 авант...

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да те притеснява от колонките. Миналата година претапицирах само че с алкантара тавана и всички колонки. Еърбеговете си вървят зад колонките по самия таван и не пречат при свалянето на колонките. Особеното е, че самите колонки са доста дълги при Б6 за разлика от други коли и модели, които съм правил. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имаме А4 Б6 1,9.Февруари свалях турбина за чистене на геометрия.Днес колата пак влезе в авариен режим.Сънмявам се пак за геометрия на турбото.Ще я закачим на VAG да проверим.Ако се наложи пак ще сваля турбината,но въпроса ми е друг.Колата има чип(така я купихме).Възможно ли е от него да прави тези простоии с геометрията?Да скоро не е излизала извън града на разходка,но имаме и А3,което е със същият мотор,но без чип и няма тези тревоги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@veselin velchev Нормално е при ремап  да има повишена димност  на изгорелите газове, но мисля че добра добавка за горивото  и издухване  от време на време на 3500/4500 оборота би поддържало геометрията чиста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

 

Колата ми е Ауди А4 Б7 с мотор BPW, мултитроник и реших да си монтирам темпомат. След като изчетох темата във форума си набавих нужния модул и лостче и извърших монтажа. За мое съжаление се оказа, че кабела и софтуера на мой приятел няма да ми свършат работа за кодирането за което се обърнах към човека от който закупих модула. Този човек въпреки познаянията му направи най- голямата грешка. Не записа старото кодиране на АБС модула ами директно ог изтри, след което го кодира по начина от темата във форума и колата светна като коледна елха цялата в грешки. След като прочетох по темата установих, че аз съм с АБС модул BOSCH 8.0 а в темата от форума е посочено кодиране за АБС модул BOSCH 5.7. Сега съм в безизходица защото в нета намерих едиснтвено една частична тема в Audizine, където са се опитали да установят кодирането на въпросния модул 8.0 но не ми свърши работа. Молбата ми е към колегите с автомобили като моя дали може да ми помогнат като ми кажат кодирането на техните модули за да се опитам да направя нещо.

 

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/28/2020 at 11:01 PM, aperativ said:

Здравейте колеги,

 

Колата ми е Ауди А4 Б7 с мотор BPW, мултитроник и реших да си монтирам темпомат. След като изчетох темата във форума си набавих нужния модул и лостче и извърших монтажа. За мое съжаление се оказа, че кабела и софтуера на мой приятел няма да ми свършат работа за кодирането за което се обърнах към човека от който закупих модула. Този човек въпреки познаянията му направи най- голямата грешка. Не записа старото кодиране на АБС модула ами директно ог изтри, след което го кодира по начина от темата във форума и колата светна като коледна елха цялата в грешки. След като прочетох по темата установих, че аз съм с АБС модул BOSCH 8.0 а в темата от форума е посочено кодиране за АБС модул BOSCH 5.7. Сега съм в безизходица защото в нета намерих едиснтвено една частична тема в Audizine, където са се опитали да установят кодирането на въпросния модул 8.0 но не ми свърши работа. Молбата ми е към колегите с автомобили като моя дали може да ми помогнат като ми кажат кодирането на техните модули за да се опитам да направя нещо.

 

Благодаря предварително

Здравейте,

 

Благодаря на колегите които се отзоваха и помогнаха със съвети. За мой късмет успях да се оправя като прочетох кодирането на колега със същото ауди като моето. 

Ако мога да съм от помощ за някой изпаднал в същия проблем кодирането на АБС 8.0 за ауди А4 Б7 BPW multitronic е 0004402

 

Поздрави на всички.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, турбото има около 0.7 от милиметъра радиален луфт, перката все още не стърже корпуса.
Какво да правя, втора употреба на дали ще намеря запазено. Евентуално за рециклиране къде и кого предлагате? Изчетох всички теми в интернет и не останах очарован.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, колата е Б6 комби, имам луфт (свободен ход) в рамото на задната чистачка и леко провисва. Проблема ще се реши ли със смяна на рамото ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, Б6 1 8т 150к.с. Има ли тема за смяна на леглата О-пръстените на инжекторите? Или, може малко инфо като номер на леглата и самите уплътнения? Само рейката ли се сваля? Мерси 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.08.2020 г. at 16:47, Chitatelia написа:

Каква марка външни карета бихте препоръчали?

Най-добрите и до момента си остават SPIDAN или LOBRO. Всъщност това е едно и също изделие под 2 търговски марки на фирмата GKN. Разбира се и цените са солени, но явно има защо.

С малък компромис и смело - METELLI. Пълни глупости са, че са италиански боклук. Много добри са! Познавачите уважават тази марка.

SKF - засега няма конкретни отзиви и каретата са нетипични за тази прочута марка, както и водните помпи.

Всичко останало е компромис - MEYLE, GSP, RUVILLE и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кплеги, помощ. Значи сложих нпви ремонтни кпмчлекти с буталата уплътненията и маншоните. Нови предни спирачни маркучи, нова ваг течност за чистачки и днес отново ми загря предно дясно колело запуши и замириса на феродо и май десният диск посиня и силата согурно е към лявото колело, защото при натискане на спирачките колата дърпа на ляво. Ще сменя нови дискове и накладки,ще раздвижа отново предноте апарати, но ако пак се появи този проблем какво да правя?


Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като десния диск загрее толкова той вече не може да спира, затова колата ти дърпа на ляво като натиснеш спирачката. Проблема е че десния ти апарат не отпуска, затова е загрял диска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...