Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Колегата казва че е налял до максимума, а това което пише в книжките може би се отнася за средното ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докажи го. За моя мотор пише 4,5 литра, а когато налея толкова е даже малко под средното ниво.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е аксиома, важи за ръководствата на всички коли. А както е известно, аксиомите не се доказват.

Все пак да допълня - важи за количеството масло до максимума, но без това в масления филтър.

Или с други думи, ако масления филтър се напълни с масло преди монтажа му,  монтира се и след това се налее посоченото количество моторно масло в книжката, то трябва да отиде до максимума.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, покажи къде е написана тази аксиома че при смяна на маслото трябва да се напълни до MAX границата на щеката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, nikrga написа:

...

Все пак да допълня - важи за количеството масло до максимума, но без това в масления филтър.

...

 

Ясно, значи не важи за нивото до максимума на щеката, след като е без количеството в масления филтър.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @nikrga, Вие пълните ли си предварително с масло масленият  филтър, при смяната на маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. На практика обаче няма значение дали масления филтър е пълен или празен преди монтажа му при смяна на маслото. Много хора си пълнят филтъра, ОК е и това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кое няма значение? Защото няма как да няма значение относно износването на двигателя - много по-бързо ще премине маслото през всички маслени магистрали, ако е пълен масленият филтър предварително, спрямо ако не е пълен. То ако нямаше значение, нямаше да има възвратен клапан във филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам колеги, но маслен филтър преди монтаж НЕ се пълни. Символът на всеки един филтър (масльонка с капка), не означава "Напълни преди монтаж", а е просто "Намажи/омасли уплътнението ПРЕДВАРИТЕЛНО!".

А защо не трябва да се пълни (всъщност е и АБСОЛЮТНО забранено), оставям на вас уважаеми колеги, да прецените и усвоите като фактологиА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ads написа:

Защото няма как да няма значение относно износването на двигателя -

 Cпоко, двигателят не се износва толкова лесно.

 

Преди 1 час, NIKO написа:

Съжалявам колеги, но маслен филтър преди монтаж НЕ се пълни. Символът на всеки един филтър (масльонка с капка), не означава "Напълни преди монтаж", а е просто "Намажи/омасли уплътнението ПРЕДВАРИТЕЛНО!".

А защо не трябва да се пълни (всъщност е и АБСОЛЮТНО забранено), оставям на вас уважаеми колеги, да прецените и усвоите като фактологиА.

Въобще не е забранено, още по-малко АБСОЛЮТНО...😀 Единственото неудобство е, че ако човек не внимава в началото на завиването на филтъра оста му да е строго перпендикулярна на съответната повърхнина на картера, може да се олее с малко масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @nikrga, изключително високо ценя Вашият интелектуален капацитет, както и широката Ви техническа Ерудиция, затова в знак на уважение, този път ще премълча хвалебствията, които ме изпълват с Благоговение и ще ги запазя за някой друг, по-малко епохален момент на Вашето величие! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички , включили се в дискусията . Тъй като нивото на маслото ми намалява но до сега не го оставям под средата на защрихованата част , сега мисля да не доливам и да следя нивото . Да видя дали или кога ще ми светне лампата за ниско ниво на маслото . Течовете ги оправих всичките , колата не пуши при никакви обстоятелства , върви и харчи безнин ,  нормално . Маслото е Равенол vst . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз като собственик на А4 б7 2.0 тфси се сблъсках с проблема със скъсан болд на балансиращите валове

прилагам снимки:

https://prnt.sc/1rl12je

https://prnt.sc/1rl12xf

https://prnt.sc/1rl137g

 

Но след сваляне на частта се оказа, че колелата на валовете са зацепили едно в друго, следователно частта е за кофата...

https://prnt.sc/1rl16og

 

И тук идва моят въпрос

Възможно ли е валовете да се изолират, ако да- КАК и следователно какви ще са последствията, плюсове и минуси на тази интервенция.

 

Благодаря за вниманието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, NIKO написа:

Съжалявам колеги, но маслен филтър преди монтаж НЕ се пълни. Символът на всеки един филтър (масльонка с капка), не означава "Напълни преди монтаж", а е просто "Намажи/омасли уплътнението ПРЕДВАРИТЕЛНО!".

А защо не трябва да се пълни (всъщност е и АБСОЛЮТНО забранено), оставям на вас уважаеми колеги, да прецените и усвоите като фактологиА.

Защо е забранено? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при наще двигатели особено, както се монтира вертикално отгоре, предварителното пълнене би било интересно забавление... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже как да изключа с VCDS автоматичното пускане на задната чистачка, когато са пуснати предните? Също искам да изключа пръскалките на фаровете, с оригинален ксенон съм. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, това ли е ключето, което включва задните светлини и съответно парктроника, защото и 2-те ми изчезнаха отведнъж... Бушона е здрав, нямам индикация за изгорели крушки, а всичко си работеше.

И не ми казвайте, че трябва да се сваля скоростната кутия, за да се смени това чудо, защото кабелчето отива някъде нагоре в скоростната кутия...

241724747_856536598334339_8740711845878207646_n.jpg

241732615_761115277994805_2054873778607432421_n.jpg

241733695_327112182543517_5221377500453646549_n.jpg

136383.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой може ли да ми каже дали има разлика в съединител и маховик на предно и куатро. Колата е а4 б6 1.9тди. Благодаря предварително. 

Редактирано от userpmmpmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,

Не се сваля кутията, но по спопени от разказа на мойте майстори се откача един от тампоните на кутията.



Имам и аз един въпрос...
Някой знае ли за какво е това маркуче и продава ли се като отделна част?
Станало е като дъвка.
1.8Т AVJ e двигателя.

8be868395968c59f4e6446f803497000.jpg

Sent from my M2007J17G using Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се сваля кората на багажника? 

Освободих всички щипки и не мърда...

Вътре в двата края има още по един болт, но няма как да ги отвия и тях... 

Всичкото това заради смотаните  заоблени болтове на плафоните.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И що кора ще сваляш? Разпробиват се винтовете със свредло 2.5 мм. и всичко си пада. А новите от някоя железария неръждаеми. Добра идея е, да са с шестограм, не кръстати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   2 потребители

×
×
  • Create New...