Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Здравейте, скоро изчистих и полирах фаровете защото бяха доста пожълтяли и вечер късите светлини едвам се виждаха. Сега след като са полирани е една идея по-добре, но пак не е желаният ефект. В момента карам с OSRAM night breaker laser h7 на късите, но мисля , че има на къде да свети повече. Предложете някой дори малко по-скъпи но да светят повече. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Osram Night Breaker Laser светят по-силно от оригиналните и са максималната яркост която може да се изкара от 55-ватова халогенна крушка. Постигат това като слагат по-тънка и по-къса нажежаема жичка. Това обаче им скъсява живота.

 

@kristtian, как са рефлекторите? Ако са идеални, стигнал си лимита на халогенната крушка. Ако искаш нещо по-ярко ще трябва да смениш технологията.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента търся инфо. Как да тествам рефлекторите и ще преценя какво да правя.. според вас ако рефлекторите са добре и ако сложа крушки със син цвят дали ще промени нещо?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще светят по-студен цвят, но по-слабо, защото синьото стъкло спира част от светлината в червената част на спектъра.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, kristtian написа:

В момента търся инфо. Как да тествам рефлекторите и ще преценя какво да правя.. според вас ако рефлекторите са добре и ако сложа крушки със син цвят дали ще промени нещо?

Според мен рефлекторите не са добре и най-добре се насочи към НОВИ фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги пипаднах на лоша нафта карах 100 км с нея, източих я изцяло, смених горивният филтър, но пак малко по трудно пали колата и около 30 секунди тресе леко двигателя. Каква добавка да купя за почистване на дюзите?

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех от втората добавка, проблемът си остана след използването и, след това извадих подкачващата помпа от резервоара, за да почистя цедката и. Беше адски затлачена с мизерия около 3мм, и след изчистването и, смяна нов горивен филтър, почистване клапанчето, което влиза във г. филтър и хоп колата пали като излязла от завода.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам въпрос за капачката на разширителният съд на антифриза.В тази капачка два клапана ли трябва да има?Единият за изпускане на завишено налягане в системата.Това е ясно.Има ли втори клапан,който не позволява да се създава вакуум,когато мотора изстине?Питам,защото при студен мотор като развия капачката изфъсква и антифриза мръдва леко нагоре като,че ли има създаден вакуум.А4 е Аудито 1,9 ТДИ.На другото Ауди(бензиново е) го няма това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, veselin velchev написа:

 

Колега аз имах същия проблем. Съвдем леко изфъскваше и разбутваше антифриза. Оказа се микропукнатина на гарнитурата. От ремонта този проблем го няма. Иначе преди това сменях капачки и мисля, че е само с клапан за прекаленото налягане в системата. Успех дано да е нещо малко

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, veselin velchev написа:

изфъсква и антифриза мръдва леко нагоре като,че ли има създаден вакуум

ми....не е вакуум, а налягане. Надува маркучите, като увеличава обема, логично нивото в казана "пада", а когато изпуснеш налягането, маркучите се свиват, ерго намалява обема, ерго нивото "расте".

преди 45 минути, Stannn написа:

изфъскваше

ми.....трябва да фъска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що пък да трябва? Аз пък казвам, че при напълно изстинал двигател и изправна охладителна система, не трябва да има разлика в наляганията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, ads написа:

при напълно изстинал двигател

дори и тогава, трябва да има някакво остатъчно налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко предистория.Преди две седмици видях,че нивото в казанчето е паднало и се притесних сериозно.Февруари отворих мотора,защото след смяната на масло и филтри за почна да бобото във въздушният филтър.Почти бях сигурен какво ще видя и така се оказа.имаше износена гърбица на разпределителният вал на изпускателният клапан на втори цилиндър.Беше вкопан леко и хидравличният повдигач.И като ми дойде музата глеЙ кво става.На магазина за нова глава(чисто нова в кашонче),нов разпределителен вал,лагери за вала,нови болтове за главата,ангренаж,гарнитури и пълен комплект съединител с демпфер.И колата работи прекрасно.И както писах в началото преди две седмици видях,че антифриза е паднал.Реших,че е духнала гарнитура или е спукала новата глава.Навеждам се под колата и виждам,че кората е мокра.Успокоих се.След три часово ровене по мотора да намеря откъде тече и надуване на системата през казанчето теча се оказа от температурният датчик на мотора,който е отзад на главата.Датчика е закопчан за фланеца със шибана пластмасова фиба,която се е изметнала с времето и датчика ходи навън-навътре.Намерих метална фиба от Шкода Октавия и датчика заспа.Няма течове.Естествено загуби малко антифриз.Долях колкото е нужно и колата се движи.Днес на студен мотор го проверих и беше леко паднал.Като отворих капачката нивото леко мръдна нагоре и си дойде на мястото.Поради тази причина питам дали капачката има само един клапан?

преди 22 минути, NIKO написа:

Трябва ли да се притеснявам?

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах на една статия.Малко по-надолу е писано за въпросният клапан(клапани).

 

https://bg.man-trailer.com/3985994-how-to-check-the-expansion-tank-cap-device-and-principle-of-operation-of-the-expansion-tank

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, NIKO написа:

 

Имам съмнения,че при мен не работи в едната посока,по-точно не изравнява налягането с атмосферното и заради това антифриза пада надолу.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ти е равно на атмосферното налягане? Тая система работи със "свръхналягане", т.е. налягане, ПО-голямо от атмосферното. Може да се "играе" с въпросното налягане, променяйки вискозитета на антифриза, т.е. по-рядък/по-гъст. А налягане трябва да има ВИНАГИ в системата, разбирай мааалко по-голямо от атмосфера.

Бях оставил мойта кошница за шеС месеца, когато отвих капачката, ИЗФЪСКА НА-ЛЯ-ГА-НЕ, колкото и да не му се вярва на адееса.:lol:

Ама преди това, бях сменил `сичко по охлаждането, до най-малката бОрма, шТуцер, мАркуч  и скоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва, щото ми беше духнала гарнитурата между втори и трети цилиндър и към магистрала на антифриза. След смяната на гарнитурата няма "фъс". Камо ли толкова голямо налягане, че да успее да се покачи нивото на антифриза. Капачката е оригиналната на двайс' години. Има само един клапан, който трябва да отвори на ~1.5 bar. Тоест, успешно би трябвало да може да се получи вакуум. А, ако нико ми обясни откъде трябва да остане дори малко надналягане, ще му повярвам. Щото това е затворена система, и колкото нагрееш и разшириш антифриз и въздух, толкова ги изстудяваш и свиваш обратно. Освен, ако през тези шест месеца сезоните не са се сменили от зима на лято, няма откъде да дойде това налягане... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...