Chitatelia Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 Взех си това #Aliexpress Your BGN 3.45 in coupons are here!https://a.aliexpress.com/_dYZb0mGСега с Dension-a имам блутут, aux или флашка. Което ми е кеф. Готино е с блутута, че с аукса все трябва да свързваш кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 Тоест, това се захранва от 3.5mm жака, а ти го свързваш през блутут с телефона? Има ли насичане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 13 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2020 Не. Захранва се от изхода за флашка. 3.5mm jack-a е изход за аудиото-него го вързвам към входа aux на Dension-a. Никакво насичане няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V_shveda Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 Здравейте ,някой да е имал проблеми със задната чистачка.Първо сама почна да работи докато си карам и след това почна да спира на различни места.Сега понякога като запаля колата почва пак да работи ,както и понякога си спира там където трябва.Проверих кабелите на вратата няма прекъснати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didko_tl Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 Това е всеизвестен проблем.Моторчето се пълни с вода и почва да прави каквото си иска.Отваря се,почиства се и ако не е много зле почва да си работи.Задължително се сменят мисля,че бяха два о-пръстена.Има доста инфо за проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V_shveda Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 Благодаря за отговора,ще потърся някакво инфо в другите теми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 Таванчето ми рязко провисна цялото за няма и месец. Ще се претапицира, то е ясно, но как стои въпроса с колонките, които са отстрани на тавана? Ако и те се претапицират какво се случва с еърбеговете?!? Нямам си и на идея откъде излизат страничните, ако недай си боже се наложи? Колата е б6 авант...Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 Няма какво да те притеснява от колонките. Миналата година претапицирах само че с алкантара тавана и всички колонки. Еърбеговете си вървят зад колонките по самия таван и не пречат при свалянето на колонките. Особеното е, че самите колонки са доста дълги при Б6 за разлика от други коли и модели, които съм правил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 Колеги,имаме А4 Б6 1,9.Февруари свалях турбина за чистене на геометрия.Днес колата пак влезе в авариен режим.Сънмявам се пак за геометрия на турбото.Ще я закачим на VAG да проверим.Ако се наложи пак ще сваля турбината,но въпроса ми е друг.Колата има чип(така я купихме).Възможно ли е от него да прави тези простоии с геометрията?Да скоро не е излизала извън града на разходка,но имаме и А3,което е със същият мотор,но без чип и няма тези тревоги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 13 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2020 @veselin velchev Нормално е при ремап да има повишена димност на изгорелите газове, но мисля че добра добавка за горивото и издухване от време на време на 3500/4500 оборота би поддържало геометрията чиста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aperativ Публикувано 28 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2020 Здравейте колеги, Колата ми е Ауди А4 Б7 с мотор BPW, мултитроник и реших да си монтирам темпомат. След като изчетох темата във форума си набавих нужния модул и лостче и извърших монтажа. За мое съжаление се оказа, че кабела и софтуера на мой приятел няма да ми свършат работа за кодирането за което се обърнах към човека от който закупих модула. Този човек въпреки познаянията му направи най- голямата грешка. Не записа старото кодиране на АБС модула ами директно ог изтри, след което го кодира по начина от темата във форума и колата светна като коледна елха цялата в грешки. След като прочетох по темата установих, че аз съм с АБС модул BOSCH 8.0 а в темата от форума е посочено кодиране за АБС модул BOSCH 5.7. Сега съм в безизходица защото в нета намерих едиснтвено една частична тема в Audizine, където са се опитали да установят кодирането на въпросния модул 8.0 но не ми свърши работа. Молбата ми е към колегите с автомобили като моя дали може да ми помогнат като ми кажат кодирането на техните модули за да се опитам да направя нещо. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 Обърни се към колегата @bsdnikolov. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aperativ Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 On 7/28/2020 at 11:01 PM, aperativ said: Здравейте колеги, Колата ми е Ауди А4 Б7 с мотор BPW, мултитроник и реших да си монтирам темпомат. След като изчетох темата във форума си набавих нужния модул и лостче и извърших монтажа. За мое съжаление се оказа, че кабела и софтуера на мой приятел няма да ми свършат работа за кодирането за което се обърнах към човека от който закупих модула. Този човек въпреки познаянията му направи най- голямата грешка. Не записа старото кодиране на АБС модула ами директно ог изтри, след което го кодира по начина от темата във форума и колата светна като коледна елха цялата в грешки. След като прочетох по темата установих, че аз съм с АБС модул BOSCH 8.0 а в темата от форума е посочено кодиране за АБС модул BOSCH 5.7. Сега съм в безизходица защото в нета намерих едиснтвено една частична тема в Audizine, където са се опитали да установят кодирането на въпросния модул 8.0 но не ми свърши работа. Молбата ми е към колегите с автомобили като моя дали може да ми помогнат като ми кажат кодирането на техните модули за да се опитам да направя нещо. Благодаря предварително Здравейте, Благодаря на колегите които се отзоваха и помогнаха със съвети. За мой късмет успях да се оправя като прочетох кодирането на колега със същото ауди като моето. Ако мога да съм от помощ за някой изпаднал в същия проблем кодирането на АБС 8.0 за ауди А4 Б7 BPW multitronic е 0004402 Поздрави на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 Колеги, турбото има около 0.7 от милиметъра радиален луфт, перката все още не стърже корпуса.Какво да правя, втора употреба на дали ще намеря запазено. Евентуално за рециклиране къде и кого предлагате? Изчетох всички теми в интернет и не останах очарован. Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 Виж тия . Доста добри отзиви за тях от мои приятели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 13 Август 2020 Доклад Share Публикувано 13 Август 2020 Колеги, колата е Б6 комби, имам луфт (свободен ход) в рамото на задната чистачка и леко провисва. Проблема ще се реши ли със смяна на рамото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 20 Август 2020 Доклад Share Публикувано 20 Август 2020 Каква марка външни карета бихте препоръчали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 21 Август 2020 Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 Привет, Б6 1 8т 150к.с. Има ли тема за смяна на леглата О-пръстените на инжекторите? Или, може малко инфо като номер на леглата и самите уплътнения? Само рейката ли се сваля? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 Привет ! Някой да е пробвал това чудо? http://www.amortisior.com/монтаж-пружинен-буфер_1_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PINGI Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 На 20.08.2020 г. at 16:47, Chitatelia написа: Каква марка външни карета бихте препоръчали? Най-добрите и до момента си остават SPIDAN или LOBRO. Всъщност това е едно и също изделие под 2 търговски марки на фирмата GKN. Разбира се и цените са солени, но явно има защо. С малък компромис и смело - METELLI. Пълни глупости са, че са италиански боклук. Много добри са! Познавачите уважават тази марка. SKF - засега няма конкретни отзиви и каретата са нетипични за тази прочута марка, както и водните помпи. Всичко останало е компромис - MEYLE, GSP, RUVILLE и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Колеги къде се намира MAP сензора на ауди а4 б7 2.0 тди170 кс ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 До кулера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 (Редактирано) Преди 3 часа, svetliopp написа: Благодаря ! Редактирано 25 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 29 Август 2020 Доклад Share Публикувано 29 Август 2020 Кплеги, помощ. Значи сложих нпви ремонтни кпмчлекти с буталата уплътненията и маншоните. Нови предни спирачни маркучи, нова ваг течност за чистачки и днес отново ми загря предно дясно колело запуши и замириса на феродо и май десният диск посиня и силата согурно е към лявото колело, защото при натискане на спирачките колата дърпа на ляво. Ще сменя нови дискове и накладки,ще раздвижа отново предноте апарати, но ако пак се появи този проблем какво да правя? Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Август 2020 Доклад Share Публикувано 30 Август 2020 След като десния диск загрее толкова той вече не може да спира, затова колата ти дърпа на ляво като натиснеш спирачката. Проблема е че десния ти апарат не отпуска, затова е загрял диска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване