Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Здравейте,колата е б7 2.0 тди 170,днес реших да погледна щеката на маслото и беше между минимума и максимума,след коетонреших да долея 500 грама.Вечерта тръгнах на път и ми светна червената лампа на маслото с надпис отдолу oil,а маслото е сменяно преди 2000км.Карах някъде 30 км и продължи да светва и изгасва.Нещо сериозно ли е защото съм чувал че червената не е за налягане на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам нужда от помощ,вчера като се прибирах от път забелязах,че стрелката показваща температурата играе  от 90  до 50 градуса.Постоянно се вдига и слиза,та въпроса ми е температурния датчик ли е за смяна или повредата е в таблото.Ако на някой му се е случвало нека сподели къде е проблема.Благодаря предварително.Колата е Б6 (дизел ако има значение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни си диагностика първо, може да си "каже", после пусни тест на таблото, после гледай живи данни в движение и чак тогава му мисли кое-к'во.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, miti4nia написа:

Колеги имам нужда от помощ,вчера като се прибирах от път забелязах,че стрелката показваща температурата играе  от 90  до 50 градуса.Постоянно се вдига и слиза,та въпроса ми е температурния датчик ли е за смяна или повредата е в таблото.Ако на някой му се е случвало нека сподели къде е проблема.Благодаря предварително.Колата е Б6 (дизел ако има значение)

99% е от температурния датчик.Слагай нов и всичко е ток и жица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,пълни турбопътищата с масло от филтъра на картерната вентилация,колата е б7 2.0 тди 170к.с.Въпроса ми е рециклира ли се този филтър или трябва да купувам цял капак на клапаните.Другия въпрос е дали става от 140 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ако си сръчен, можеш да го отвориш внимателно и да ревизираш гумената мембрана и пружината. Няма резервни части за него.

Има вероятност да си е в ред, а да има прекомерно голям разход на газове през сегментите и/или гумичките. Ако при работа на тихи като развиеш капачката за маслото, само "танцува" около мястото си, грубо казано си в допустим разход на газове.

При мен беше ревизиран от "разбирач" и неправилно монтирана мембраната(прещипана).

 

п.с. Нормално е да преминава и малко масло през филтъра и турбопътищата да са омаслени, при това турбината може да не държи и от нея да е маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,утре ще искарам капака и ще похледна какво е положението,днес изкарах маркуча от филтъра и беше запушен целия със изсъхнало масло като грес.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстои ми смяна на масло на А4 Б7 2.0 Тfsi quattro - досега винаги съм купувал оригиналното масло на VAG, но от приятел чувам, че вече имало доста добри и евтини масла и не си струвало да давам толкова пари за оригиналното. Бихте ли ме ориентирали какви са ми опциите и струва ли си да сменя оригиналното масло с друго? Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sayer Ами ... има доста по-добри масла от ОЕМ-ското.

Какво точно да е - виж тук - https://www.ravenol.de/en/oil-guide/?no_cache=1

Понеже вариантите са доста ... има човек тук във форума, който се занимава с Ravenol и ще ти даде доста добри насоки относно казеса ти - @Ц Е Ц О

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги нормално ли е да показва 14-15g/s дебитомера ми на празен ход,иначе като ускоря стига до 160 единици.Колата е б7 2.0 тди 170к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Отскоро съм собственик на а4 б7 и исках да попитам, дали можете да ми препоръчате някой диагностик, да закачи колата, и да видя откъде ми излизат грешки, и защо от време на време светка тракшн контрола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да присветква тракшън контрола ако ти поднася за момент или превъртат гумите. Ако свети постоянно и не гасне, тогава има някакъв проблем и трябва да се гледа с VCDS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Aldib7 написа:

Здравейте колеги,

Отскоро съм собственик на а4 б7 и исках да попитам, дали можете да ми препоръчате някой диагностик, да закачи колата, и да видя откъде ми излизат грешки, и защо от време на време светка тракшн контрола

 

Най-добре си вземи един VAG-COM кабел и питай за грешките във форума. За Б7-ци всяка версия след 10.6 ти дава 100% функционалност, като този например: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/29/2020 at 7:56 AM, VBI said:

Нормално е да присветква тракшън контрола ако ти поднася за момент или превъртат гумите. Ако свети постоянно и не гасне, тогава има някакъв проблем и трябва да се гледа с VCDS.

Нормално, да. Но при мен като ускоря до 100км/ч светка и ми спира мощността.

 

On 9/29/2020 at 8:56 AM, CVT said:

 

Най-добре си вземи един VAG-COM кабел и питай за грешките във форума. За Б7-ци всяка версия след 10.6 ти дава 100% функционалност, като този например: цък!

Благодаря! А да попитам дали самата програма за диагностика е безплатна или се плаща нещо?

Редактирано от Aldib7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли да се смени виското на перката без да се разглобява предницата и към коя марка да се ориентирам, behr или sach?

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/13/2019 at 12:44 PM, CVT said:

Винаги трябва да си я диагностираш сам преди да я караш на сервиз. VAG-COM кабел за Б7-ца от Прoдавалник е 40 лв., а за 80-90 лева си вземаш OBDeleven. Държиш го в жабката и си я проверяваш през смартфона когато ти е кеф.

 

Може ли линк? И да кажеш кое е по-добре.

Редактирано от Aldib7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете имат предимства и недостатъци. OBDeleven e по-скъп, но работи с Андроид или Айфон, така че не ти трябва да мъкнеш лаптоп.

 

OBDeleven (за Андроид): цък!

VAG-COM 12.12: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли представа какъв може да е проблемът, като не свети левия стоп и мигач без да са изгорели крушките. Също така фаровете са ми ксенонови и левият работи, спира, после пак тръгва. Проверих и бушоните - няма изгоряли. Закачих го на диагностиката и ми излязоха грешките, но като ги изчистих пак нищо не стана. Явно дава на късо някъде..

20201002_230018.jpg

Редактирано от Aldib7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките може да са здрави визуално но прекъснали/прекъсващи (високо Китайско качество :)). Честа причина да не светят здрави крушки са окислени фасунги.

1. Взимаш един прибор и мериш дали изобщо има 12V и прозвъняваш крушките. 2. Отстраняваш окиса. 3 Можеш да опиташ и с раздвижване на крушката във фасунгата при сработена сигнализация.

Успех.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мултицета показва че има ток. Как се прозвънява крушка? И за фара да питам дали някой има идея защо прекъсва. Като вляза в дупка примерно спира и след малко пак тръгва 😀

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...