Givko2123 Публикувано 30 Август 2020 Доклад Share Публикувано 30 Август 2020 Здравейте,колата е б7 2.0 тди 170,днес реших да погледна щеката на маслото и беше между минимума и максимума,след коетонреших да долея 500 грама.Вечерта тръгнах на път и ми светна червената лампа на маслото с надпис отдолу oil,а маслото е сменяно преди 2000км.Карах някъде 30 км и продължи да светва и изгасва.Нещо сериозно ли е защото съм чувал че червената не е за налягане на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 30 Август 2020 Доклад Share Публикувано 30 Август 2020 Колега прочети това и виж дали и при теб е така или е друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 30 Август 2020 Доклад Share Публикувано 30 Август 2020 При мен не пише pressure а само oil и карах около 30км,спира и пак светва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Август 2020 Доклад Share Публикувано 30 Август 2020 След като лейката е червена означава налягане, не е нужно да пише "pressure". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 4 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2020 Колеги имам нужда от помощ,вчера като се прибирах от път забелязах,че стрелката показваща температурата играе от 90 до 50 градуса.Постоянно се вдига и слиза,та въпроса ми е температурния датчик ли е за смяна или повредата е в таблото.Ако на някой му се е случвало нека сподели къде е проблема.Благодаря предварително.Колата е Б6 (дизел ако има значение) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2020 Пусни си диагностика първо, може да си "каже", после пусни тест на таблото, после гледай живи данни в движение и чак тогава му мисли кое-к'во. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 4 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2020 Преди 7 часа, miti4nia написа: Колеги имам нужда от помощ,вчера като се прибирах от път забелязах,че стрелката показваща температурата играе от 90 до 50 градуса.Постоянно се вдига и слиза,та въпроса ми е температурния датчик ли е за смяна или повредата е в таблото.Ако на някой му се е случвало нека сподели къде е проблема.Благодаря предварително.Колата е Б6 (дизел ако има значение) 99% е от температурния датчик.Слагай нов и всичко е ток и жица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 12 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2020 Колеги,пълни турбопътищата с масло от филтъра на картерната вентилация,колата е б7 2.0 тди 170к.с.Въпроса ми е рециклира ли се този филтър или трябва да купувам цял капак на клапаните.Другия въпрос е дали става от 140 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 12 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2020 Ако си сръчен, можеш да го отвориш внимателно и да ревизираш гумената мембрана и пружината. Няма резервни части за него. Има вероятност да си е в ред, а да има прекомерно голям разход на газове през сегментите и/или гумичките. Ако при работа на тихи като развиеш капачката за маслото, само "танцува" около мястото си, грубо казано си в допустим разход на газове. При мен беше ревизиран от "разбирач" и неправилно монтирана мембраната(прещипана). п.с. Нормално е да преминава и малко масло през филтъра и турбопътищата да са омаслени, при това турбината може да не държи и от нея да е маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 12 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2020 (Редактирано) Благодаря,утре ще искарам капака и ще похледна какво е положението,днес изкарах маркуча от филтъра и беше запушен целия със изсъхнало масло като грес. Редактирано 14 Септември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Предстои ми смяна на масло на А4 Б7 2.0 Тfsi quattro - досега винаги съм купувал оригиналното масло на VAG, но от приятел чувам, че вече имало доста добри и евтини масла и не си струвало да давам толкова пари за оригиналното. Бихте ли ме ориентирали какви са ми опциите и струва ли си да сменя оригиналното масло с друго? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 (Редактирано) @sayer Ами ... има доста по-добри масла от ОЕМ-ското. Какво точно да е - виж тук - https://www.ravenol.de/en/oil-guide/?no_cache=1 Понеже вариантите са доста ... има човек тук във форума, който се занимава с Ravenol и ще ти даде доста добри насоки относно казеса ти - @Ц Е Ц О Редактирано 14 Септември 2020 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 27 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2020 Колеги нормално ли е да показва 14-15g/s дебитомера ми на празен ход,иначе като ускоря стига до 160 единици.