kristtian Публикувано 13 Май 2021 Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 Здравейте, Това е изглед под колата и както се вижда има теч на антифриз попринцип аз губя амтифрин но от казанчето. Възможно ли е и от тук да е или това е маслото на скоростите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 18 Май 2021 Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 Здравейте, скоро се сдобих с А4 Б7. Колата е с окачване 1BV на джанти 8jx18 ET35. Гумите са за смяна, в момента са с размер 225/45/18. Видях, че правилният размер е 235/40/18 при ЕТ на джантата 43-45, но това означава още по-нисък профил и повече друсане. Питането ми е, вие с какви размери гуми и джанти карате? Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Май 2021 Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 (Редактирано) Аз карам с фабричните 17-цолови алуминиеви джанти и слагам гуми с размер 235/45R17. Казвали са ми че возела твърдо, но аз съм свикнал като карам да си подбирам пътя и за 14 години съм сменил само един разбит заден лагер на главината. Преди няколко години си взех и допълнителни джанти за зимните гуми, пак същите като фабричните. Редактирано 18 Май 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 18 Май 2021 Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 С какво окачване си? Това 1BV се води спортно и колата е доста ниска. Върти ми се в главата 245/40/18. Ще се доближи доста до сегашните, но имам притеснения, да не би да започне да опира в калниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Май 2021 Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 Моята е с обикновено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 Здравейте колеги.. Колата е B7 8EC Интересувам се дали е възможно да пусна зумера да пищи ако не е поставен колан на шофьора?? При мен се случва така.. Давам на контакт, лампичката за непоставен предпазен колан светва на таблото, и след около 3 сек. изгасва, без значение дали съм поставил колан или не, което не е нормално.. Имам Obdeleven Pro, и стойността която имам за колан е 00130.. Нямой да знае оригиналната стойност каква трябва да бъде,за да имам сигнал от зумера? Четох в един форум че при някои оригиналният код бил 0023261... Не знам предният собственик какво е пипал, но със сигурност записаните стойности 00130 не са оригиналните... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 (Редактирано) Не знам какъв е този код който си дал, но кода е 7 цифри, а не 5. Предпоследната цифра е за алармата при несложен колан. Ако е 0 няма аларма, ако е 1 или повече - има. Виж тук: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Instrument_Cluster_(8EC/8ED/8HE)#Coding Редактирано 2 Юни 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 (Редактирано) @CVT Не знам и аз... Беше 00131...смених го на 00129 и иконата за колан изчезна... После сложих 00130 защото не успях да върна старата стойност 00130...Сега иконата се появява, но само за 3 сек и зумер няма... Четох че стойността е 7 цифри, но какви са те, това се опитвам да разбера, за да въведа кокектна стойност, че колата я кара дъщеря ми, и искам да работи нормално... Влизах и във Ross Tech, но се о обърквам с тия цифри 😅 В един форум намерих това - Re: Seat Belt warning chime Control Module 17 (Instrument Cluster) 07 - recode original xoding: 12161 new coding to eliminate seat belt charm: 12159 Редактирано 2 Юни 2021 от fbika75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 OBDeleven най-вероятно не показва първите 2 нули. Утре ще погледна моя за да съм сигурен че е така и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 @CVT Ако, не показва първите 2 нули, то аз в момента имам 00130..би трябвало да се получи нещо такова 0000130? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 При мен си показва първите 2 нули точно като във VAG-COM: Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 901 E HW: 8E0 920 901 E Component: KOMBI+WFS 4 H14 0110 Revision: 0110 Serial number: 00000000000000 Coding: 0020051 Shop #: WSC 23436 444 54374 VCID: 2757E54595F6351 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 (Редактирано) @CVT При мен е друга история.. Със сигурност предния собственик е правил нещо с това кодиране за коланите... Само се чудя как да намеря оригиналния код за моето табло... Къде ли не рових, но не намирам никаква информация...В друг форум казват Control Module 17 (Instrument Cluster)07 - recodeoriginal coding: 12161new coding to eliminate seat belt charm: 12159, и вече съм объркан... Ето при мен какво показва... преди 49 минути, CVT написа: При мен си показва първите 2 нули точно като във VAG-COM: Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 901 E HW: 8E0 920 901 E Component: KOMBI+WFS 4 H14 0110 Revision: 0110 Serial number: 00000000000000 Coding: 0020051 Shop #: WSC 23436 444 54374 VCID: 2757E54595F6351 Редактирано 3 Юни 2021 от fbika75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 RB4??? Това табло от Б6-ца ли е? Ти нали си с Б7-ца? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 @CVT Не знам колега, така купих колата... Говорих и със предният собстяеник вчера, каза ми че било оригиналното табло, не било сменяно... Каквото и да ти кажа, ще те излъжа... Преди 9 часа, CVT написа: При мен си показва първите 2 нули точно като във VAG-COM: Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 901 E HW: 8E0 920 901 E Component: KOMBI+WFS 4 H14 0110 Revision: 0110 Serial number: 00000000000000 Coding: 0020051 Shop #: WSC 23436 444 54374 VCID: 2757E54595F6351 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 (Редактирано) Не е оригинално, това е табло от Б6-ца със сигурност - и по номера 8E0920900N така излиза. Най-вероятно и имобилайзера ти е деактивиран в ECU-то. Пробвай да запалиш с откачени букси на таблото или с ключ без ампула и ще разбереш. Това са кодовете на таблата на Б6-ците: цък! Предпоследната цифра на кода контролира пищялката за колана: 3 - включена, 0 - изключена. Другите цифри не пипай, те контролират други неща. Редактирано 4 Юни 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 (Редактирано) @CVT Звук от зумера нямам колега за непоставвни колани.. Предпоследната ми е точно 3.. Кода е 00130..Лампата за коланите светва, и след 3 сек.изгасва....Дали съм с колан или не, звук нямам... Утре ще откача 2-те букси на таблото и ще пробвам да запаля... Какво трябва да се случи, да запали нормално, или да не иска.. Имам резеряен ключ който е чисто нов, и ногато паля с него веднага светва на мястото на пробега на таблото ( Safe) и започват да мигат всички мигачи аварийно.... Имам и към резервният ключ един пластмасов, и с него си пали, но дава грешка на таблото... От дилъра ми казаха, че имобилайзера си работи,иначе нямало да сввтне Safe na таблото... Редактирано 4 Юни 2021 от fbika75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 (Редактирано) Днес говорих със представителството на ауди в Кипър и ми казаха, че таблото било оригинално точно за модела ми А4 Б7 S-Line... Редактирано 4 Юни 2021 от fbika75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2021 Когато имобилайзера работи, ако се опиташ да запалиш с ключ който колата не познава си пали, но изгасва точно след 1 секунда. Когато е деактивиран, двигателя пали и работи, но аварийките мигат и на таблото изписва SAFE, както е при теб. Не знам какво друго да ти кажа за този дилър с който си говорил, освен че не е прав за имобилайзара и не е прав че това табло е за Б7-ца. Според ЕТКА-та това табло се слага на B6-ци от 2001 г. до 2005 г.: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ybbg Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 Здравейте,колеги турбо от ауди а6 2005г 2.0тди BRE ще стане ли на ауди а4 б7 2.0тди BPW? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 21 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 (Редактирано) Колеги, един въпрос относно охлаждане. Става въпрос за 1.8т Б6 англичанка. В топло време като се кара извън града спира да духа студено климатика. Трябва да го набича здраво, някъде образди подуха и пак почва като чели да не смогва. Само с едната перка съм и "щоричките" от другата страна. Мисля си, че не охлажда достатъчно. Има ли вариант да се сложи малката от друга, мисля, че като заготовка има вариант, нз как е с модула и, кабелите. Друг вариант е да се сложи афтърмаркет или от друга кола с копче реле... 🙄 Ще съм доволен на идеи. Благодаря П. С. Климатикът е проверен и бачка ок. За 4 години е долято нещо минимално от сорта на 60-70гр. Голямата перка си включва втората степен при включване на климатроника, но ми се струва, че яко опича и не смогва. Най вероятно Хайнс 2001 я е предвидил за острова и температури не много високи 30+ 😂 Редактирано 21 Юни 2021 от freduri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 22 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2021 @freduri "Само с едната перка съм и "щоричките" от другата страна." И аз съм така, но и в най-големите жеги на магистралата си духа студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 22 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2021 15 minutes ago, skorvod said: @freduriв най-големите жеги на магистралата си духа студено. И при мен духа студено, но трябва да го дам почти на максимална степен дс го съжива, иначе леко умира сеедно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бисер Кирилов Публикувано 30 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2021 Здравейте, търся глава за ауди 4, 163 коня, 2003 година, BFB, става ли от друг двигател главата. Напр. Голф 1,8 турбо, 2003г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 20 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2021 (Редактирано) Пичове Ауди А4 б6 1.8т, толкова ли са редки, че и хубавите вървят над 5000 хиляди лева за 20 годишна кола? Моля дайте мнение, че съм се насочил към такъв модел, защото моята кола я блъснаха... Редактирано 20 Юли 2021 от Diido0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stannn Публикувано 20 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2021 Колеги, тези зъбни колелца за реглаж на късите подлежат ли на подмяна по някакъв начин,защото превъртат и едното колелце е счупило зъбите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване