Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Здравейте,

 

Това е изглед под колата и както се вижда има теч на антифриз попринцип аз губя амтифрин но от казанчето. Възможно ли е и от тук да е или това е маслото на скоростите?

8E58AD84-C6A5-42F9-9BA9-F306AD742A8E.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

скоро се сдобих с А4 Б7. Колата е с окачване 1BV на джанти 8jx18 ET35. Гумите са за смяна, в момента са с размер 225/45/18.

Видях, че правилният размер е 235/40/18 при ЕТ на джантата 43-45, но това означава още по-нисък профил и повече друсане.

Питането ми е, вие с какви размери гуми и джанти карате?

 

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с фабричните 17-цолови алуминиеви джанти и слагам гуми с размер 235/45R17. Казвали са ми че возела твърдо, но аз съм свикнал като карам да си подбирам пътя и за 14 години съм сменил само един разбит заден лагер на главината. Преди няколко години си взех и допълнителни джанти за зимните гуми, пак същите като фабричните.

 

IMG_2823.thumb.JPG.a7bc4f3ba66e79afe83c675c7dfcc4d4.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво окачване си? Това 1BV се води спортно и колата е доста ниска. Върти ми се в главата 245/40/18. Ще се доближи доста до сегашните, но имам притеснения, да не би да започне да опира в калниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги.. Колата е B7 8EC Интересувам се дали е възможно да пусна зумера да пищи ако не е поставен колан на шофьора?? 

При мен се случва така.. Давам на контакт, лампичката за непоставен предпазен колан светва на таблото, и след около 3 сек. изгасва, без значение дали съм поставил колан или не, което не е нормално.. 

Имам Obdeleven Pro, и стойността която имам за колан е 00130..

Нямой да знае оригиналната стойност каква трябва да бъде,за да имам сигнал от зумера?

Четох в един форум че при някои оригиналният код бил 

0023261... Не знам предният собственик какво е пипал, но със сигурност записаните стойности 00130 не са оригиналните... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какъв е този код който си дал, но кода е 7 цифри, а не 5. Предпоследната цифра е за алармата при несложен колан. Ако е 0 няма аларма, ако е 1 или повече - има.

 

Виж тук: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Instrument_Cluster_(8EC/8ED/8HE)#Coding

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT 

Не знам и аз... Беше 00131...смених го на 00129 и иконата за колан изчезна... После сложих 00130 защото не успях да върна старата стойност 00130...Сега иконата се появява, но само за 3 сек и зумер няма... 

Четох че стойността е 7 цифри, но какви са те, това се опитвам да разбера, за да въведа кокектна стойност, че колата я кара дъщеря ми, и искам да работи нормално... 

Влизах и във Ross Tech, но се о обърквам с тия цифри 😅

В един форум намерих това - Re: Seat Belt warning chime

Control Module 17 (Instrument Cluster)
07 - recode
original xoding: 12161
new coding to eliminate seat belt charm: 12159

Screenshot_20210602_235901_com.android.gallery3d.jpg

Редактирано от fbika75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OBDeleven най-вероятно не показва първите 2 нули. Утре ще погледна моя за да съм сигурен че е така и ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си показва първите 2 нули точно като във VAG-COM:

 

Address 17: Instruments        Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl
   Part No SW: 8E0 920 901 E    HW: 8E0 920 901 E
   Component: KOMBI+WFS 4     H14 0110  
   Revision: 0110        Serial number: 00000000000000
   Coding: 0020051
   Shop #: WSC 23436 444 54374
   VCID: 2757E54595F6351

 

 

Screenshot_20210603-204310_OBDeleven.thumb.jpg.b99d808d6e84323c98bb2284e08fd86c.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT При мен е друга история.. Със сигурност предния собственик е правил нещо с това кодиране за коланите... Само се чудя как да намеря оригиналния код за моето табло... Къде ли не рових, но не намирам никаква информация...В друг форум казват Control Module 17 (Instrument Cluster)
07 - recode
original coding: 12161
new coding to eliminate seat belt charm: 12159, и вече съм объркан...

Ето при мен какво показва... 

преди 49 минути, CVT написа:

При мен си показва първите 2 нули точно като във VAG-COM:

 

Address 17: Instruments        Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl
   Part No SW: 8E0 920 901 E    HW: 8E0 920 901 E
   Component: KOMBI+WFS 4     H14 0110  
   Revision: 0110        Serial number: 00000000000000
   Coding: 0020051
   Shop #: WSC 23436 444 54374
   VCID: 2757E54595F6351

 

 

Screenshot_20210603-204310_OBDeleven.thumb.jpg.b99d808d6e84323c98bb2284e08fd86c.jpg

 

Screenshot_20210603_161839_com.voltasit.obdeleven.jpg

Редактирано от fbika75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT Не знам колега, така купих колата... 

Говорих и със предният собстяеник вчера, каза ми че било оригиналното табло, не било сменяно... Каквото и да ти кажа, ще те излъжа... 

Преди 9 часа, CVT написа:

При мен си показва първите 2 нули точно като във VAG-COM:

 

Address 17: Instruments        Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl
   Part No SW: 8E0 920 901 E    HW: 8E0 920 901 E
   Component: KOMBI+WFS 4     H14 0110  
   Revision: 0110        Serial number: 00000000000000
   Coding: 0020051
   Shop #: WSC 23436 444 54374
   VCID: 2757E54595F6351

 

 

Screenshot_20210603-204310_OBDeleven.thumb.jpg.b99d808d6e84323c98bb2284e08fd86c.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е оригинално, това е табло от Б6-ца със сигурност - и по номера 8E0920900N така излиза. Най-вероятно и имобилайзера ти е деактивиран в ECU-то. Пробвай да запалиш с откачени букси на таблото или с ключ без ампула и ще разбереш.

 

Това са кодовете на таблата на Б6-ците: цък!

 

Предпоследната цифра на кода контролира пищялката за колана: 3 - включена, 0 - изключена. Другите цифри не пипай, те контролират други неща.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT Звук от зумера нямам колега за непоставвни колани.. Предпоследната ми е точно 3..

Кода е 00130..Лампата за коланите светва, и след 3 сек.изгасва....Дали съм с колан или не, звук нямам... 

Утре ще откача 2-те букси на таблото и ще пробвам да запаля... 

Какво трябва да се случи, да запали нормално, или  да не иска.. 

Имам резеряен ключ който е чисто нов, и ногато паля с него веднага светва на мястото на пробега на таблото ( Safe) и започват да мигат всички мигачи аварийно.... 

Имам и към резервният ключ един пластмасов, и с него си пали, но дава грешка на таблото... 

От дилъра ми казаха, че имобилайзера си работи,иначе нямало да сввтне Safe na таблото... 

 

IMG_20210604_233128.jpg

Редактирано от fbika75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих със представителството на ауди в Кипър и ми казаха, че таблото било оригинално точно за модела ми А4 Б7 S-Line... 

 

Screenshot_20210604_233517.jpg

Редактирано от fbika75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имобилайзера работи, ако се опиташ да запалиш с ключ който колата не познава си пали, но изгасва точно след 1 секунда. Когато е деактивиран, двигателя пали и работи, но аварийките мигат и на таблото изписва SAFE, както е при теб.

 

Не знам какво друго да ти кажа за този дилър с който си говорил, освен че не е прав за имобилайзара и не е прав че това табло е за Б7-ца. Според ЕТКА-та това табло се слага на B6-ци от 2001 г. до 2005 г.:  цък!

 

8E0920900N.thumb.png.5051e49e9eb19a19d6b8610d7facd494.png

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, един въпрос относно охлаждане. Става въпрос за 1.8т Б6 англичанка. В топло време като се кара извън града спира да духа студено климатика. Трябва да го набича здраво, някъде образди подуха и пак почва като чели да не смогва. Само с едната перка съм и "щоричките" от другата страна. Мисля си, че не охлажда достатъчно. Има ли вариант да се сложи малката от друга, мисля, че като заготовка има вариант, нз как е с модула и, кабелите. Друг вариант е да се сложи афтърмаркет или от друга кола с копче реле... 🙄 Ще съм доволен на идеи. Благодаря 

П. С. Климатикът е проверен и бачка ок. За 4 години е долято нещо минимално от сорта на 60-70гр. Голямата перка си включва втората степен при включване на климатроника, но ми се струва, че яко опича и не смогва. Най вероятно Хайнс 2001 я е предвидил за острова и температури не много високи 30+ 😂 

Редактирано от freduri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@freduri "Само с едната перка съм и "щоричките" от другата страна."

И аз съм така, но и в най-големите жеги на магистралата си духа студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, skorvod said:

@freduriв най-големите жеги на магистралата си духа студено.

И при мен духа студено, но трябва да го дам почти на максимална степен дс го съжива, иначе леко умира сеедно.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, търся глава за ауди 4, 163 коня, 2003 година, BFB,  става ли от друг двигател главата. 

Напр. Голф 1,8 турбо, 2003г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Пичове Ауди А4 б6 1.8т, толкова ли са редки, че и хубавите вървят над 5000 хиляди лева за 20 годишна кола?
Моля дайте мнение, че съм се насочил към такъв модел, защото моята кола я блъснаха...

Редактирано от Diido0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...