Колата е б7 2.0 тди 170к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aldib7 Публикувано 28 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2020 Здравейте колеги, Отскоро съм собственик на а4 б7 и исках да попитам, дали можете да ми препоръчате някой диагностик, да закачи колата, и да видя откъде ми излизат грешки, и защо от време на време светка тракшн контрола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2020 Нормално е да присветква тракшън контрола ако ти поднася за момент или превъртат гумите. Ако свети постоянно и не гасне, тогава има някакъв проблем и трябва да се гледа с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2020 Преди 18 часа, Aldib7 написа: Здравейте колеги, Отскоро съм собственик на а4 б7 и исках да попитам, дали можете да ми препоръчате някой диагностик, да закачи колата, и да видя откъде ми излизат грешки, и защо от време на време светка тракшн контрола Най-добре си вземи един VAG-COM кабел и питай за грешките във форума. За Б7-ци всяка версия след 10.6 ти дава 100% функционалност, като този например: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aldib7 Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 (Редактирано) On 9/29/2020 at 7:56 AM, VBI said: Нормално е да присветква тракшън контрола ако ти поднася за момент или превъртат гумите. Ако свети постоянно и не гасне, тогава има някакъв проблем и трябва да се гледа с VCDS. Нормално, да. Но при мен като ускоря до 100км/ч светка и ми спира мощността. On 9/29/2020 at 8:56 AM, CVT said: Най-добре си вземи един VAG-COM кабел и питай за грешките във форума. За Б7-ци всяка версия след 10.6 ти дава 100% функционалност, като този например: цък! Благодаря! А да попитам дали самата програма за диагностика е безплатна или се плаща нещо? Редактирано 30 Септември 2020 от Aldib7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 Заедно с кабела е на CD и не е нужно да плащаш допълнително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 Колеги може ли да се смени виското на перката без да се разглобява предницата и към коя марка да се ориентирам, behr или sach? Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aldib7 Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 (Редактирано) On 10/13/2019 at 12:44 PM, CVT said: Винаги трябва да си я диагностираш сам преди да я караш на сервиз. VAG-COM кабел за Б7-ца от Прoдавалник е 40 лв., а за 80-90 лева си вземаш OBDeleven. Държиш го в жабката и си я проверяваш през смартфона когато ти е кеф. Може ли линк? И да кажеш кое е по-добре. Редактирано 30 Септември 2020 от Aldib7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 (Редактирано) И двете имат предимства и недостатъци. OBDeleven e по-скъп, но работи с Андроид или Айфон, така че не ти трябва да мъкнеш лаптоп. OBDeleven (за Андроид): цък! VAG-COM 12.12: цък! Редактирано 30 Септември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aldib7 Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 (Редактирано) Имате ли представа какъв може да е проблемът, като не свети левия стоп и мигач без да са изгорели крушките. Също така фаровете са ми ксенонови и левият работи, спира, после пак тръгва. Проверих и бушоните - няма изгоряли. Закачих го на диагностиката и ми излязоха грешките, но като ги изчистих пак нищо не стана. Явно дава на късо някъде.. Редактирано 2 Октомври 2020 от Aldib7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Крушките може да са здрави визуално но прекъснали/прекъсващи (високо Китайско качество ). Честа причина да не светят здрави крушки са окислени фасунги. 1. Взимаш един прибор и мериш дали изобщо има 12V и прозвъняваш крушките. 2. Отстраняваш окиса. 3 Можеш да опиташ и с раздвижване на крушката във фасунгата при сработена сигнализация. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aldib7 Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 (Редактирано) На мултицета показва че има ток. Как се прозвънява крушка? И за фара да питам дали някой има идея защо прекъсва. Като вляза в дупка примерно спира и след малко пак тръгва 😀 Редактирано 5 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 3 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 Колеги никой ли не е сменял виско на преката да каже?Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване