Shado Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 Господа, от днес лоста на скоростите престана да се връща на централното неутрално положение. Като включа 1-ва и изключа си остава срещу първа и втора. Същото е при 5-6-та. От задна си остава долу. Трябва да го връщам на ръка. Иначе проблем със скоростите и вървежа няма. Давайте акъли моля, кое е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 Днес при палене съобщението колко км/дни ми остава до смяна на масло започна да стои постоянно. Все едно натискам копчето постоянно. На 5-6 секунди за малко премигне до нормалния дисплей и пак обърне на това. След това при каране стрелката на скоростомера играе като луда в +/- 10км Някой има ли идея какво е. Предвид че и двете заедно се получиха предполагам е нещо в самото табло а не примерно сензора за скорост. Та да търся втора ръка или може да се оправи. Колата е А4 б6 1.8т ръчка, предно. от 2001. Ще я закача на ВагКома утре, но не вярвам да покаже много неща или да се оправи нещо с чистене на грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 @Shado Опитай да гресираш топката с тампона под скоростния лост (под маншона). Другото е да отгледаш щангите отдолу да не опират някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Благодаря ти VBI. Утре ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Колеги, на Б7 1.9ТДИ имам един странен проблем : при температури от порядъка на - 10 градуса, много трудно върти стартерния ключ, върти до положение включване на радиото и след това не може, с малко игра се оправя, запъва някъде . Проблема е само на много студено, при температури около -5 и нагоре, няма проблеми. Дали е за клеморед? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Възможно е, но пръсни малко силиконов спрей в самата ключалка и я раздвижи за проба - може да се оправи (после известно време ще ти се цапа контактния ключ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Може и самото заключване на волана да ти прави проблем. Завъртай волана на ляво на дясно и едновременно и ключът за запалванеИзпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 24 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2021 Пробвах с WD, не усетих подобрение. Ще пробвам и със смазка на силиконова основа. На 22.02.2021 г. at 10:02, Митака55555 написа: Може и самото заключване на волана да ти прави проблем. Завъртай волана на ляво на дясно и едновременно и ключът за запалване Не усещам да има проблем със заключването на волана, като е заключен и поставя ключа, го отключва без проблем. До положение да включи радиото и дисплея няма проблем, след това е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 24 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2021 На 22.02.2021 г. at 9:39, stanis написа: Дали е за клеморед? Ако те съмнява го сменяй , на един приятел му изгоря стартера . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Еролл Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 Здравейте група искам да питам какъв може да е проблема при налягането на маслото б7 2.0 фси при нормално каране ми изписва да проверя налягането на маслото а когато я настъпвам колата не свети маслото си е на ниво маслената помна е нямала проблеми имате ли си идея от какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 (Редактирано) Веднага провери налягането с манометър и ако наистина е ниско изобщо не я карай, защото ще сменяш мотор. Причините са няколко - запушена цедка, проблем с помпата. Резултата ако се кара така е само един - блокирал двигател. Редактирано 28 Февруари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Еролл Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 Маслото даже не го докосва. Възможно ли е да е от датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 Да, затова трябва първо да го премериш с манометър за да си сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Еролл Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 Също така вече 2 месеца колата се кара така утре ще ходя да му сменят датчика и до сега не ми е създавала проблеми? Но ми предстои дълго патуване от Uk до БГ за това се опасявах и реших да се посъветвам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4avant Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 Здравейте, някой сменял ли е пръскалките на капака с такива, които пръскат на "мъгла" ? От каква кола евентуално и вярно е ли, че харчат повече течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didko_tl Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 Аз съм с такива от няколко месеца.Стават от Голф5, Туран,Кади,Сеат Ексео и други.Трябват обаче едни добавки да се купят,струват около 7 лева оригинални с номер 8E0955431 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4avant Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Видях ги в интернет какво представляват, тоест се слагат до пръскалката за да закрият дупката която остава покрай нея? От представителството ли трябва да ги взема, защото ги гледам все по чуждестранните сайтове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didko_tl Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 (Редактирано) Аз ги поръчах от магазин за авточасти и ми казаха,че има само оригинални и чаках 1,2 дена доставка Редактирано 24 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PINGI Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 (Редактирано) Преди повече от 3-години колегата @GameON ми поръча следната конфигурация за пръскалките на чистачките: 5M0 955 986 C 9B9 - пръскалки и 2 адаптера: 4F0 955 431 Пръскалките имат неоригинали, а адаптерита са само оригинал, но не бяха скъпи. Имаше обаче една забележка при монтажа и ако искаш се обърни към него. Редактирано 23 Март 2021 от PINGI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 13 Април 2021 Доклад Share Публикувано 13 Април 2021 На 21.03.2021 г. at 16:32, b4avant написа: Здравейте, някой сменял ли е пръскалките на капака с такива, които пръскат на "мъгла" ? От каква кола евентуално и вярно е ли, че харчат повече течност? Напротив когато пръскат на мъгла пестят течността Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4avant Публикувано 14 Април 2021 Доклад Share Публикувано 14 Април 2021 @FEN_NA_TDI А защо тогава пръскалките на фаровете харчат повече и някои ги изключват софтуерно? Те също пръскат на мъгла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 14 Април 2021 Доклад Share Публикувано 14 Април 2021 (Редактирано) Помпата на пръскалките за фаровете е с много по голям дебит от тази за предното стъкло и прави много по голямо налягане Редактирано 14 Април 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 26 Април 2021 Доклад Share Публикувано 26 Април 2021 Здравейте , може ли да ми каже някой точните размери за задни накладки ауди а4 б7 2.0тди 140к.с авант блб. И да ми препоръчате марка. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 Здравейте, На колата ми - A4 B6 Avant quattro имам монтиран теглич, който мисля, че е електрически, но нямам куката. Някой има ли идея откъде и какъв точно трябва да се вземе. Така изглежда отворът, когато се вдигне капачката: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 12 Май 2021 Доклад Share Публикувано 12 Май 2021 Колеги да ви питам... Има ли разлика при хидравличните рейки при Б6? За 1.8Т става ли от дизелови Б6ци? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване